Ik moet eerst kranten gooien. Half 5 opstaan vind ik wel vroeg.quote:Op maandag 2 december 2013 21:24 schreef bokkepoot het volgende:
Als je om half 7 de trein halen al vroeg vind
Met een boel werklozen aan het werk aan een mooie autobahnquote:Op maandag 2 december 2013 21:24 schreef Viezze het volgende:
Daar hebben we niks aan. Hitler heeft ook zijn best gedaan.
quote:Op maandag 2 december 2013 21:24 schreef Viezze het volgende:
[..]
Daar hebben we niks aan. Hitler heeft ook zijn best gedaan.
Kunnen we binnenkort voor betalen ja.quote:Op maandag 2 december 2013 21:26 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Met een boel werklozen aan het werk aan een mooie autobahn
Ach, ik moet ze sowieso nog 345,- betalen.. (41 km/u te hard, maar ze weigeren me de brief in het Nederlands te sturen...Die paar tientjes tol per jaar...quote:Op maandag 2 december 2013 21:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kunnen we binnenkort voor betalen ja.
quote:Op maandag 2 december 2013 21:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet eerst kranten gooien. Half 5 opstaan vind ik wel vroeg.
quote:Op maandag 2 december 2013 21:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan ga je Duitsland toch niet in? 100 euro is niks in vergelijking met Frankrijkquote:Op maandag 2 december 2013 21:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
We hebben al tolwegen.quote:Op maandag 2 december 2013 21:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ach, ik moet ze sowieso nog 345,- betalen.. (41 km/u te hard, maar ze weigeren me de brief in het Nederlands te sturen...Die paar tientjes tol per jaar...
Vind trouwens dat ze in NL ook tolwegen in moeten stellen...
Dan mag de wegenbelasting wel omlaag, die 150 sleuro per kwartaal vind ik al meer dan genoegquote:Op maandag 2 december 2013 21:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Vind trouwens dat ze in NL ook tolwegen in moeten stellen...
Ja, zijn ze verplicht.quote:Op maandag 2 december 2013 21:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
We hebben al tolwegen.
Moeten ze de brief in het Nederlands aan je sturen dan?
Ah, lees nu net 100 euro. Hoelang is dat vignet dan geldig?quote:Op maandag 2 december 2013 21:28 schreef bokkepoot het volgende:
[..]![]()
doe je toch echt zelf
[..]
[..]
Dan ga je Duitsland toch niet in? 100 euro is niks in vergelijking met Frankrijk
De StBernard pas, die slaat pas nergens op: 3 jaar geleden ofzo al 30 euro voor 1 km tunnel.quote:Op maandag 2 december 2013 21:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ah, lees nu net 100 euro. Hoelang is dat vignet dan geldig?
Die Route du Soleil in Frankrijk is echt absurd ja.
quote:Op maandag 2 december 2013 21:31 schreef Amoeba het volgende:
1 jaarquote:Op maandag 2 december 2013 21:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ah, lees nu net 100 euro. Hoelang is dat vignet dan geldig?
Ik ben een 10tje minder kwijt voor een bezinekrengquote:Op maandag 2 december 2013 21:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja, zijn ze verplicht.
Bokkepoot, helemaal mee eens.
Ik ben nu 167,- per kwartaal kwijt(Auto op LPG..) Wil volgens jaar een nieuwere Ibiza kopen. 990KG.Of een Corsa GSI, maar die is 1200KG...
Hoef je nooit op schade te controleren bij AR? Terwijl daar ongeveer 3/4 van de sollicitatie over ging, zelfs met filmpje..quote:Op maandag 2 december 2013 21:01 schreef Sarasi het volgende:
[..]
No thanks, ik hoef nu nooit op schade te controleren en krijg elke week uitbetaald. Grote pluspunten. :p En ik heb woensdag en donderdag ook nog.
Ligt eraan voor welke LM/VM je rijdt. Ik moet vrijwel altijd schade controleren, maar waar Sarasi voor rijdt die doet dat niet. Ligt er een beetje aan welke grote klant bij je in de buurt zit.quote:Op maandag 2 december 2013 21:34 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Hoef je nooit op schade te controleren bij AR? Terwijl daar ongeveer 3/4 van de sollicitatie over ging, zelfs met filmpje..
Diesel word ook 9 cent pe rliter duurder he...(accijns)quote:Op maandag 2 december 2013 21:32 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[..]
1 jaar
Die Franse homo's heb ik vorig jaar teruggepakt trouwens, vrolijk al mijn tol betaalt in 10/20 cent muntjes...Lekker kinderachtig maar zo vermaak je je wel
[..]
Ik ben een 10tje minder kwijt voor een bezinekreng![]()
Volgend jaar ga ik waarschijnlijk dieselen, ben principieel tegen LPG
Ah oke, in de ritinfo voor mijn rit van morgen staat ook niks over schadeformulieren. Hoef je dan ook niet te controleren of alleen niet als er expliciet vermeld staat dat het niet moet?quote:Op maandag 2 december 2013 21:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ligt eraan voor welke LM/VM je rijdt. Ik moet vrijwel altijd schade controleren, maar waar Sarasi voor rijdt die doet dat niet. Ligt er een beetje aan welke grote klant bij je in de buurt zit.
quote:
LPG is meestal veel goedkoper... alleen vind ik als WTBer LPG gewoon een schijtbrandstof en wil ik er niet op rijden..quote:Op maandag 2 december 2013 21:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Diesel word ook 9 cent pe rliter duurder he...(accijns)
Benzine of LPG scheelt 200,- per jaar voor mij in voordeel van LPG. Diesel ben ik minstens 500,- meer kwijt t.o.v. LPG.
Easy choise then: Volgende auto word LPG of Benzine. Jammere van LPG is de weinige keus aan occasies...
Nou als er niks vermeld staat kun je (rijd je voor AR?) een standaard Autoreset innameformulier gebruiken. Je hebt 2 formulieren, 1 met schadecontrole en één zonder. Kies gewoon zonder schadecheck dan.quote:Op maandag 2 december 2013 21:38 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Ah oke, in de ritinfo voor mijn rit van morgen staat ook niks over schadeformulieren. Hoef je dan ook niet te controleren of alleen niet als er expliciet vermeld staat dat het niet moet?
Tja, Ik ben ICT-er he.. dus centenschraper.quote:Op maandag 2 december 2013 21:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[..]
LPG is meestal veel goedkoper... alleen vind ik als WTBer LPG gewoon een schijtbrandstof en wil ik er niet op rijden..
En een goede diesel met een gezond koppel is echt lekker lui te rijden
Ik ken er weinig die zich er aan houdenquote:Op maandag 2 december 2013 21:42 schreef Amoeba het volgende:
Trouwens, iemand van jullie al ooit gezeur gehad als je je niet conform de dresscode had gekleed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |