quote:Op zondag 1 december 2013 17:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe Wok de groetjes.
Is Pien er ook?
op het buik kloppen na klopt het welquote:Op zondag 1 december 2013 19:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb nu het beeld voor me van een voldane GF die even een boer laat en op zijn buik klopt.
Zou die zo snel al klaar zijn met wokken jaquote:Op zondag 1 december 2013 19:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb nu het beeld voor me van een voldane GF die even een boer laat en op zijn buik klopt.
Hij had een pauze ingelastquote:Op zondag 1 december 2013 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou die zo snel al klaar zijn met wokken ja?
quote:Op zondag 1 december 2013 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou die zo snel al klaar zijn met wokken ja?
quote:
die paar uur zijn nou wel voorbij hoorquote:Op zondag 1 december 2013 14:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Om tafel met een investeerder en directie. Over een paar uur is het hopelijk duidelijk of we het jaar 2014 gaan halen of niet
O jee.quote:Op zondag 1 december 2013 20:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die paar uur zijn nou wel voorbij hoor
quote:
Niet hard genoeg blijkbaarquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 20:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die paar uur zijn nou wel voorbij hoor
Ja hoor, net thuis. Was lange zit. Er is slecht nieuws:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goed nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En slecht nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goed nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, pittig avondje..Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 21:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Niet hard genoeg blijkbaar
[..]
[..]
Ja hoor, net thuis. Was lange zit. Er is slecht nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goed nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En slecht nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goed nieuws:Dju.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, pittig avondje..
We moeten blijven duimen dus.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Tot ze eraf vallen als het even kanquote:Tnx
Er zijn voordelen, ik bedoel het kan fout gaan maar als het goed gaat dan heeft deze situatie de organisatie ook gedwongen om enorme stappen vooruit te zettenDus ik heb er zin in, nu hopen dat ik straks ook door mag gaan.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 21:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Niet hard genoeg blijkbaar
[..]
[..]
Ja hoor, net thuis. Was lange zit. Er is slecht nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goed nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En slecht nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goed nieuws:dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, pittig avondje..![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
quote:Dat is wel goed vertaald ja
Mijn grootste offer in deze hele situatie is eigenlijk ook dat ik nu nog langer zonder sloffen moet doen
ik ben goedquote:Op zondag 1 december 2013 22:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dat is wel goed vertaald ja
en met pech ook geen vakantiegeldquote:Op zondag 1 december 2013 22:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mijn grootste offer in deze hele situatie is eigenlijk ook dat ik nu nog langer zonder sloffen moet doen
Dat is betaaldquote:Op zondag 1 december 2013 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en met pech ook geen vakantiegeldEn naar de belastingdienst overgemaakt
En ik heb geen reiskostenvergoeding gekregen dus ben blut
![]()
(insert shaffy: Wij zullen doorgaan>Zoon van goldfinger1963 O+
dus met de fiets naar het werk maandagquote:Op zondag 1 december 2013 22:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is betaaldEn naar de belastingdienst overgemaakt
En ik heb geen reiskostenvergoeding gekregen dus ben blut
![]()
(insert shaffy: Wij zullen doorgaan>
Ik heb automatisch opladen, pas blokkeert bij 100 euro achterstand. Dus als de voorlopige lening deze week rondkomt dan moet ik deze week kunnen halenquote:Op zondag 1 december 2013 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus met de fiets naar het werk maandag
en anders zwart rijdenquote:Op zondag 1 december 2013 22:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb automatisch opladen, pas blokkeert bij 100 euro achterstand. Dus als de voorlopige lening deze week rondkomt dan moet ik deze week kunnen halen
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, dan blijf ik gewoon thuis en werk ik hier welquote:Slaap lekkerquote:![]()
![]()
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Forum Opties Forumhop: Hop naar: