SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus, als jij geen emo bent als het op PSV aankomtquote:Op zondag 1 december 2013 15:17 schreef DutchSL het volgende:
dat was het dan, 2e helft gaat PSV minstens 2 rode kaarten en 4 tegengoals krijgen.![]()
![]()
Ja wilde Paul doenquote:Op zondag 1 december 2013 15:17 schreef DannyDeko het volgende:
Duurde lang zeg! Vond deze goal wel een naamtopic waardig btw Thad
maar toen deed ik 1-1![]()
Ditquote:Op zondag 1 december 2013 15:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jezus, als jij geen emo bent als het op PSV aankomt
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb en nieuwe laptop nodig, het hoeft geen groot ding te zijn en ik zal 'm voornamelijk gebruiken voor school en fm. Iemand die een leuke ding weet die niet te duur is?![]()
![]()
![]()
Hier lijkt Hiljemark wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
Wat speelt PSV weer slecht zeg. Ik hoop dat Feyenoord dat laffe voetbal in de 2e helft afstraft.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ja hoor, gaat er weer een trein ontsporen in de USAllemaal om de aandacht voor Paul Walker te jatten
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 15:21 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijkt Hiljemark wel opVond ik ook al jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Normaal speelt PSV aanvallend en op balbezit en worden ze eruit gecounterd. Nu pakken ze het een keer anders aan uit in de Kuip en ga je zo doen..quote:Op zondag 1 december 2013 15:21 schreef dion_v_k het volgende:
Wat speelt PSV weer slecht zeg. Ik hoop dat Feyenoord dat laffe voetbal in de 2e helft afstraft.![]()
![]()
Hull
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nu proberen ze zelf te counteren en lukt het nog voor geen meterquote:Op zondag 1 december 2013 15:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Normaal speelt PSV aanvallend en op balbezit en worden ze eruit gecounterd. Nu pakken ze het een keer anders aan uit in de Kuip en ga je zo doen..
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Mathijsen en Schaars.quote:Op zondag 1 december 2013 15:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie heeft gescoord? Die speler ga ik even pricefixen.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 15:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bedoel: wie heeft er gescoord bij Hull?![]()
![]()
1-1 hehequote:Op zondag 1 december 2013 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
LivermoreIk ben toch alweer te laat met inkopen.
![]()
zag dat iemand ibra kreeg in zijn 35k pack.. nou dit is mijn team nadat ik 130k ben verloren
kutteam gr gr![]()
![]()
lol Michael Cera wat doe je
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bruma_lollllllllllllllllllllllllllllllllAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Makkelie![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lol
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was toch al aan alles te zien. Bruma had al rood moeten krijgen in de eerste helft.quote:Op zondag 1 december 2013 15:46 schreef DannyDeko het volgende:
Tot nu toe is DutchSL anders hard op weg met gelijk krijgen![]()
Of een realist... het is al bijna zoverquote:Op zondag 1 december 2013 15:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jezus, als jij geen emo bent als het op PSV aankomt![]()
![]()
Vol op de verdediging om die 2-1 achterstand te consolideren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 1 december 2013 15:49 schreef Tim86 het volgende:
Vol op de verdediging om die 2-1 achterstand te consolideren.![]()
![]()
'I begin to think that there is some sort of handicap' is blijkbaar al genoeg om je topic te laten verdwijnen op het EA forum.![]()
![]()
+ ban waarschijnlijkquote:Op zondag 1 december 2013 15:51 schreef Ajacied7 het volgende:
'I begin to think that there is some sort of handicap' is blijkbaar al genoeg om je topic te laten verdwijnen op het EA forum.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja die zijn vrij duur en er zijn ook heel weinig games voor dat ding.quote:Op zondag 1 december 2013 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet je alleen wel zo'n vita kopen
Met de PSP kon ik alleen het menu van mijn PS3 bedienen![]()
ergo, je kan beter een extra controller kopenquote:Op zondag 1 december 2013 15:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja die zijn vrij duur en er zijn ook heel weinig games voor dat ding![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 15:59 schreef DannyDeko het volgende:
Hiljemark had eerste helft toch ook al geel?![]()
![]()
Blijkbaar niet dan, anders was ie er nu uit en dan hadden we het wel gehoordquote:Op zondag 1 december 2013 16:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, maar hij krijgt net weer geel?![]()
![]()
Op teletekst staat ook 2x Hiljemarkquote:Op zondag 1 december 2013 16:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, maar hij krijgt net weer geel?![]()
![]()
Dat jij je dat nog herinnert.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#busjespeper #netpindakaasgegetenquote:Op zondag 1 december 2013 16:01 schreef dion_v_k het volgende:
Straks weer vermakelijke beelden met boze supporters.
