quote:Op maandag 2 december 2013 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog ...OMG die speelde ik op mijn eerste windhoos-pc in 1999 ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties

Herkenbaarquote:Op maandag 2 december 2013 22:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ik zat sowieso liever te prutsen in Qbasic

Ik probeer er al wel eerder even tussenuit te gaan maar twee weken?quote:

Lijkt me sterk want die zat pas bij XPquote:Op maandag 2 december 2013 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG die speelde ik op mijn eerste windhoos-pc in 1999 ofzo.

Klopt, maar voor die tijd was ie los te koop op cdrom. (toen was t nog niet door micro$oft opgekochtquote:Op maandag 2 december 2013 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want die zat pas bij XP
 )
 )

Bij windows 3.11 zat ook pinball hoor!quote:Op maandag 2 december 2013 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want die zat pas bij XP

Of mn vader had weer iets illegaal binnengehaald, dat zou ook kunnenquote:Op maandag 2 december 2013 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt, maar voor die tijd was ie los te koop op cdrom. (toen was t nog niet door micr$soft opgekocht)

Doe niet zo eng en vies met je kopenquote:Op maandag 2 december 2013 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt, maar voor die tijd was ie los te koop op cdrom. (toen was t nog niet door micro$oft opgekocht)

Maar over die had ik het nietquote:Op maandag 2 december 2013 22:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bij windows 3.11 zat ook pinball hoor!

Whehehequote:Op maandag 2 december 2013 22:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Of mn vader had weer iets illegaal binnengehaald, dat zou ook kunnen

2 weken kan ik eigenlijk nooit doenquote:Op maandag 2 december 2013 22:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik probeer er al wel eerder even tussenuit te gaan maar twee weken?

Ik heb dit jaar ook max 1 week gehad, maar ik ben er ondertussen wel weer aan toequote:Op maandag 2 december 2013 22:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
2 weken kan ik eigenlijk nooit doen
maar een paar dagen wil nog wel lukken in de bouwvak

Niemand die de toko kan overnemen?quote:Op maandag 2 december 2013 22:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
2 weken kan ik eigenlijk nooit doen
maar een paar dagen wil nog wel lukken in de bouwvak

quote:Op maandag 2 december 2013 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niemand die de toko kan overnemen?

gelukkig heb je 3/4 van het jaar niet hoeven te werkenquote:Op maandag 2 december 2013 22:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar ook max 1 week gehad, maar ik ben er ondertussen wel weer aan toe

Mentale voorbereiding is ook werkquote:Op maandag 2 december 2013 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig heb je 3/4 van het jaar niet hoeven te werken

quote:Op maandag 2 december 2013 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig heb je 3/4 van het jaar niet hoeven te werken

quote:Op maandag 2 december 2013 22:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mentale voorbereiding is ook werk

en daar heb jij 3/4 jaar voor nodig voor 1/4quote:Op maandag 2 december 2013 22:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mentale voorbereiding is ook werk

trusten plopquote:

Maar in die 1/4 doe ik genoeg voor 4 3/4quote:Op maandag 2 december 2013 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar heb jij 3/4 jaar voor nodig voor 1/4

daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op maandag 2 december 2013 23:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar in die 1/4 doe ik genoeg voor 4 3/4

Onder wie?quote:Op maandag 2 december 2013 23:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld

onder de KSCersquote:

Zijn er KSC'ers die denken dat ik hard werk dan?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |