gek wordt ik ervan. Donderdag begonnen en nu ik vrijgesteld van werk ben, ben ik ziekquote:
Wel klote dat het net nu gebeurd.quote:Op maandag 2 december 2013 21:43 schreef crv het volgende:
[..]
gek wordt ik ervan. Donderdag begonnen en nu ik vrijgesteld van werk ben, ben ik ziek
quote:
quote:
citroen met heet water en honing drinkenquote:Op maandag 2 december 2013 21:43 schreef crv het volgende:
[..]
gek wordt ik ervan. Donderdag begonnen en nu ik vrijgesteld van werk ben, ben ik ziek
zie dikgedruktquote:Op maandag 2 december 2013 21:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
citroen met heet water en honing drinken
quote:Op maandag 2 december 2013 21:33 schreef crv het volgende:
16:00 - Warme choco met stroh Rum
17:00 - Ouzo met ijs
18:00 - 2 glazen Chardonnay
19:00 - Koffie met Cognac
20:00 - 1 glas Bourgogne
21:00 - Punch met honing en citroen
punch is geen heet waterquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 21:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Niet hard genoeg blijkbaar
[..]
[..]
Ja hoor, net thuis. Was lange zit. Er is slecht nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goed nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En slecht nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goed nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, pittig avondje..
Open deuren, onweerstaanbaar !![]()
Ik begin steeds meer tegenzin te krijgen in de verhuizing.![]()
![]()
Nu maar even melk opwarmen voor een warme choco"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 2 december 2013 22:05 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Nu maar even melk opwarmen voor een warme choco
Maak er maar melk voor 2 van![]()
![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 22:05 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Nu maar even melk opwarmen voor een warme chocobalen
ensjoko
Geen idee, eigenlijk hoe. Misschien al dat ingepak en zo. En toch wennen aan een nieuwe omgeving..quote:Op maandag 2 december 2013 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Maak er maar melk voor 2 van"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Komt helemaal goedquote:Op maandag 2 december 2013 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, eigenlijk hoe. Misschien al dat ingepak en zo. En toch wennen aan een nieuwe omgeving..![]()
![]()
Dat denk ik ook welquote:![]()
De beruchte laatste loodjes.......
Dan wennen ........
en daarna![]()
![]()
![]()
![]()
quote:teruglezen of had je gewoon daar nog een scherm openstaan?
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
friemelquote:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
ik denk het eerstequote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]teruglezen of had je gewoon daar nog een scherm openstaan?
daarna met oud en nieuw genieten van het vuurwerk vanaf 12 hoogquote:Op maandag 2 december 2013 22:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel![]()
De beruchte laatste loodjes.......
Dan wennen ........
en daarna![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 19:29 schreef JJH het volgende:
[..]
De hele dag een klein meiske vermaakt, mevrouw vertikte het om alleen de spelen vandaag.![]()
Met pappa is het ook veel leuker
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
dan zie je volgens mij heel eindhoven en omgevingquote:Op maandag 2 december 2013 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
daarna met oud en nieuw genieten van het vuurwerk vanaf 12 hoog![]()
Moet jij zo nog aan de kant duikenquote:Op maandag 2 december 2013 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
12 hoogquote:Op maandag 2 december 2013 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Mooi uitzicht
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ik kan inderdaad een behoorlijk eind weg kijken ja. Wel alleen maar aan 1 kant ramen en balkon, maar goed dan nog zie je een hele hoopquote:Op maandag 2 december 2013 22:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zie je volgens mij heel eindhoven en omgeving"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Teruglezenquote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]teruglezen of had je gewoon daar nog een scherm openstaan?
![]()
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Je moet er maar zin in hebben zeg
Goed gedachtquote:
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
super joh, de hele dag in 5 minuten ingehaaldquote:Op maandag 2 december 2013 22:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
![]()
Je moet er maar zin in hebben zeg
[..]
Goed gedacht![]()
Maarre balen van het Pietenbal
Ja inderdaadquote:Op maandag 2 december 2013 22:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
super joh, de hele dag in 5 minuten ingehaald![]()
Maarre balen van het Pietenbalmaar is niet anders, ik knal gewoon even door
Is waarschijnlijk ook het beste nuquote:Op maandag 2 december 2013 22:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja inderdaadmaar is niet anders, ik knal gewoon even door
![]()
Hopelijk komt het nog voor elkaar
Ik zorg dat het aan mij in ieder geval niet zal liggenquote:Op maandag 2 december 2013 22:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk ook het beste nu![]()
Hopelijk komt het nog voor elkaarTnx
dan hup aan de arbeit jijquote:Op maandag 2 december 2013 22:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zorg dat het aan mij in ieder geval niet zal liggenTnx
![]()
Ja hallo mag ik even spider spelen om mn hoofd leeg te makenquote:
Wat is er mis met patience?quote:Op maandag 2 december 2013 22:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja hallo mag ik even spider spelen om mn hoofd leeg te maken![]()
Dat leidt niet afquote:
NEEquote:Op maandag 2 december 2013 22:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja hallo mag ik even spider spelen om mn hoofd leeg te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Gelukkig hebben we nog ...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 22:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
NEE
Oh als ik echt wil ontspannen moet ik wel een weekje of twee nemen denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat komt in mei hoop ik
quote:Op maandag 2 december 2013 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee, dat is kut
die win ik nooit
quote:Op maandag 2 december 2013 22:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oh als ik echt wil ontspannen moet ik wel een weekje of twee nemen denk ikmaar dat komt in mei hoop ik
[..]nee, dat is kut
die win ik nooit
quote:Op maandag 2 december 2013 21:33 schreef crv het volgende:
16:00 - Warme choco met stroh Rum
17:00 - Ouzo met ijs
18:00 - 2 glazen Chardonnay
19:00 - Koffie met Cognac
20:00 - 1 glas Bourgogne
21:00 - Punch met honing en citroen
Dan had je al te vroeg internetquote:Op maandag 2 december 2013 22:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oh als ik echt wil ontspannen moet ik wel een weekje of twee nemen denk ikmaar dat komt in mei hoop ik
[..]nee, dat is kut
die win ik nooit
![]()
![]()
Ik speelde vroeger vooral mijnenvegerquote:
En met de space-screensaver van windows 3.1 speelde ik altijd dat ik astronaut was en in een ruimteschip zat
quote:Op maandag 2 december 2013 22:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger vooral mijnenveger
En met de space-screensaver van windows 3.1 speelde ik altijd dat ik astronaut was en in een ruimteschip zatmaar toch wel een vaal dat je die niet kan
![]()
![]()
ik zat sowieso liever te prutsen in Qbasicquote:Op maandag 2 december 2013 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]maar toch wel een vaal dat je die niet kan
in mei pasquote:Op maandag 2 december 2013 22:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 december 2013 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog ...OMG die speelde ik op mijn eerste windhoos-pc in 1999 ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Herkenbaarquote:Op maandag 2 december 2013 22:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ik zat sowieso liever te prutsen in Qbasic
Ik probeer er al wel eerder even tussenuit te gaan maar twee weken?quote:
Lijkt me sterk want die zat pas bij XPquote:Op maandag 2 december 2013 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG die speelde ik op mijn eerste windhoos-pc in 1999 ofzo.
![]()
![]()
Klopt, maar voor die tijd was ie los te koop op cdrom. (toen was t nog niet door micro$oft opgekochtquote:Op maandag 2 december 2013 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want die zat pas bij XP)
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Forum Opties Forumhop: Hop naar: