Inderdaad. Passende maatregelen zullen wel volgen denk ik. Asociaal dit.quote:Op zondag 1 december 2013 13:24 schreef chroestjov het volgende:
Dit kan echt niet door de beugel, het is nu de taak van de moderatie om TS een halt toe te roepen.
Het is helaas de waarheid. Ik wil het ook niet zo. Veel mensen denken dat hij er nog uit zou zien als in zijn films, maar dat is niet zo.quote:Op zondag 1 december 2013 13:24 schreef chroestjov het volgende:
Dit kan echt niet door de beugel, het is nu de taak van de moderatie om TS een halt toe te roepen.
Oké oké oké. Hij ziet er nog steeds zo uit als op zijn meest recente filmposter! Jullie je zin.quote:
Zo jong was die ook nietquote:Op zondag 1 december 2013 13:25 schreef Multivitamine het volgende:
Wel sneu voor zo een jonge man. R.I.P. Paul Walker
Wie denken dat dan? Het is gewoon een mislukte poging tot grappig zijnquote:Op zondag 1 december 2013 13:26 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Het is helaas de waarheid. Ik wil het ook niet zo. Veel mensen denken dat hij er nog uit zou zien als in zijn films, maar dat is niet zo.
Grappig zijn? Dit is een serieus onderwerp.quote:Op zondag 1 december 2013 13:33 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Wie denken dat dan? Het is gewoon een mislukte poging tot grappig zijn
Als dit een poging zou zijn, zou het wel een heel treurige poging zijnquote:Op zondag 1 december 2013 13:33 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Wie denken dat dan? Het is gewoon een mislukte poging tot grappig zijn
Gotta love backfire topics!quote:Op zondag 1 december 2013 13:35 schreef zovty het volgende:
En de klacht is dat jij er ook niet zo uit ziet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op zondag 1 december 2013 13:45 schreef Multivitamine het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe hij er hoogstwaarschijnlijk (en logischerwijs a.d.v. de foto's van de crash site) uit ziet dan op dit moment? Aan de reacties te zien zit ik er compleet naast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |