Belle, wat een verhaal! Ik zou ook echt met mijn oren staan te klapperen en totaal flabbergasted de auto ergens anders neer zetten. Maarreh, waar was het, dan zorg ik dat ik daar niet kom (daar gaat mijn idee dat het hier in Delft altijd zo gezellig is

)
Hilliebillie, dat kleine porties drinken bij de overschakeling van bv naar kv is hier ook aan de hand. Van de oudste weet ik dat hij zonder probleem flessen van 180+6 wegklokte, maar M heeft nog nooit een fles kv van 150+5 opgedronken, vaak blijft daat 30-40 van over.
Ik wil ook op verzoek gaan doen, dat deden we met de bv ook, dus daar gaan we gewoon mee door. We zitten al een behoorlijke tijd op gemiddeld 6 voedingen per dag, waarvan nu 2 kv. Ik ben benieuwd of dat zo blijft, of dat hij toch een ander ritme wil door de kv.
Wakker maken doen we de ene keer wel, de andere keer niet. Hangt ook af hoe laat M de vorige voeding heeft gehad en hoe laat wij naar bed gaan. En de afgelopen week ook van hoe erg ik op knappen stond, door het afbouwen van de 19.00 uur voeding. Gister niet wakker gemaakt, komt hij bijna rond dezelfde tijden als wanneer we hem wel wakker maken.
Maar ik weet nog niet hoe we het gaan doen als de bv volledig is afgebouwd. Elke keer 's nachts flesjes maken lijkt me niet echt fijn. Als we dan een nachtvoeding kunnen skippen door een late avondvoeding te geven, zou dat fijn zijn. En dan kunnen we die afwisselen, dat lijkt me helemaal fijn!
Het blijft leuk om hier over andere aprilkindjes te lezen! M begint nu ook wat mobieler te worden, hij rolt als hij daar zin in heeft, draait in het rond, pakt dingen van zijn ene naar zijn andere hand, heeft gister lekker broccoli zitten vermoorden (of te wel, we gaan steeds meer rapley doen ipv prutjes), heeft eindelijk even in de kinderstoel gezeten, houdt heel erg van knuffelen, heeft vaak grote lol met zijn broer... En hij slaapt niet door en krijgt nog deels bv

voor de zieke kindjes. Hopelijk helpt de AB goed Olf
Hier inmiddels al een dikke week een kwakkelpeuter en een snotterkuchproestbaby. Niet echt bevorderlijk voor de nachtrust, hopelijk zijn ze er snel weer overheen.