#2000euroschuld #wijfkwijt #achterlijkemongolen
[ afbeelding ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat jij je dat nog herinnert.Iedereen die daadwerkelijk voetbal kijkt (Toefjes dus niet) en oud genoeg is (dit halve topic dus niet) weet dat nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Teletekstsupporter.quote:Op zondag 1 december 2013 16:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op teletekst staat ook 2x Hiljemark
PSN: DePresident_![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is inmiddels weggehaald.![]()
Maher was met een wederopstanding bezig![]()
Ten Napel praat in het echt nog meer bullshit dan in FIFA.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Sowieso slaat het nergens op want ik ben al vanaf het begin voor Ajax. Ik woon alleen te ver weg om ooit naar een wedstrijd te kunnen.![]()
Ja hoor... Dit is fucking Nederland, niet de 'Murica. Ik ben al meerdere keren naar de Arena geweest en ik heb niet eens iets met Ajaxquote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sowieso slaat het nergens op want ik ben al vanaf het begin voor Ajax. Ik woon alleen te ver weg om ooit naar een wedstrijd te kunnen.![]()
![]()
Alsof je per se naar een wedstrijd moet gaan om een club te supporten..quote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sowieso slaat het nergens op want ik ben al vanaf het begin voor Ajax. Ik woon alleen te ver weg om ooit naar een wedstrijd te kunnen.
Vind dat altijd echt de grootste onzin.![]()
Nee maar als je echt fan bent wil je je team toch wel eens in het echt zien spelen?quote:Op zondag 1 december 2013 16:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Alsof je per se naar een wedstrijd moet gaan om een club te supporten..
Vind dat altijd echt de grootste onzin.![]()
![]()
Ik wilde naar Cambuur-Ajax maar dat kan nu ook al niet meer.quote:Op zondag 1 december 2013 16:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja hoor... Dit is fucking Nederland, niet de 'Murica. Ik ben al meerdere keren naar de Arena geweest en ik heb niet eens iets met Ajax![]()
lul niet zo manquote:Op zondag 1 december 2013 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wilde naar Cambuur-Ajax maar dat kan nu ook al niet meer.![]()
EYONG TARKANG ENOH!quote:Op zondag 1 december 2013 16:12 schreef Reemi het volgende:
Maher was met een wederopstanding bezig![]()
Ten Napel praat in het echt nog meer bullshit dan in FIFA.
![]()
Hoezo niet.quote:Op zondag 1 december 2013 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wilde naar Cambuur-Ajax maar dat kan nu ook al niet meer.![]()
Hoe lang mag Cocu nog blijven zitten? Als hij volgende week ook verliest dan moet het toch wel afgelopen zijn...![]()
het ligt niet aan cocu.quote:Op zondag 1 december 2013 16:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoe lang mag Cocu nog blijven zitten? Als hij volgende week ook verliest dan moet het toch wel afgelopen zijn...![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 16:23 schreef DutchSL het volgende:
Nou hopelijk verliezen we volgende week ook, want ik hoop dat Vitesse kampioen wordt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: