quote:Op maandag 2 december 2013 21:59 schreef Viezze het volgende:
Dan hangt het van je zool af. Lastig uit te leggen
[..]
[..]
Bij mij stond er tot nu toe altijd vetgedrukt dat dit absoluut niet mocht. Maar altijd voor dezelfde LM gereden.quote:Op maandag 2 december 2013 21:38 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Ah oke, in de ritinfo voor mijn rit van morgen staat ook niks over schadeformulieren. Hoef je dan ook niet te controleren of alleen niet als er expliciet vermeld staat dat het niet moet?
Zonder Quattro is het net een veredelde Golf qua rijden imho...quote:Op maandag 2 december 2013 22:06 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Morgen Oss - Lelystad in een Ford Ka en Naarden - Breda in een A4 sedan 2.0 TDI, ben benieuwd naar die A4!
U Viezze, bent de koning van dit topique vanaf heden.quote:Op maandag 2 december 2013 21:59 schreef Viezze het volgende:
[..]
Nou nou zo kan die wel weerquote:Op maandag 2 december 2013 22:11 schreef Fiorano het volgende:
[..]
U Viezze, bent de koning van dit topique vanaf heden.
HELD
Nou, inlegkruisje vervangen? Luier verschoond? Man o man, je lijkt wel een wijf in de overgangquote:Op maandag 2 december 2013 20:59 schreef Amoeba het volgende:
Niet dat het effectief zoveel uitmaakt, maar konden ze geen Limburger regelen voor Heerlen - Schiphol?![]()
Ik moet gewoon een uur eerder m'n kranten gaan gooien omdat ik het anders nooit ga halen om op tijd bij mijn middagcollege aan te schuiven.
*proest*quote:Op maandag 2 december 2013 21:24 schreef Viezze het volgende:
[..]
Daar hebben we niks aan. Hitler heeft ook zijn best gedaan.
Jij hebt voorlopig genoeg te betalen, of niet? Mooi Duitsland links laten liggen dan.quote:Op maandag 2 december 2013 21:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kunnen we binnenkort voor betalen ja.
In jou geval: altijd schadecheck meenemen. Als het er niet op zit, doe je het zelf wel.quote:Op maandag 2 december 2013 21:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nou als er niks vermeld staat kun je (rijd je voor AR?) een standaard Autoreset innameformulier gebruiken. Je hebt 2 formulieren, 1 met schadecontrole en één zonder. Kies gewoon zonder schadecheck dan.
Mantelpakje nog bij de stomerij?quote:Op maandag 2 december 2013 21:42 schreef Amoeba het volgende:
Trouwens, iemand van jullie al ooit gezeur gehad als je je niet conform de dresscode had gekleed?
Kijk nou, Gea en Ria in overleg. Lekker praktisch, die korte broek..quote:Op maandag 2 december 2013 21:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ach wat kan mij dat jeuken
[ link | afbeelding ]
In zo'n kanarie heeft een pantalon niet zoveel nut
Dubbelquote:Op maandag 2 december 2013 21:59 schreef Viezze het volgende:
[..]
Het is maar wachten totdat AR dit gaat volgen en je ontslagen wordtquote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef Amoeba het volgende:
Ik snap dat dit nog wel even grappig blijft.
Hahaha die foto is al 2 jaar oud ofzo... Hartje zomer en dan even lekker op een pontje zittenquote:Op maandag 2 december 2013 22:19 schreef joppie_saus het volgende:
Kijk nou, Gea en Ria in overleg. Lekker praktisch, die korte broek..![]()
Ja moest je even je frustraties kwijt?quote:Op maandag 2 december 2013 22:19 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nou, inlegkruisje vervangen? Luier verschoond? Man o man, je lijkt wel een wijf in de overgang
[..]
*proest*
[..]
Jij hebt voorlopig genoeg te betalen, of niet? Mooi Duitsland links laten liggen dan.
[..]
In jou geval: altijd schadecheck meenemen. Als het er niet op zit, doe je het zelf wel.
[..]
Mantelpakje nog bij de stomerij?
[..]
Kijk nou, Gea en Ria in overleg. Lekker praktisch, die korte broek..
[..]
Dubbel
Dus als er niks staat en het geen LM is met een specifiek formulier mag je zelf kiezen ofzo?quote:Op maandag 2 december 2013 22:07 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Bij mij stond er tot nu toe altijd vetgedrukt dat dit absoluut niet mocht. Maar altijd voor dezelfde LM gereden.
Want? Ik heb gewoon netjes gebeld en gezegd dat ik het verneukt had. Hij vond het zwaar klote, maar wel goed dat ik me er aardig kut over voelde. Er wordt hier nogal overdreven door een paar users.quote:Op maandag 2 december 2013 22:19 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Het is maar wachten totdat AR dit gaat volgen en je ontslagen wordt
Ja.quote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Dus als er niks staat en het geen LM is met een specifiek formulier mag je zelf kiezen ofzo?
Ik...quote:Op maandag 2 december 2013 21:42 schreef Amoeba het volgende:
Trouwens, iemand van jullie al ooit gezeur gehad als je je niet conform de dresscode had gekleed?
Ik heb nog een sociaal leven naast Fok. Ik moest even bijlezen dus.quote:Op maandag 2 december 2013 22:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja moest je even je frustraties kwijt?
Amoeba, kom er maar in!quote:Op maandag 2 december 2013 22:39 schreef Irritatie100 het volgende:
k heb ook nog ergens in mijn kast een hele lelijke bruine broek die je waarschijnlijk heel veel bij wiskundestudenten ziet,
Mwah, het valt allemaal wel mee. We hebben wel wat rasmongolen, maar zo erg is het nu ook weer niet.quote:
Jaag die jongen nou niet op de kast. Straks rijdt er nog een auto tegenaan.quote:Op maandag 2 december 2013 22:49 schreef joppie_saus het volgende:
Ik dacht dat jij ging slapen trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |