SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Bedankt man.quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
René, ik ben blij dat je geniet van deze wedstrijd.
Dat heb ik Bruma wel zien doen maar dat ging per ongeluk.quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, omdat hij op Immers' enkel stampte.
Dus Cocu brengt iets voor niets.quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef GGMM het volgende:
Bakkali er af.
Ik wist niet eens dat die er in stond.
quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan kun je wel ''gaan posten, maar je bent gewoon een domme mongool.
Omdat het niveau daar te laag voor is.quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom eigenlijk geen eigen topicreeks voor deze wedstrijd?
Het zijn middenmoters.quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
En waarom wel?quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weten we deze nog?
[ afbeelding ]
Club uit het rechter rijtje... dat heeft geen eigen reeks nodig.quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weten we deze nog?
[ afbeelding ]
Speelde vandaag toch erg goed hoor!quote:Op zondag 1 december 2013 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weten we deze nog?
[ afbeelding ]
Was een fijn doelpunt trouwens. Maher moet vaker zo scoren.quote:Op zondag 1 december 2013 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weten we deze nog?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |