quote:Op zondag 1 december 2013 16:29 schreef tong80 het volgende:
Wat danken de PSVers. Wordt Cocu ontslagen of moet ie worden ontslagen ?
Ik kom niet trollen. Vraag het me af.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Misschien moet je er een topic over maken.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hij moet zeker niet ontslagen worden, want het helpt geen ene zak. Of Cocu ontslagen wordt... ja als ik eens in de PSV keuken kon meekijken, kon ik je het vertellen. Ik denk dat dit niet lang meer doorgaat eerlijk gezegd.
Klopt, maar het was vanaf het begin al duidelijk dat men dit jaar zag als ' instap' jaar, dus met een nieuwe onervaren trainer en relatief jonge nieuwe ploeg, en dan top 5 ofzo eindigen. En dat zie ik nog wel gebeuren.quote:Op zondag 1 december 2013 16:45 schreef tong80 het volgende:
Er worden trainers om minder ontslagen.
Slechtste positie in 40 jaar halverwegen.
cuco hoort bij de psv familiequote:Op zondag 1 december 2013 16:46 schreef GGMM het volgende:
Hij kan er niks van, dus het zou niet vreemd zijn. Maar PSV zal hem wel de ruimte geven nog verder aan te klooien.
Tja andere mentaliteit daar.quote:Op zondag 1 december 2013 16:58 schreef Tassendief het volgende:
Als cocu in Rusland coach was was die al lang op straat gezet
Niet wanneer het een zeer gerespecteerde en gewaardeerde oud-international en club-icoon is, die voor een onervaren groep staat...quote:Op zondag 1 december 2013 16:58 schreef Tassendief het volgende:
Blijven aanmodderen ?quote:Op zondag 1 december 2013 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
Tja, tevreden ben ik zeker niet maar het heeft denk ik weinig zin om hem te ontslaan..
Blochin, oud europees voetballer van het jaar, vloog er al snel uit bij Kiew.quote:Op zondag 1 december 2013 17:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niet wanneer het een zeer gerespecteerde en gewaardeerde oud-international en club-icoon is, die voor een onervaren groep staat...
Dit dus, genieten.quote:Op zondag 1 december 2013 17:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Cocu mooi aanhouden. Gaat prima zo.
Misschien zichzelf onmogelijk gemaakt!? Weet je de reden voor het ontslag!?quote:Op zondag 1 december 2013 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blochin, oud europees voetballer van het jaar, vloog er al snel uit bij Kiew.
Nee, wel dat het hun Cruijff is.quote:Op zondag 1 december 2013 18:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien zichzelf onmogelijk gemaakt!? Weet je de reden voor het ontslag!?
En hoe ie dat dan zegt. Zonder emoties.quote:Op zondag 1 december 2013 18:31 schreef Seam het volgende:
Cocu had wel gelijk vandaag, het was allemaal de schuld van de scheids.___!!!
Dat werd ook altijd over Frank de Boer gezegd.quote:Op zondag 1 december 2013 16:45 schreef tong80 het volgende:
Er worden trainers om minder ontslagen.
Slechtste positie in 40 jaar halverwegen.
De Boer heeft nooit serieus ter discussie gestaan.quote:Op maandag 2 december 2013 08:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat werd ook altijd over Frank de Boer gezegd.
Onder de supporters en in de media zeker wel.quote:Op maandag 2 december 2013 08:48 schreef Saysem het volgende:
[..]
De Boer heeft nooit serieus ter discussie gestaan.
Kan ik me niet herinneren.quote:Op maandag 2 december 2013 09:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Onder de supporters en in de media zeker wel.
Ga toch weg manquote:Op maandag 2 december 2013 10:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mja, Frank de Boer. Wordt wel steeds kampioen maar iedere keer met een bijna historisch laag aantal punten. Je kunt zeggen over bijvoorbeeld Jol wat je wil, maar Frank kan alleen maar dromen om ooit zoveel punten te halen als toen onder zijn (Jol) leiding.
Niks. Ik zei alleen dat De Boer nog nooit zo constant heeft gepresteerd met Ajax als Jol dat deed. Ja 3 keer kampioen, maar qua spel van het team is het, net zoals de rest, heel wisselvallig onder De Boer.quote:Op maandag 2 december 2013 10:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ga toch weg man
Wat heb je aan 85 punten en een doelsaldo van 106-20 als je tweede wordt?
Mjah, maar dat kun je ook verwachten, met steeds relatief jonge spelersgroepen, waarbij de vaste waarden op een gegeven moment toch snel vertrekken, en weer vervangen moeten worden...quote:Op maandag 2 december 2013 10:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niks. Ik zei alleen dat De Boer nog nooit zo constant heeft gepresteerd met Ajax als Jol dat deed. Ja 3 keer kampioen, maar qua spel van het team is het, net zoals de rest, heel wisselvallig onder De Boer.
Dat ligt niet aan De Boer.quote:Op maandag 2 december 2013 10:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niks. Ik zei alleen dat De Boer nog nooit zo constant heeft gepresteerd met Ajax als Jol dat deed. Ja 3 keer kampioen, maar qua spel van het team is het, net zoals de rest, heel wisselvallig onder De Boer.
Niet veel slechter dan het begin van afgelopen seizoenen.quote:Op maandag 2 december 2013 10:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan De Boer.![]()
Verder heb je het over één jaar van Jol, maar het 2e jaar was dramatisch.
Nee, maar je weet dat het gaat om waar je aan het eind staat hé?quote:Op maandag 2 december 2013 11:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niet veel slechter dan het begin van afgelopen seizoenen.
Qua resultaat wellicht, maar dat is een beetje scorebordjournalistiek. Qua spel zit er bij De Boer altijd een idee achter. Dat het een tijdje duurt voordat het begint te draaien zegt dan niet zo veel.quote:Op maandag 2 december 2013 11:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niet veel slechter dan het begin van afgelopen seizoenen.
Daar zit een Koosgrap inquote:Op maandag 2 december 2013 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar je weet dat het gaat om waar je aan het eind staat hé?
Bij Jol zat er ook wel idee achter, maar niet in lijn met het hele ajaxgeleuter van nu. Verder was hij gewoon een dramatische coach.quote:Op maandag 2 december 2013 11:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Qua resultaat wellicht, maar dat is een beetje scorebordjournalistiek. Qua spel zit er bij De Boer altijd een idee achter. Dat het een tijdje duurt voordat het begint te draaien zegt dan niet zo veel.
Alle ballen op Suarez werkte ook wel aardig toen ja.quote:Op maandag 2 december 2013 11:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Bij Jol zat er ook wel idee achter, maar niet in lijn met het hele ajaxgeleuter van nu. Verder was hij gewoon een dramatische coach.
Precies.quote:Op maandag 2 december 2013 11:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Verder was hij gewoon een dramatische coach.
Mwa, het liep wel aardig met Pantelic in de spits en De Jong er achter.quote:Op maandag 2 december 2013 11:06 schreef Saysem het volgende:
[..]
Alle ballen op Suarez werkte ook wel aardig toen ja.
Had hij patent op die tactiek aangevraagd, moest Koeman flink dokken sinds hij Pelle heeft.quote:Op maandag 2 december 2013 11:06 schreef Saysem het volgende:
[..]
Alle ballen op Suarez werkte ook wel aardig toen ja.
Dit is niet mijn forum vriend.quote:Op maandag 2 december 2013 11:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Sluiten dan.
Cocu is ook voorbij zijn houdbaarheidsdatum.
Daar was hij allang tegen de muur gezetquote:Op zondag 1 december 2013 16:58 schreef Tassendief het volgende:
quote:Directie Ajax spreekt vertrouwen uit in Cocu
‘De juiste man op de juiste plaats’
De directie van Ajax heeft nog steeds ‘het volst mogelijke vertrouwen’ in PSV-trainer Phillip Cocu. Dat zei Ajax-directeur Marc Overmars na afloop van de 3-1-nederlaag van PSV bij Feyenoord.
De positie van Cocu staat onder druk door de vormcrisis die PSV al lange tijd teistert. Volgens Overmars zou een ontslag echter een vergissing zijn: “Ik begrijp best dat er onrust is onder de PSV-supporters, maar wij zien meer dan voldoende positieve aanknopingspunten. Wat de Ajax-directie betreft, is Cocu de juiste man op de juiste plaats.”
Cocu reageert laconiek op het bericht: “Ik kan hier eerlijk gezegd niet zo veel mee.”
Link
Haha uiteraard is het de juiste man op de juiste plaats als (mede) daardoor een van je voornaamste concurrenten 10e staatquote:
Zou van de gekke zijn om hem te ontslaan. Als je hem wilt behouden,vraag dan aan Cocu wie hij als secondanten wil hebben naast hem op de bank en laat hem het dan opnieuw proberen met deze selectie. Faalt hij dan alsnog dan mag je hem eruit gooien.quote:
Mjah, als je trainer wilt zijn/blijven, dan zul je ook door dit soort periodes heen moeten komen. Ook al is dat moeilijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd of hij aanblijft na vanavond.
Of gewoon weer assistent trainer worden. Misschien als assistent van Guus Hiddink bondscoach worden van Oranje.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:32 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Cocu moet gewoon de eer aan zichzelf houden en opstappen. Hij is gewoon nog niet klaar voor een grote club in Nederland, hij kan beter fc Eindhoven ofzo gaan trainen.
nou nou wat is psv een grote clubquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:32 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Cocu moet gewoon de eer aan zichzelf houden en opstappen. Hij is gewoon nog niet klaar voor een grote club in Nederland, hij kan beter fc Eindhoven ofzo gaan trainen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |