SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus, als jij geen emo bent als het op PSV aankomtquote:Op zondag 1 december 2013 15:17 schreef DutchSL het volgende:
dat was het dan, 2e helft gaat PSV minstens 2 rode kaarten en 4 tegengoals krijgen.![]()
![]()
Ja wilde Paul doenquote:Op zondag 1 december 2013 15:17 schreef DannyDeko het volgende:
Duurde lang zeg! Vond deze goal wel een naamtopic waardig btw Thad
maar toen deed ik 1-1![]()
Ditquote:Op zondag 1 december 2013 15:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jezus, als jij geen emo bent als het op PSV aankomt
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb en nieuwe laptop nodig, het hoeft geen groot ding te zijn en ik zal 'm voornamelijk gebruiken voor school en fm. Iemand die een leuke ding weet die niet te duur is?![]()
![]()
![]()
Hier lijkt Hiljemark wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
Wat speelt PSV weer slecht zeg. Ik hoop dat Feyenoord dat laffe voetbal in de 2e helft afstraft.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ja hoor, gaat er weer een trein ontsporen in de USAllemaal om de aandacht voor Paul Walker te jatten
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 15:21 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijkt Hiljemark wel opVond ik ook al jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Normaal speelt PSV aanvallend en op balbezit en worden ze eruit gecounterd. Nu pakken ze het een keer anders aan uit in de Kuip en ga je zo doen..quote:Op zondag 1 december 2013 15:21 schreef dion_v_k het volgende:
Wat speelt PSV weer slecht zeg. Ik hoop dat Feyenoord dat laffe voetbal in de 2e helft afstraft.![]()
![]()
Hull
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nu proberen ze zelf te counteren en lukt het nog voor geen meterquote:Op zondag 1 december 2013 15:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Normaal speelt PSV aanvallend en op balbezit en worden ze eruit gecounterd. Nu pakken ze het een keer anders aan uit in de Kuip en ga je zo doen..
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Mathijsen en Schaars.quote:Op zondag 1 december 2013 15:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie heeft gescoord? Die speler ga ik even pricefixen.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 15:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bedoel: wie heeft er gescoord bij Hull?![]()
![]()
1-1 hehequote:Op zondag 1 december 2013 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
LivermoreIk ben toch alweer te laat met inkopen.
![]()
zag dat iemand ibra kreeg in zijn 35k pack.. nou dit is mijn team nadat ik 130k ben verloren
kutteam gr gr![]()
![]()
lol Michael Cera wat doe je
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bruma_lollllllllllllllllllllllllllllllllAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Makkelie![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lol
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was toch al aan alles te zien. Bruma had al rood moeten krijgen in de eerste helft.quote:Op zondag 1 december 2013 15:46 schreef DannyDeko het volgende:
Tot nu toe is DutchSL anders hard op weg met gelijk krijgen![]()
Of een realist... het is al bijna zoverquote:Op zondag 1 december 2013 15:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jezus, als jij geen emo bent als het op PSV aankomt![]()
![]()
Vol op de verdediging om die 2-1 achterstand te consolideren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 1 december 2013 15:49 schreef Tim86 het volgende:
Vol op de verdediging om die 2-1 achterstand te consolideren.![]()
![]()
'I begin to think that there is some sort of handicap' is blijkbaar al genoeg om je topic te laten verdwijnen op het EA forum.![]()
![]()
+ ban waarschijnlijkquote:Op zondag 1 december 2013 15:51 schreef Ajacied7 het volgende:
'I begin to think that there is some sort of handicap' is blijkbaar al genoeg om je topic te laten verdwijnen op het EA forum.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja die zijn vrij duur en er zijn ook heel weinig games voor dat ding.quote:Op zondag 1 december 2013 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet je alleen wel zo'n vita kopen
Met de PSP kon ik alleen het menu van mijn PS3 bedienen![]()
ergo, je kan beter een extra controller kopenquote:Op zondag 1 december 2013 15:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja die zijn vrij duur en er zijn ook heel weinig games voor dat ding![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 15:59 schreef DannyDeko het volgende:
Hiljemark had eerste helft toch ook al geel?![]()
![]()
Blijkbaar niet dan, anders was ie er nu uit en dan hadden we het wel gehoordquote:Op zondag 1 december 2013 16:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, maar hij krijgt net weer geel?![]()
![]()
Op teletekst staat ook 2x Hiljemarkquote:Op zondag 1 december 2013 16:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, maar hij krijgt net weer geel?![]()
![]()
Dat jij je dat nog herinnert.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#busjespeper #netpindakaasgegetenquote:Op zondag 1 december 2013 16:01 schreef dion_v_k het volgende:
Straks weer vermakelijke beelden met boze supporters.
#2000euroschuld #wijfkwijt #achterlijkemongolen
[ afbeelding ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat jij je dat nog herinnert.Iedereen die daadwerkelijk voetbal kijkt (Toefjes dus niet) en oud genoeg is (dit halve topic dus niet) weet dat nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Teletekstsupporter.quote:Op zondag 1 december 2013 16:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op teletekst staat ook 2x Hiljemark
PSN: DePresident_![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is inmiddels weggehaald.![]()
Maher was met een wederopstanding bezig![]()
Ten Napel praat in het echt nog meer bullshit dan in FIFA.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Sowieso slaat het nergens op want ik ben al vanaf het begin voor Ajax. Ik woon alleen te ver weg om ooit naar een wedstrijd te kunnen.![]()
Ja hoor... Dit is fucking Nederland, niet de 'Murica. Ik ben al meerdere keren naar de Arena geweest en ik heb niet eens iets met Ajaxquote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sowieso slaat het nergens op want ik ben al vanaf het begin voor Ajax. Ik woon alleen te ver weg om ooit naar een wedstrijd te kunnen.![]()
![]()
Alsof je per se naar een wedstrijd moet gaan om een club te supporten..quote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sowieso slaat het nergens op want ik ben al vanaf het begin voor Ajax. Ik woon alleen te ver weg om ooit naar een wedstrijd te kunnen.
Vind dat altijd echt de grootste onzin.![]()
Nee maar als je echt fan bent wil je je team toch wel eens in het echt zien spelen?quote:Op zondag 1 december 2013 16:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Alsof je per se naar een wedstrijd moet gaan om een club te supporten..
Vind dat altijd echt de grootste onzin.![]()
![]()
Ik wilde naar Cambuur-Ajax maar dat kan nu ook al niet meer.quote:Op zondag 1 december 2013 16:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja hoor... Dit is fucking Nederland, niet de 'Murica. Ik ben al meerdere keren naar de Arena geweest en ik heb niet eens iets met Ajax![]()
lul niet zo manquote:Op zondag 1 december 2013 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wilde naar Cambuur-Ajax maar dat kan nu ook al niet meer.![]()
EYONG TARKANG ENOH!quote:Op zondag 1 december 2013 16:12 schreef Reemi het volgende:
Maher was met een wederopstanding bezig![]()
Ten Napel praat in het echt nog meer bullshit dan in FIFA.
![]()
Hoezo niet.quote:Op zondag 1 december 2013 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wilde naar Cambuur-Ajax maar dat kan nu ook al niet meer.![]()
Hoe lang mag Cocu nog blijven zitten? Als hij volgende week ook verliest dan moet het toch wel afgelopen zijn...![]()
het ligt niet aan cocu.quote:Op zondag 1 december 2013 16:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoe lang mag Cocu nog blijven zitten? Als hij volgende week ook verliest dan moet het toch wel afgelopen zijn...![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 16:23 schreef DutchSL het volgende:
Nou hopelijk verliezen we volgende week ook, want ik hoop dat Vitesse kampioen wordt.![]()
![]()
Nee ik denk dat een andere trainer het ook lastig zou hebben, maar Cocu toont wel aan dat hij ook totaal niet weet wat hij moet doen. Nu zou een trainer met ervaring veel beter van pas komen.quote:
Maar hij moet gewoon blijven.![]()
hij is een eckte ecktequote:quote:Op zondag 1 december 2013 15:53 schreef DutchSL het volgende:
Ik ga maar paardrijden op Nederland 1 kijken.![]()
klopt ook wel. ligt ook aan de instelling van veel spelers.quote:Op zondag 1 december 2013 16:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee ik denk dat een andere trainer het ook lastig zou hebben, maar Cocu toont wel aan dat hij ook totaal niet weet wat hij moet doen. Nu zou een trainer met ervaring veel beter van pas komen.
Maar hij moet gewoon blijven.![]()
Is lens weer komen kijken ?quote:Op zondag 1 december 2013 16:27 schreef Fuszy het volgende:
Blijkbaar weer een opstootje in de catacomben na de wedstrijd![]()
Hij zet een tackle in!quote:Op zondag 1 december 2013 16:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Een doeltrap! Nee, het is toch een corner.![]()
Is Paul Walker toch dood? Gisternacht las ik het al maar toen werd er gezegd dat het een Hoax was...![]()
hijs dood jaquote:Op zondag 1 december 2013 16:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Is Paul Walker toch dood? Gisternacht las ik het al maar toen werd er gezegd dat het een Hoax was...![]()
Is helaas wel echt. Ook bevestigd op zijn FB en Twitter.quote:Op zondag 1 december 2013 16:28 schreef Tobi-wan het volgende:
is echt helaasquote:Op zondag 1 december 2013 16:28 schreef Tobi-wan het volgende:
![]()
Gelukkig is Johnnie er nog.quote:Op zondag 1 december 2013 16:28 schreef Tobi-wan het volgende:
![]()
Zonder Paul Walker zal Fast 7 wel wat minder tof zijn.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.![]()
Natuurlijk is het nu niet meer compleet.. Al kijk ik wel uit naar Jason Statham in de film.quote:Op zondag 1 december 2013 16:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
Benieuwd hoe ze dit verlies gaan opvangen
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik denk dat hij net zo tof wordt als nummertje 6.quote:Op zondag 1 december 2013 16:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
![]()
Hij was gewoon zo'n vertrouwd gezicht die in de reeks thuis hoort, die kan je niet zomaar vervangen.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
goal alert ging af, ik zoeken en alles was al wegquote:Op zondag 1 december 2013 16:39 schreef DutchSL het volgende:
David Meyler scoort de 2-1 voor Hull, gelijk alle goedkope bins van de markt af.![]()
![]()
Ik moest eerst opzoeken wie had gescoord en toen was ik al te laat. Hopelijk scoort een speler die ik in mijn club heb ook een keer een belangrijke goal zodat hij duurder wordt.quote:Op zondag 1 december 2013 16:39 schreef DutchSL het volgende:
David Meyler scoort de 2-1 voor Hull, gelijk alle goedkope bins van de markt af.![]()
vendermerquote:Op zondag 1 december 2013 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
drie keer raden welk extreem kansloos figuur dit postte___________!
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die papzak VDM?quote:Op zondag 1 december 2013 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
drie keer raden welk extreem kansloos figuur dit postte___________!
![]()
Was ook wel heel moeilijk ja. Ook al heeft ie in principe wel gelijk naar wat ik gehoord had.quote:
Wel jammer dat Pele gister niet zn tweede maakte.![]()
Serero is goed bezig hoor de laatste wedstrijden. Klaassen ook, wat ik totaal niet had verwacht.quote:Op zondag 1 december 2013 16:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Serero verdient wel een IF voor zijn assist + goede wedstrijd. Hij had 95% pass accuracy,
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
vandermar ouwe vetklepOp dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
ja natuurlijk heeft ie gelijk, maar voor fut probeer je er gewoon voor te zorgen dat zoveel mogelijk nederlanders een IF krijgen, ook al spelen ze voor de tegenstanderquote:Op zondag 1 december 2013 16:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Was ook wel heel moeilijk ja. Ook al heeft ie in principe wel gelijk naar wat ik gehoord had.
Wel jammer dat Pele gister niet zn tweede maakte.![]()
Ik woonde op ruim anderhalf uur reizen toen ik een seizoenskaart had.quote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sowieso slaat het nergens op want ik ben al vanaf het begin voor Ajax. Ik woon alleen te ver weg om ooit naar een wedstrijd te kunnen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
100% mee eens, maar in zijn calimerokoppie werkt dat niet zo.quote:Op zondag 1 december 2013 16:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja natuurlijk heeft ie gelijk, maar voor fut probeer je er gewoon voor te zorgen dat zoveel mogelijk nederlanders een IF krijgen, ook al spelen ze voor de tegenstander![]()
natuurlijk niet, maar dat wisten we helaas al.quote:Op zondag 1 december 2013 17:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
100% mee eens, maar in zijn calimerokoppie werkt dat niet zo.![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 17:03 schreef Lindgren. het volgende:
Beter laat dan nooit, maar nog bedankt voor alle felicitaties.![]()
![]()
Klinkt alsof je er een feestje van hebt gemaaktquote:Op zondag 1 december 2013 17:03 schreef Lindgren. het volgende:
Beter laat dan nooit, maar nog bedankt voor alle felicitaties.![]()
![]()
Batches (purity is FDA Approved Additive)quote:
269,447,302,214
-43,978,179 per second (net)
39,869,275 per second (gross)
Cash Money ($62.50 ea)
$362,195,945,255
$99,373,922,866 laundered
$5,240,465,875 per second
Het is weer een productief weekend geweest'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Godverquote:Op zondag 1 december 2013 17:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Batches (purity is FDA Approved Additive)
269,447,302,214
-43,978,179 per second (net)
39,869,275 per second (gross)
Cash Money ($62.50 ea)
$362,195,945,255
$99,373,922,866 laundered
$5,240,465,875 per second
Het is weer een productief weekend geweest
Ik spaar nu voor een Meth Star.![]()
Blijkbaar heeft Hiljemark 2 gele kaarten gehad, maar mocht hij doorspelen?
Ik dacht dat hij bij die eerste juist geen kaart had gehad, maar FOX het wel liet zien als gele kaart.Feyenoord Rotterdam![]()
Was een fout van Fox in de 1e helft, geen geel toen.quote:Op zondag 1 december 2013 17:10 schreef Fuszy het volgende:
Blijkbaar heeft Hiljemark 2 gele kaarten gehad, maar mocht hij doorspelen?
Ik dacht dat hij bij die eerste juist geen kaart had gehad, maar FOX het wel liet zien als gele kaart.![]()
fox international was gratis toch nu?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Niets is gratis!quote:Op zondag 1 december 2013 17:12 schreef poker4lifee het volgende:
fox international was gratis toch nu?Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
truetrue, binnen het basis tv abonnement danquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Negredo 1-0mooie fk
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jaytje er zijn echt heel veel van Rodriguez op de markt.. te veel om te profiteren van het feit dat hij heeft gescoord.![]()
Djeetje zegquote:Op zondag 1 december 2013 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jaytje er zijn echt heel veel van Rodriguez op de markt.. te veel om te profiteren van het feit dat hij heeft gescoord.![]()
Arme Cocu, je zou er bijna medelijden mee krijgen
Feyenoord wint ook weer eens een keertje hoorquote:Op zondag 1 december 2013 17:26 schreef dion_v_k het volgende:
Arme Cocu, je zou er bijna medelijden mee krijgen![]()
![]()
Stiekem is het ook erg vermakelijkquote:Op zondag 1 december 2013 17:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Feyenoord wint ook weer eens een keertje hoor![]()
Martin Jol gaat solliciteren bij PSV?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Matavz --> Midoquote:Op zondag 1 december 2013 17:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij past wel goed bij PSV, zo met die koopziekte.
offtopic
kan ik mijn betaalpas activeren door online te betalen ipv naar een winkel te gaan?(lui)quote:U activeert een vervangende betaalpas op een geldautomaat door een bedrag op te nemen.
U kunt ook een betaling doen in een winkel. Daarbij gebruikt u de pincode van de vorige betaalpas. De vorige betaalpas vervalt zodra u de nieuwe activeert.![]()
kan je online je pinpas gebruiken?quote:Op zondag 1 december 2013 17:41 schreef elshaarawy92 het volgende:
offtopic
kan ik mijn betaalpas activeren door online te betalen ipv naar een winkel te gaan?(lui)
[..]![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 17:41 schreef elshaarawy92 het volgende:
offtopic
kan ik mijn betaalpas activeren door online te betalen ipv naar een winkel te gaan?(lui)
[..]Dit ja.quote:Op zondag 1 december 2013 17:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je online je pinpas gebruiken?
Komt er ineens een pinautomaat uit je computer
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:quote:Op zondag 1 december 2013 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alireza JAHANKSFHKJBACKKAHHALLAHJKFCSDNJKhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Goede Morgen
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:![]()
En dit interview dan
http://foxsports.nl/video(...)dt-het-moeilijk.html
''Ik denk dat we vandaag het goede pad hebben ingeslagen''![]()
![]()
Ortiz, Viergever en Gudelj misten. Verder nog een Europees duel in de benen en dan altijd uit moeten spelen.quote:
Welke mongool verzint dat speelschema?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Hou maar op AZ is gewoon slecht. Geen ploeg verliest nog van AZ dit jaarquote:Op zondag 1 december 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ortiz, Viergever en Gudelj misten. Verder nog een Europees duel in de benen en dan altijd uit moeten spelen.
Welke mongool verzint dat speelschema?![]()
voor die jaar om is, wordt Zhano 2x door AZ teleurgesteld.quote:Op zondag 1 december 2013 18:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hou maar op AZ is gewoon slecht. Geen ploeg verliest nog van AZ dit jaar"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Excuusjes.quote:Op zondag 1 december 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ortiz, Viergever en Gudelj misten. Verder nog een Europees duel in de benen en dan altijd uit moeten spelen.
Ortiz is vervangbaar, en het Europese duel is 3 dagen geleden gespeeld.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ortiz vervangbaar?quote:Op zondag 1 december 2013 18:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Excuusjes.
Ortiz is vervangbaar, en het Europese duel is 3 dagen geleden gespeeld.
Dat je dat over Viergever of Gudelj zou zeggen, zou ik nog aannemen. Maar Ortiz is nu gewoon DE dragende speler bij AZ. Voorbeeld was de wedstrijd tegen Feyenoord. Als hij er toen niet was geweest, dan was het middenveld echt helemaal weggevaagd.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op zondag 1 december 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 18:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
En dit interview dan
''Ik denk dat we vandaag het goede pad hebben ingeslagen''
hahaha wat een klaphark, prachtig![]()
![]()
Dit zou Calimerogedrag zijn als ik het zou hebben over hoeveel moeilijke tegenstanders op rij AZ wel niet krijgt. Maar AZ heeft al 7 van de 8 keer een uitwedstrijd moeten spelen na een Europees duel.quote:
ok kevin.quote:Op zondag 1 december 2013 18:32 schreef Dudeweiser het volgende:
haha ik wist gewoon dat tfappert hier met slechte verhalen aan zou komen zetten toen az verloor"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op zondag 1 december 2013 18:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit zou Calimerogedrag zijn als ik het zou hebben over hoeveel moeilijke tegenstanders op rij AZ wel niet krijgt. Maar AZ heeft al 7 van de 8 keer een uitwedstrijd moeten spelen na een Europees duel.![]()
![]()
jullie hadden zeker ook nog de scheids tegen?quote:Op zondag 1 december 2013 18:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit zou Calimerogedrag zijn als ik het zou hebben over hoeveel moeilijke tegenstanders op rij AZ wel niet krijgt. Maar AZ heeft al 7 van de 8 keer een uitwedstrijd moeten spelen na een Europees duel.![]()
Hij heeft het alleen over zichzelf. Hij is blij want hij speelde op 10 en dan is alles goed. Heel de wedstrijd ook met een blije bakkes gelopenquote:Op zondag 1 december 2013 18:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
En dit interview dan
''Ik denk dat we vandaag het goede pad hebben ingeslagen''![]()
![]()
Ajax moet ADO-uit spelen nadat ze tegen Barcelona moesten. So?quote:Op zondag 1 december 2013 18:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit zou Calimerogedrag zijn als ik het zou hebben over hoeveel moeilijke tegenstanders op rij AZ wel niet krijgt. Maar AZ heeft al 7 van de 8 keer een uitwedstrijd moeten spelen na een Europees duel.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
boehoe huilen
Verloren van de hekkensluiter. Wedstrijd in de benen of niet, onacceptabel. Kan je wel allemaal dingen gaan roepen, maar AZ hoort dat sowieso te winnen.Feyenoord Rotterdam![]()
Ja dat dacht ik al. Hij blij omdat hij niet met Toivonen hoeft te spelenquote:Op zondag 1 december 2013 18:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij heeft het alleen over zichzelf. Hij is blij want hij speelde op 10 en dan is alles goed. Heel de wedstrijd ook met een blije bakkes gelopen![]()
Totaal niet. Gudmundsson had nog rood moeten hebben, want hij had al geel moeten hebben voor een hoog geheven been.quote:Op zondag 1 december 2013 18:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jullie hadden zeker ook nog de scheids tegen?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Een extra dag om te herstellen is het verschil.quote:Op zondag 1 december 2013 18:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ajax moet ADO-uit spelen nadat ze tegen Barcelona moesten. So?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op zondag 1 december 2013 18:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een extra dag om te herstellen is het verschil.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:
onzin Calimeroquote:Op zondag 1 december 2013 18:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een extra dag om te herstellen is het verschil.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
Een paar uurtjes leuk, daarna trieste meuk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
Babel, Donk, Malki en Isaksson staan nu met 1-0 voor tegen Galatasaray.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik kan me er wel mee vermaken als ik het speel, maar zoveel game ik niet. Kost nu maar 3,50 dacht ikquote:. Dat is het wel waard.
Feyenoord Rotterdam![]()
Daarom dus, goede sale.quote:Op zondag 1 december 2013 18:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kan me er wel mee vermaken als ik het speel, maar zoveel game ik niet. Kost nu maar 3,50 dacht ik. Dat is het wel waard.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik kocht CS:GO toen het nog 15 euro was #hartpijn.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
hahahahaha AZ![]()
PSV![]()
wij zijn ajax wij zijn de beste (na vitesse dan)
zo standaard zinnen allemaal maar weer gehad
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Feyenoordquote:Op zondag 1 december 2013 18:50 schreef FCsuarez het volgende:
hahahahaha AZ![]()
PSV![]()
wij zijn ajax wij zijn de beste (na vitesse dan)
zo standaard zinnen allemaal maar weer gehad
die was je nog even vergeten he.Feyenoord Rotterdam![]()
Weet iemand hoe ik zelf wedstrijden kan streamen? Heb nu de Turkse variant van Fox Sport (Lig TV), maar hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dit goed kan streamen voor een klein groepje mensen (±10)?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Rui Costa nog maar 1m coinsdie is ook even hard gezakt zeg in een paar dagen tijd. De Boer nog maar 350k en Ljunberg 500k. Ze blijven maar lekker zakken
![]()
feyenoord oke voor deze ene keerquote:Op zondag 1 december 2013 18:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Feyenoord
die was je nog even vergeten he.![]()
naar verder natuurlijk ajax![]()
![]()
#FreeTrapz![]()
zeker weten, topzondag gehadquote:Op zondag 1 december 2013 18:55 schreef Kamikazie het volgende:
PSV![]()
Iedereen hier zal wel weer genoten hebben vanmiddag.![]()
![]()
Psv speelde niet goed. maar makkelie maakte het niet makkelijk. alles werd kapotgefloten. net als de 1-2 waar Martins Indi gewoon een overtreding maakt![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 19:04 schreef Roypsv het volgende:
Psv speelde niet goed. maar makkelie maakte het niet makkelijk. alles werd kapotgefloten. net als de 1-2 waar Martins Indi gewoon een overtreding maakt
#FreeTrapz![]()
doelde meer op het feit dat je eerst loopt te mopperen dat alles doodgefloten word en daarna vind je dat er gefloten had moeten worden... beetje tegenstrijdig.quote:Op zondag 1 december 2013 19:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
zet even de nos aan. hij komt er zo aan. bedoel de 1-3Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Psv is gewoon gedeklasseerd door een subtopper vandaag.quote:Op zondag 1 december 2013 19:04 schreef Roypsv het volgende:
Psv speelde niet goed. maar makkelie maakte het niet makkelijk. alles werd kapotgefloten. net als de 1-2 waar Martins Indi gewoon een overtreding maakthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
liep niet te mopperen dat alles doodgefloten werd maar dat hij alles wat psv doet kapot fluitquote:Op zondag 1 december 2013 19:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
doelde meer op het feit dat je eerst loopt te mopperen dat alles doodgefloten word en daarna vind je dat er gefloten had moeten worden... beetje tegenstrijdig.![]()
nou ik heb alleen in de samenvatting al een paar overtredingen gezien van zowel bruma als rekik dat ik denk poehh dat ze nog met 10 geeindigd zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 19:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
liep niet te mopperen dat alles doodgefloten werd maar dat hij alles wat psv doet kapot fluit
wel 2 makkelijke pingels trouwens
#FreeTrapz![]()
PSV was echt slecht. Voor echt veel overtredingen is gewoon terecht gefloten, maar het blijft makkelijk om naar de scheidsrechter te wijzen. Op een 10 minuten na is PSV er niet eens aan te pas gekomen. Dat was het moment dat Feyenoord amper druk zette. Kwam dan ook die goal uit.quote:Op zondag 1 december 2013 19:04 schreef Roypsv het volgende:
Psv speelde niet goed. maar makkelie maakte het niet makkelijk. alles werd kapotgefloten. net als de 1-2 waar Martins Indi gewoon een overtreding maakt
Die penalty die Pelle miste, was discutabel. Die andere was gewoon dom van Arias.
Rekik en Arias hadden trouwens nog wel geel mogen krijgen. Echt veel overtredingen zijn er gemaakt door PSV vandaag.Feyenoord Rotterdam![]()
oke. volgende keer even de wedstrijd kijkenquote:Op zondag 1 december 2013 19:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou ik heb alleen in de samenvatting al een paar overtredingen gezien van zowel bruma als rekik dat ik denk poehh dat ze nog met 10 geeindigd zijn.![]()
Hij lult ook maar slap. Scheids deed weinig fout. Rekik had inderdaad makkelijk nog een kaartje kunnen krijgen.quote:Op zondag 1 december 2013 19:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou ik heb alleen in de samenvatting al een paar overtredingen gezien van zowel bruma als rekik dat ik denk poehh dat ze nog met 10 geeindigd zijn.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
zeg ook dat psv kk slecht was. maar bij de 1-3 maakt BMI een overtreding waar niet voor gefloten word en daar uit komt een goal. 2e penalty is onzin. vind die van arias ook wel zwaar gestraft maargoedquote:Op zondag 1 december 2013 19:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
PSV was echt slecht. Voor echt veel overtredingen is gewoon terecht gefloten, maar het blijft makkelijk om naar de scheidsrechter te wijzen. Op een 10 minuten na is PSV er niet eens aan te pas gekomen. Dat was het moment dat Feyenoord amper druk zette. Kwam dan ook die goal uit.
Die penalty die Pelle miste, was discutabel. Die andere was gewoon dom van Arias.
Rekik en Arias hadden trouwens nog wel geel mogen krijgen. Echt veel overtredingen zijn er gemaakt door PSV vandaag.![]()
Volgens Nederlandse begrippen had PSV best drie keer rood mogen hebben, maar in Engeland hadden ze amper een kaart gehad.... laat jongens als Bruma en Rekik dat nou net gewend zijn.![]()
En zijn apenarmquote:Op zondag 1 december 2013 19:15 schreef Lindgren. het volgende:
Dat als overtreding zien.Hij zet gewoon zijn negerbips erin.
![]()
was dit die overtreding waar gefloten had moeten worden ?quote:Op zondag 1 december 2013 19:14 schreef Roypsv het volgende:
[..]
zeg ook dat psv kk slecht was. maar bij de 1-3 maakt BMI een overtreding waar niet voor gefloten word en daar uit komt een goal. 2e penalty is onzin. vind die van arias ook wel zwaar gestraft maargoed
t is gewoon een slap kereltje. gebeurt niks man.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
gebeurtquote:Op zondag 1 december 2013 19:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
was dit die overtreding waar gefloten had moeten worden ?
t is gewoon een slap kereltje. gebeurd niks man.![]()
klopt.quote:Op zondag 1 december 2013 19:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
was dit die overtreding waar gefloten had moeten worden ?
t is gewoon een slap kereltje. gebeurt niks man.![]()
Het voetbalstadion van Sao Paulo, waar de openingswedstrijd van het WK 2014 plaatsvindt, is zonder vergunning gebouwd. Dat schrijft de Braziliaanse krant Folha de Sao Paulo vandaag.
Woensdag viel in de Corinthians Arena een kraan omver. Daarbij kwamen twee arbeiders om het leven en werden delen van het stadion zwaar beschadigd.
Voor de bouw van de Corintians Arena zou het gemeentebestuur geen vergunning gegeven hebben. Daardoor zou de constructie van het stadion illegaal zijn, aldus de krant. De stad en het ministerie van Arbeid bevestigden dit aan de Braziliaanse televisiezender Record R7.handig
Feyenoord Rotterdam![]()
Donk heeft Drogba in the pocket
nee die kut competitie waar wij het nu over hebbenquote:Op zondag 1 december 2013 19:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om de Turkse competitie.![]()
![]()
![]()
Je zou bijna denken dat alle Ajacieden idioten zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 19:19 schreef Kamikazie het volgende:
Wel frappant dat er weer alleen maar Ajacieden hier lopen te zuigen en de enige Feyenoorder gewoon een normale reactie kan geven (Fuszy)![]()
Dat zeg ik toch niet of wel?quote:Op zondag 1 december 2013 19:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat alle Ajacieden idioten zijn![]()
![]()
Drogba zou tegenwoordig zelfs in de Jupiler League geen potjes meer breken. Overrated duikplankartiestje.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
zijn ze ook tochquote:Op zondag 1 december 2013 19:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat alle Ajacieden idioten zijn.![]()
ach andersom is het net zo vaak raak
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Drogba zou tegenwoordig zelfs in de Jupiler League geen potjes meer breken. Overrated duikplankartiestje.
Dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 1 december 2013 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ten Rouwelaar is undercover als Nienhuis?Jelle is naar de kapper geweest
![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Drogba zou tegenwoordig zelfs in de Jupiler League geen potjes meer breken. Overrated duikplankartiestje.
vitesse mist ook wel aardig wat kansen trouwens hoor.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Voor een aantal overtredingen wel en ook die eerste + tweede van Bruma niet, maar ze hebben er wel veel gemaakt. Zag ook een aantal keer een PSV'er die geen oog meer had voor de bal en een speler van Feyenoord neer maaide. Wel grappig om te zien die frustratie, maar het hoort niet.quote:Op zondag 1 december 2013 19:15 schreef Kamikazie het volgende:
Volgens Nederlandse begrippen had PSV best drie keer rood mogen hebben, maar in Engeland hadden ze amper een kaart gehad.... laat jongens als Bruma en Rekik dat nou net gewend zijn.
Had wel het idee dat er wat meer spelers naar een rode kaart aan het solliciteren waren. Bij Immers houd ik mijn hart ook altijd vast als hij een gele kaart op zak heeft. Die kan ook zo lomp inkomen.
#teamFuszyquote:Op zondag 1 december 2013 19:19 schreef Kamikazie het volgende:
Wel frappant dat er weer alleen maar Ajacieden hier lopen te zuigen en de enige Feyenoorder gewoon een normale reactie kan geven (Fuszy)
Het gaat weer even goed met Ajax en heel slecht met PSV. Tja dat is vragen om problemen. Als Feyenoord van RKC verliest (vorige week), dan hoor ik het ook. Het hoort er een beetje bij, maar het gaat af en toe wel erg ver
Feyenoord Rotterdam![]()
Chanturia.Slappe dweil. Dikke actie + assist van Kakuta waarna die egoïstische oostblokhond 'm er met zijn derde beentje in kan tikken en 'm viert alsof hij Ronaldo is die zijn vierde van vandaag maakt na een omhaal vanuit eigen zestien.
natuurlijk mag er in dit topic ook geen
kramer![]()
ellebooog elleboooog van de week
ontbreken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Slecht.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ze hebben het busje van PSV weer tegengehouden bij de herdgang. Was wel te verwachtenFeyenoord Rotterdam![]()
"We hebben het goede pad ingeslagen!" - Adam Maher, 1 december 2013.quote:Op zondag 1 december 2013 19:37 schreef Fuszy het volgende:
Ze hebben het busje van PSV weer tegengehouden bij de herdgang. Was wel te verwachtenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Potten pindakaas in de hand, of niet dan?quote:Op zondag 1 december 2013 19:37 schreef Fuszy het volgende:
Ze hebben het busje van PSV weer tegengehouden bij de herdgang. Was wel te verwachtenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
IF VetokeleAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een winger met 2* skills.quote:Dat vind ik voor mijn CB's al laag.
Ja, kan er ook niks vanquote:Op zondag 1 december 2013 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een winger met 2* skills.Dat vind ik voor mijn CB's al laag.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij was spits vandaagquote:Op zondag 1 december 2013 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een winger met 2* skills.Dat vind ik voor mijn CB's al laag.
![]()
![]()
Net Effenberg opgepikt voor 622k, hopelijk kan ik daar wat profit op makenquote:Op zondag 1 december 2013 18:56 schreef Maver24 het volgende:
Rui Costa nog maar 1m coinsdie is ook even hard gezakt zeg in een paar dagen tijd. De Boer nog maar 350k en Ljunberg 500k. Ze blijven maar lekker zakken
![]()
![]()
Ik ben erg benieuwd hoe Pauleta speelt. Die wil ik graag hebben, 92 reactions en 94 Finishing en 90 shotpowerquote:Op zondag 1 december 2013 19:49 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Net Effenberg opgepikt voor 622k, hopelijk kan ik daar wat profit op maken![]()
![]()
SwaggerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
volgens mij heeft hij ook supergoede headingstatsquote:Op zondag 1 december 2013 19:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe Pauleta speelt. Die wil ik graag hebben, 92 reactions en 94 Finishing en 90 shotpower
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2013 19:56:19 ]![]()
Ik wil eigenlijk Inzaghi wel hebben.
94 positioning
99 reactions
97 finishing
91 volleys
Zijn long shots zijn waardeloos maar dat is dan ook best wel realistisch.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: