abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 december 2013 @ 10:50:02 #51
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133835849
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:26 schreef GotC het volgende:

Aansluitend een vraagje: Maken jullie je kindje wakker voor de laatste fles, bv om 23:00?
Jup. Voor de laatste fles van 22:00 uur moeten we haar echt wakker maken. En voor de eerste fles eigenlijk ook (06:00)

Zodra ze volledig op kv draait, willen we kijken of we naar 4 flessen kunnen en haar dan niet meer wekken. Laatste fles dan rond een uur of 20:00. Kijken of ze dan 's nachts ineens weer een nachtvoeding wil. Verwacht het niet, want ze komt dus bijna nooit zelf.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133835929
Becky wat een geweldige foto's. Ik vind haar zó zó tof! O+ En het is natuurlijk ook al maanden geleden maar ik heb nog steeds de juliversie in mijn hoofd en ze is al zó groot ineens!

XM volgens mij zijn knuffelbaby's erg uitzonderlijk. F gaat alleen lekker op mij liggen als we tv kijken. Dat doen we erg weinig dus dat koester ik. En als hij heel moe is stort hij zijn hoofd in je, dat is wel erg lief. O+

Loj ik vind het ook zo gek dat tijdens je zwangerschap telkens wordt gezegd dat BV echt de beste optie is en vervolgens beval je en dan is de begeleiding ineens weg. Of in elk geval een stuk minder.
pi_133835992
Voor de geinteresseerden (over HELLP): http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1382075

(Ik weet niet hoe boeiend het is, ga het zelf nu ook kijken)
  maandag 2 december 2013 @ 11:00:56 #54
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133836115
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:26 schreef GotC het volgende:
Aansluitend een vraagje: Maken jullie je kindje wakker voor de laatste fles, bv om 23:00?
Dat hebben wij nooit gedaan. Een paar keer geprobeerd, maar het zorgde er alleen maar voor dat ie nog eerder wakker was 's nachts...
pi_133836284
Oh het was een algemene vraag, nee wij doen dat ook niet. Over het algemeen is F vrolijker als we hem niet wakker maken. En voor mezelf vind ik het ook fijner als hij laat op de avond en 's nachts gewoon slaapt ;)
pi_133836794
Even hoor, want ik ben Trots! Van flink dysmatuur bij geboorte, nu eindelijk het groene gedeelte in, ongecorrigeerd! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133836866
Ongecorrigeerd ook nog! O+ L-E super!
pi_133837015
Ik kan wel huilen van trotsheid, en dat is niet eens een woord, kun je nagaan!

Volgens mij moet ik mijn baby gaan wekken om zijn broer uit school te halen. Zijn die van jullie ook zo ongezellig als ze niet uit zichzelf wakker worden? :') Daar dacht ik net nog aan door de laatsteflesvraag, ik geef dan geen fv maar nooit zou ik mijn baby wakker maken als het niet Enorm Noodzakelijk is. Want wat een humeur heeftie dan zeg.. :')
pi_133837176
LE die grafiek, wow, wat goeeeeeed! ^O^

Becky die foto dat je meisjes samen dansen is echt super, ziet er echt gezellig uit. En je kleintje is echt geen baby meer joh, woow. Al schoenen aan en hupsen zonder vasthouden en zo'n wijze blik. O+ Ik vergelijk mijne maar even niet met jouwe, haha!

GotC, ik weet het allemaal niet zo goed meer (bizar hoe je alles vergeet), maar ik weet wel dat we vaak als wij naar bed gingen gewoon het licht aan deden enzo in de hoop dat ze dan wakker werd, want we gingen vaak rond 23u naar bed en dan werd ze rond 0.00 wakker en dat vond ik niet heel relaxt omdat ik dan lag te wachten. Echt wakker maken vond ik wat wreed in de avond, dus zo werd ze toch af en toe wakker en konden wij meteen ook wat uurtjes maken.

Hier gaat het trouwens best oké. Ze had vanochtend geen koorts en ging gewoon lekker spelen. Ze is wel wat aanhankelijker dan normaal maar dat is niet gek natuurlijk. Morgen weer langs huisarts voor een check. Ondanks dat ze nu niet echt ziek lijkt, hoop ik dat ze even goed uitziekt, want het was de laatste 2 weken dat ze steeds een dagje koorts had en dan weer drie dagen beter, maar dat ze dus niet écht beter was. Nu een kinderdagverblijf loos weekje, lekker thuis rommelen, kijken of het dan allemaal beter is.
pi_133837216
Wij maken Eline hier wel wakker voor de laatste voeding om 23.00. Maar eigenlijk is ze meestal nog wakker (slaapt s avonds erg weinig) en als ze slaapt wordt ze vaak toch wakker op het moment dat we haar in bed leggen dus misschien ook niet helemaal vergelijkbaar misschien, maar denk dat ik het anders ook wel zou doen.

Nu we over zijn op flesvoeding (grotendeels kv nog een klein deel bv) moet ik echt weer op nieuw in een ritme komen en kom ik met pijn en moeite aan 5 voedingen per dag en ook heel wisselend.. De ene keer eet ze 180/5 (kv, bv of gemengd) de andere keer houd ze het na 80 al voor gezien, bied ik het vaak na een kwartier ofzo nogmaals aan soms wil ze dan nog maar vaak ook niet.
Ze is er wel heel tevreden op en slaapt er ook goed op. Eigenlijk wil ik ook de kunstvoeding beetje op verzoek doen, maar er met name overdag niet te lang tussen laten, maar ze kan goed na 80cc na 4,5 uur nog niet wakker worden voor een volgende voeding.. Dus maak haar dan toch maar wakker.. Tja ik weet ook niet wat goed is.. :{
Morgen even met de wijk overleggen..
pi_133837528
Olf, fijn dat het beter gaat! ^O^
pi_133838742
hilliebillie, het is ook voor haar even wennen. Ik voed nu ook met flesvoeding op verzoek, en ik denk dat we nu een week of 3,4 echt over zijn, en ik kan nu pas zeggen dat er echt een ritme in zit, en ook dat gooit ze zo weer om. Het kan dus best even duren voordat er echt een ritme inzit.
pi_133838829
Ik probeer weer aan te haken. Jullie gaan zo snel.

Olf fijn dat het beter gaat. toch schrikken als ze ineens zo ziek is.
Kyara lekker even alleen met m weggeweest. heeft het je wat energie gegeven? Ik las een goede nacht voor J en iets minder van D. geef je als je haar 's avonds/'s nachts kv geeft al forte? Misschien slaapt ze er wat beter op. En zullen we samen sollicitatiebrieven gaan typen?

xm alles mbt kv is al gezegd. ik ben zelf vrij lui heb voeding boven en beneden al klaar zitten in voedingstorens kook 2x pd water stop dit een thermosfles en meng met koud in de fles. en je mag supertrots op jezelf zijn zolang je gekolfd hebt voor Noor.
Belle mooi geworden en je typt altijd zo vol passie over Nin

Hier een druk weekend en kapotte laptop.
Zondag hebben we eerst 2,5 met ean en sac gelopen het was heerlijk weer. Daarna heb ik sac meegenomen naar een verjaardag ik was amper binnen met mc en was d'r al kwijt door mijn moeder opgepakt. Ik heb snel de draagdoek geknoopt en sac weer opgeëist.

Ik las een heel goede van suiker om vragen ook positief te bekijken ^O^
Terrorbejaarden en juist eerlijke bejaarden van beide wat brengt weer evenwicht.
En meedenkende en juist niet meedenkende (schoon)ouders soms is het zo moeilijk om netjes te blijven en lijk je niet door te dringen. Ja dingen en inzichten veranderen en ze moeten daarin toch naar je luisteren vind ik.

Ik was laatst ook pislink op mijn ouders ik heb het volgens mij nog netjes gebracht maar ik vond het levensgevaarlijk wat ze hadden gedaan met sac.
pi_133839188
Belle, wat een verhaal! Ik zou ook echt met mijn oren staan te klapperen en totaal flabbergasted de auto ergens anders neer zetten. Maarreh, waar was het, dan zorg ik dat ik daar niet kom (daar gaat mijn idee dat het hier in Delft altijd zo gezellig is ;) )

Hilliebillie, dat kleine porties drinken bij de overschakeling van bv naar kv is hier ook aan de hand. Van de oudste weet ik dat hij zonder probleem flessen van 180+6 wegklokte, maar M heeft nog nooit een fles kv van 150+5 opgedronken, vaak blijft daat 30-40 van over.
Ik wil ook op verzoek gaan doen, dat deden we met de bv ook, dus daar gaan we gewoon mee door. We zitten al een behoorlijke tijd op gemiddeld 6 voedingen per dag, waarvan nu 2 kv. Ik ben benieuwd of dat zo blijft, of dat hij toch een ander ritme wil door de kv.

Wakker maken doen we de ene keer wel, de andere keer niet. Hangt ook af hoe laat M de vorige voeding heeft gehad en hoe laat wij naar bed gaan. En de afgelopen week ook van hoe erg ik op knappen stond, door het afbouwen van de 19.00 uur voeding. Gister niet wakker gemaakt, komt hij bijna rond dezelfde tijden als wanneer we hem wel wakker maken.

Maar ik weet nog niet hoe we het gaan doen als de bv volledig is afgebouwd. Elke keer 's nachts flesjes maken lijkt me niet echt fijn. Als we dan een nachtvoeding kunnen skippen door een late avondvoeding te geven, zou dat fijn zijn. En dan kunnen we die afwisselen, dat lijkt me helemaal fijn!

Het blijft leuk om hier over andere aprilkindjes te lezen! M begint nu ook wat mobieler te worden, hij rolt als hij daar zin in heeft, draait in het rond, pakt dingen van zijn ene naar zijn andere hand, heeft gister lekker broccoli zitten vermoorden (of te wel, we gaan steeds meer rapley doen ipv prutjes), heeft eindelijk even in de kinderstoel gezeten, houdt heel erg van knuffelen, heeft vaak grote lol met zijn broer... En hij slaapt niet door en krijgt nog deels bv :P

:* voor de zieke kindjes. Hopelijk helpt de AB goed Olf
Hier inmiddels al een dikke week een kwakkelpeuter en een snotterkuchproestbaby. Niet echt bevorderlijk voor de nachtrust, hopelijk zijn ze er snel weer overheen.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_133839350
Sicarius klinkt voor jou als een goede nacht. Voor je vrouw een zware nacht. Lief dat ze nu kan bijslapen :*

Danic, dat is wel iets loigscher eigenlijk :D

XM qua gezondheid gaat het weer goed met me op hoesten na.

L-E, dat lijkt me heel freaky inderdaad. Vooral jouw fantasie daarbij :D

Laiv met haar dwarsligger O+

Gotc goede nacht.
Ik heb Riley nooit wakker gemaakt voor de laatste voeding.
En ik zie nu L-E haar vraag. Heel soms maak ik Riley wel eens wakker rond een uur of 6 ’s avonds. Zodat ze rond een normale tijd naar bed kan (dit i.v.m. heel vroeg op) en het is afwisselend hoe ze wakker wordt. Heel vaak vrolijk, maar een beetje moe. En heel soms verdrietig en moe.

L-E, *O* wat goed.

Olf, wat fijn dat het beter gaat :*

Hillie ik heb ook grotendeels op verzoek gevoed met fv. Maar dan wel een beetje met eigen verzoek. Dus als ze 2,5 uur wakker was en moe kreeg ze het flesje, zodat ze lekker kon slapen. En ik probeerde er nooit meer dan 4 uur tussen te laten zitten.

Ferrari wat was er gebeurd dan? Ik heb geen idee wat ik met levensgevaarlijk moet voorstellen (ik zie nu voor me dat ze je kind alleen in een bad hebben laten liggen ofzo)
pi_133839570
l-e hij doet het goed.
t van gotc snapt het helemaal :Y

@omen ze hebben haar in de reiswieg meegenomen in de auto. hun reactie ja ze sliep het was maar een stukje en jullie zijn ook altijd zo vervoerd. Nou ik was bloedlink. Ik heb mijn schoonouders bij ean ook 1000x keer moeten zeggen dat ze in de mc vervoerd werd. Ean was kleinkind nr2 en bij sac begonnen ze er ook weer over. sac was kleinkind nr4.

Bij mijn ouders is ze kleinkind nr3 en ze weten het best.
  maandag 2 december 2013 @ 13:14:33 #67
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133839709
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:09 schreef ferrari_rood het volgende:
l-e hij doet het goed.

@omen ze hebben haar in de reiswieg meegenomen in de auto. hun reactie ja ze sliep het was maar een stukje en jullie zijn ook altijd zo vervoerd. Nou ik was bloedlink. Ik heb mijn schoonouders bij ean ook 1000x keer moeten zeggen dat ze in de mc vervoerd werd. Ean was kleinkind nr2 en bij sac begonnen ze er ook weer over. sac was kleinkind nr4.

:o! Daar zou ik ook door ontploffen! :(!
pi_133839821
Ooh Becky, je mooie meisje! Al bijna dreumes! Wat een mooi mondje heeft ze O+

Olf, fijn dat het beter gaat met je meisje. En :* voor je lieve woorden.

L-E *O* voor je grafiek! Echt supergoed!!!! In het groene gedeelte! ongecorrigeerd! *O* Ik kan me je tranen heel goed voorstellen :*

F-R, we hebben 's avonds van alles geprobeerd maar ze slapen even lang op kv als bv. Sowieso denken we dat het meer mamahonger is dan echt honger. Gisteravond ook een boel gespook. Om 21.30 wakker, J aan de borst en D een flesje afgekolfde melk, beide lieten wat staan. En om 23.00 uur gewoon weer wakker en vooral niet willen slapen. Tot 01.00 uur bezig geweest... Vervolgens om 3 en om 5 uur weer voeden. En M ook nog even om 4 uur tussendoor. Al moet ik wel zeggen dat mijn man de late avond en M heeft gedaan. Ik kon echt niet meer....

Eniwee, genoeg over de nacht. Vanochtend met de dames bij de Ikea gaan ontbijten (de hulp kwam en anders liepen we haar ook alleen maar in de weg (en ze kletst dan meteen zoveel). Was wel gezellig. Ik heb soms toch het idee dat de meiden best wat te kort komen. Ze komen bijvoorbeeld niet zo veel buiten als ik zou willen en waar ik M overal mee naar toe sleepte is dat met 3 een stuk lastiger waardoor ik dan steeds maar even alleen ga. Ik ga dus maar de wandelwagen van M in elkaar zetten zodat ze ook makkelijker "per stuk" mee kunnen. Maar goed, ikea was dus geslaagd, we waren wel weer een attractie. Op de een of andere manier moeten ouders altijd hun kinderen wijzen op ons "kijk een tweeling". Even rustig eten is er dan niet bij.
pi_133839869
Ai FR, daar zou ik ook pissig van worden. Ook in het geval van Danic trouwens. Tenminste, met mijn moeder geldt de regel dat hier onze regels gelden, ongeacht wat ze daar zelf van vindt. Maar goed, die pas natuurlijk ook heel vaak op.
pi_133839929
mamahonger kan prima maar is 's nachts niet zo prettig. hadden wij er ook 1 vannacht en nr1 werd wakker van d;r eigen gehoest dus van 03 tot 05 waren wij ook bezig.

je filmpje zo schattig O+
pi_133840258
Ja he O+

Hier nog een fotootje van ons Ikea avontuur (voor de mensen zonder fb ;) )
  maandag 2 december 2013 @ 13:36:57 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133840330
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 11:28 schreef L-E het volgende:
Even hoor, want ik ben Trots! Van flink dysmatuur bij geboorte, nu eindelijk het groene gedeelte in, ongecorrigeerd! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat góed! *O* go sticker go!!

Terechte trots :*

En ferrari, damn! Mijn moeder begon er ook al over, "moet ze nou in dat ding? Kan ze niet gewoon in de reiswieg?" Uitgelegd dat de bekeuringen niet mals zijn en dit geen onderwerp voor enige discussie was. Klaar. Als ik ze daarop zou betrappen, zou ze Noor gewoon een paar maanden niet te zien krijgen ofzo. Echt..
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 2 december 2013 @ 13:37:28 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133840350
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 13:34 schreef Kyara het volgende:
Ja he O+

Hier nog een fotootje van ons Ikea avontuur (voor de mensen zonder fb ;) )
[ link | afbeelding ]
Ik vind ze echt zoooo leuk O+
  maandag 2 december 2013 @ 13:39:22 #74
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133840427
Die wangen! :9~ O+ volgens mij heb je idd veel aandacht met een tweeling. Hoe vinden ze het trouwens om apart van elkaar te zijn? Of hebben ze dat niet zo door?

L-E wat fantastisch!! *O*
  maandag 2 december 2013 @ 13:39:41 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133840437
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:09 schreef ferrari_rood het volgende:
l-e hij doet het goed.

:o

Dat zou ik ook echt niet toestaan... sjezes zeg, dat is niet voor niks strafbaar! 8)7

Zo, dit las ik eerst even. Nu ga ik wat bijlezen en kijken hoeveel ik nu onthoud :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')