quote:Op maandag 2 december 2013 23:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zijn er KSC'ers die denken dat ik hard werk dan?
Mwah dan zou ik nu niet zo zeurenquote:
Maar dat is ook wel waar toch? Een beetje vrachtwagen rijden en 's avonds gezellig in je eigen club feestenquote:Op maandag 2 december 2013 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar ik werk ook nooit denken ze![]()
![]()
doe jij veel danquote:Op maandag 2 december 2013 23:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mwah dan zou ik nu niet zo zeurenIk zeg dat ik veel doe, niet dat ik hard werk
sssssssssssssttttttttttttttttttquote:Op maandag 2 december 2013 23:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar dat is ook wel waar toch? Een beetje vrachtwagen rijden en 's avonds gezellig in je eigen club feesten
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ssssssssssssstttttttttttttttttt![]()
dadelijk wil iedereen het gaan doen
Vanaf EHV zou ik best op en neer kunnen tuffenquote:Op maandag 2 december 2013 23:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Kwaliteit over kwantiteit
[..]Nee ik denk dat in Belgie wonen voldoende drempel is
quote:Op maandag 2 december 2013 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Vanaf EHV zou ik best op en neer kunnen tuffen.
dus doe je NIET veelquote:Op maandag 2 december 2013 23:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Kwaliteit over kwantiteit
quote:[..]Nee ik denk dat in Belgie wonen voldoende drempel is
quote:Op maandag 2 december 2013 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Vanaf EHV zou ik best op en neer kunnen tuffen.
Kwaliteit is meer werk dan kwantiteitquote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus doe je NIET veel
[..]
[..]
dat hoeft nietquote:Op maandag 2 december 2013 23:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kwaliteit is meer werk dan kwantiteit
In mijn geval welquote:
voor het eerste had je toch een directeurquote:Op maandag 2 december 2013 23:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In mijn geval welIk kan de organisatie ondersneeuwen in regels en procedures of ik kan zorgen dat alles op elkaar aansluit en helder is
Ja die puinhoop ruim ik op inderdaadquote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor het eerste had je toch een directeur
Directeur Kapiteinquote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja die puinhoop ruim ik op inderdaad
Nog lang nietquote:
En dan?quote:Op maandag 2 december 2013 23:46 schreef friemelaar het volgende:
Dan héb je eens een aanval van werklust ..........
Pleurt de server platquote:
Snelweg en België, dat zegt genoegquote:Op maandag 2 december 2013 23:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Pleurt de server plat![]()
Zal wel er wel aan liggen dat ze ook op de digitale snelweg in België kinderkopjes gebruiken
Zie ik daar een mooie TT aankomen ?quote:Op maandag 2 december 2013 23:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Snelweg en België, dat zegt genoeg
Nee, zit geen seks inquote:Op maandag 2 december 2013 23:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zie ik daar een mooie TT aankomen ?
het is een nederlandse serverquote:Op maandag 2 december 2013 23:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Pleurt de server plat![]()
Zal wel er wel aan liggen dat ze ook op de digitale snelweg in België kinderkopjes gebruiken
seks op de snelwegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |