Vraag ik mij steeds af, waarom een auto van amper 55.000 pond, 480 pk, en 1880 kg gewicht, andere sportwagens vernedert. En gaat van 0 naar 100 in 2,8 seconden op straatbanden. Het eerste conceptmodel zetten op de ring al een snellere tijd neer dan Ferrari 456 en Porsche GT3. Terwijl Nissan zich voornamelijk op burgerauto's richtte.quote:Ferrari Enzo
¤ 1.000.000,-
6 litre V12
660 pk
657 nm
1.365 kg
2,7s 0 - 62mph
Fastest laptime on Nürburgring: 7:25.7
Pagani Zonda F ClubSport R:
¤ 920.000,-
7,2 litre V12
650 pk
780 nm
1230 kg
2,9s 0 - 62mph
Fastest laptime on Nürburgring: 7:24.44
Nissan GT-R
¤ 87.950,-
V6
480 pk
588 nm
1840 kg
2,8s 0 - 62mph
Fastest laptime on Nürburgring: 7:18.22
Haha dat is wel baas om mee naar de wintersport te gaanquote:Op zondag 1 december 2013 12:46 schreef Charged het volgende:
En persoonlijk vind ik de hele Veyron hype overtrokken,sure,is hele mooie techniek,mooie looks maar zet er een koenigsegg ccx tegenover wat niet veel later uitgebracht is met een v8..dat zet voor mij het Veyron concept toch echt wel op een een lager pitje.
En zelfs een toffe dakkoffer op je ccx.
http://cdn.cnwimg.com/wp-(...)or-open-1024x640.jpg
Het wachten is dan nou ook op een Saleen met trekhaak of fietsrek.quote:Op zondag 1 december 2013 13:11 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Haha dat is wel baas om mee naar de wintersport te gaan
Ah,oke.quote:Op zondag 1 december 2013 13:52 schreef LouieAnderson het volgende:
[..]
Had het eigenlijk over de GT-R's
Google maar eens op Jon Olsson. Heeft de ene na de andere supercar en altijd met skikoffer (het is een skiër).quote:Op zondag 1 december 2013 13:11 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Haha dat is wel baas om mee naar de wintersport te gaan
Plus de 4wielaandrijving die flink meehelpt om het vermogen ook daadwerkelijk op de weg te krijgen. Dat lukt je met een Enzo of Zonda toch wat minder makkelijk.quote:Op zondag 1 december 2013 21:14 schreef hardcore-gabberr het volgende:
en de versnellingen en koppelingen remmen enz alles werkt mee
Maar AWD is weer zwaarder dan RWD en zou in de bochten minder goed moeten zijn....quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:55 schreef BRooster het volgende:
[..]
Plus de 4wielaandrijving die flink meehelpt om het vermogen ook daadwerkelijk op de weg te krijgen. Dat lukt je met een Enzo of Zonda toch wat minder makkelijk.
Mwa, het gaat natuurlijk ook om beleving. Daar hoort het merk en diens geschiedenis ook bij.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:05 schreef eXplorer1 het volgende:
meeste exotics zijn overrated, en de jappen bewijzen dat.
Ik ook. Daarom heb ik dit topic geopend, omdat ik het niet kan begrijpen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:01 schreef rival het volgende:
Ik verbaas mij over het feit dat hij met veel minder pk/nm per kilo de weg op gaat en toch sneller is. terwijl als je naar de airodynamica kijkt je de enzo daarin het voordeel van de twijfel zou geven...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |