Daarvoor deden ze Dancing Queenquote:
Moet die niet Contin coachen?quote:Op zondag 1 december 2013 12:10 schreef MiLalaa het volgende:
gezellig, ABBA![]()
Anema blij dat ie thuisgebleven is
oh, zou kunnen..! zo alert ben ik deze morgen nog niet.quote:
Foebele Schokkerquote:
Hij is er zelf ook:quote:Op zondag 1 december 2013 12:16 schreef Montov het volgende:
[..]
En wat BAM-jongens in de B-groep. Maar ik denk dat er een assistent is.
quote:Anema: ik heb geen keuze
Jillert Anema is wel in Astana, zij het met tegenzin. Zijn toprijders (De Jong en Bergsma) zijn op Tenerife, waar het grootste deel van de BAM-formatie een trainingskamp belegt. De wereldbeker past volgens Anema niet in het voorbereidingsschema op het olympisch kwalificatietoernooi dat eind december wordt gehouden. Anema loopt dan ook niet bepaald lachend rond in Astana.
"Dit komt absoluut niet gelegen. Maar ja, het is mijn werk. Ik heb geen keuze. Alexis Contin is hier en ik begeleid hem. Toen duidelijk werd dat Bob de Jong, Jorrit Bergsma en Rob Hadders niet gingen, waren er mogelijkheden voor Bob de Vries en Arjan Stroetinga. Dan moet je overwegen: gun je het die jongens om ervaring op te doen? Zij zijn niet eerst acht uur naar links gevlogen, dus voor hen was het niet een zware reis."
Bron: http://nos.nl/artikel/580(...)atsen-in-astana.html
Frons de Boer.quote:
2, 5, 6, en 13.quote:Op zondag 1 december 2013 12:43 schreef Mansjester het volgende:
Kuck is ook maar één wk allround goed geweest volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |