Dat staat er dan ook? 3k/5k?quote:Op zondag 1 december 2013 10:02 schreef heywoodu het volgende:
Tabel in de OP klopt niet toch? Vorige twee weken was er ook een 5km bij de mannen.
Heywoodu moet nog wakker wordenquote:Op zondag 1 december 2013 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat staat er dan ook? 3k/5k?
Lijkt me dat met 3/5 de langste afstanden bij de vrouwen bedoeld wordt en met 5/10 die bij de mannen. Waarom zou er anders 5/10 staan ipv alleen 10km?quote:Op zondag 1 december 2013 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat staat er dan ook? 3k/5k?
Omdat de vrouwen de 5 km rijden?quote:Op zondag 1 december 2013 10:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me dat met 3/5 de langste afstanden bij de vrouwen bedoeld wordt en met 5/10 die bij de mannen. Waarom zou er anders 5/10 staan ipv alleen 10km?
quote:Op zondag 1 december 2013 10:06 schreef heywoodu het volgende:
Oh 3/5 wordt bedoeld als de een na langste afstand, dus m/v, en 5/10 als langste, ik snap hem
Vind niet dat Michel Mulder en Hospes tegenvallend zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 10:16 schreef Mansjester het volgende:
Nederlanders toch wel erg tegenvallend
Michel Mulder had een goede marge en Hospes deed het knap.quote:Op zondag 1 december 2013 10:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vind niet dat Michel Mulder en Hospes tegenvallend zijn.
4 Nederlanders in de top 10. Dat is goed. Net geen absolute toppositie, maar dat kan gebeuren. Mede dankzij wat missers van de diverse Nederlanders.quote:Op zondag 1 december 2013 10:16 schreef Mansjester het volgende:
Nederlanders toch wel erg tegenvallend
Je bedoelt in Sochi? Dat is nog zo ver weg joh. Alles kan. Vorig jaar was Smeekens zowat oppermachtig, misschien komt die vorm nog wel.quote:Op zondag 1 december 2013 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Rus wordt gevaarlijk.
Geen goede dag voor de Nederlanders. Ben bang dat we bij de mannen moeten hopen op de 1500 en natuurlijk Sven.
Ja, klopt hoor, kan nog van alles gebeuren.quote:Op zondag 1 december 2013 10:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je bedoelt in Sochi? Dat is nog zo ver weg joh. Alles kan. Vorig jaar was Smeekens zowat oppermachtig, misschien komt die vorm nog wel.
zegt niets. De prijzen worden immers in Sochi verdeeld, dus je hoeft nu nog niet top te zijnquote:Op zondag 1 december 2013 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, klopt hoor, kan nog van alles gebeuren.
Maar ik heb het idee dat Mo en Kuznetsov aardig in vorm komen. En de Nederlanders blijven wat achter.
De NL'ers hoeven ook niet altijd te winnen.quote:Op zondag 1 december 2013 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ik heb het idee dat Mo en Kuznetsov aardig in vorm komen. En de Nederlanders blijven wat achter.
Die komen aardig in vorm ja, maar die vorm moeten ze nog dik 2 maanden doortrekken. Zie dat maar eens te doen.quote:Op zondag 1 december 2013 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het grootste probleem de inconsistentie. De Nederlanders lijken allemaal niet 2 dagen goed te kunnen zijn. Ja, Hospes, maar die heeft het niveau nog niet. Ik was gisteren tevreden, maar vandaag niet.quote:Op zondag 1 december 2013 10:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De NL'ers hoeven ook niet altijd te winnen.
Ja, toen ik het schreef was ik het eigenlijk al niet eens met me eigen opmerkingquote:Op zondag 1 december 2013 10:19 schreef Montov het volgende:
[..]
4 Nederlanders in de top 10. Dat is goed. Net geen absolute toppositie, maar dat kan gebeuren. Mede dankzij wat missers van de diverse Nederlanders.
ik denk dat het best met wat gepuzzel zou moeten kunnen, zeker als een Michel Mulder ook de 1000 rijdt en veel andere 1000 rijders de 1500. Je houdt dan nog wel de vierde startplek op de 500 over.quote:Op zondag 1 december 2013 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarnaast is op de 500 de competitie natuurlijk vrij groot. Het zou alleen jammer zijn als R. Mulder of Smeekens niet mee zou kunnen vanwege de prestatiematrix.
Die kunnen straks heus wel mee. Ik zie voor de 500 sowieso weinig problemen.quote:Op zondag 1 december 2013 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarnaast is op de 500 de competitie natuurlijk vrij groot. Het zou alleen jammer zijn als R. Mulder of Smeekens niet mee zou kunnen vanwege de prestatiematrix.
SPOILER: uitslag 500mOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik voorzie vooral op de 1500 problemen, hoewel Nuis en Verweij zonder moeite mee zouden moeten kunnen als ze gewoon goed rijden op 1000/1500.quote:Op zondag 1 december 2013 10:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die kunnen straks heus wel mee. Ik zie voor de 500 sowieso weinig problemen.
het is te hopen dat Groothuis weer in vorm komt. De vierde plaats op de 1500 is dan voor bijvoorbeeld Blokhuijsen die ook de ploegenachtervolging moet rijdenquote:Op zondag 1 december 2013 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voorzie vooral op de 1500 problemen, hoewel Nuis en Verweij zonder moeite mee zouden moeten kunnen als ze gewoon goed rijden op 1000/1500.
Verweij en Nuis gaan sowieso wel. Als Nuis het op de 1000 meter gewoon goed doet en Verweij gaat in de ploegenachtervolging sowieso mee.quote:Op zondag 1 december 2013 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voorzie vooral op de 1500 problemen, hoewel Nuis en Verweij zonder moeite mee zouden moeten kunnen als ze gewoon goed rijden op 1000/1500.
Tuitert, of Groothuis. Met Groothuis heb je wel iemand die iets beter is op de 500 dan Nuis. (En die niet valt)quote:Op zondag 1 december 2013 10:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is te hopen dat Groothuis weer in vorm komt. De vierde plaats op de 1500 is dan voor bijvoorbeeld Blokhuijsen die ook de ploegenachtervolging moet rijden
van Riessen is echt onnavolgbaar hèquote:Op zondag 1 december 2013 10:39 schreef TheArt het volgende:
Die eerste volle ronde van Van Riessen weer
Tuitert zou ook nog kunnen ja, maar ik denk dat je moet kiezen tussen die twee voor Sochiquote:Op zondag 1 december 2013 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tuitert, of Groothuis. Met Groothuis heb je wel iemand die iets beter is op de 500 dan Nuis. (En die niet valt)
Ja, en Otterspeer als die terug in vorm komt. Tussen die 3 zal gekozen moeten worden.quote:Op zondag 1 december 2013 10:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tuitert zou ook nog kunnen ja, maar ik denk dat je moet kiezen tussen die twee voor Sochi
dat is klote, omdat je maar 10 man mee mag nemen en Nederland bij de mannen op alle afstanden wereldtoppers heeftquote:Op zondag 1 december 2013 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en Otterspeer als die terug in vorm komt. Tussen die 3 zal gekozen moeten worden.
Sowieso een belachelijke regel.quote:Op zondag 1 december 2013 10:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is klote, omdat je maar 10 man mee mag nemen en Nederland bij de mannen op alle afstanden wereldtoppers heeft
klopt, maar we moeten het ermee doenquote:Op zondag 1 december 2013 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso een belachelijke regel.
Van Beek kan wel in de buurt komen van Bowe zoals ze vandaag reed.quote:Op zondag 1 december 2013 10:49 schreef Mansjester het volgende:
Bowe en Richardson zijn op dit moment oppermachtig
Dat zou gewoon per afstand moeten gaan ja, daar maximaal 3 per land bijvoorbeeld. Maar goed, niks aan te doen, we kunnen wel op elke afstand 2 wereldtoppers neerzettenquote:Op zondag 1 december 2013 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso een belachelijke regel.
In Calgary zat ze er goed tussen jaquote:Op zondag 1 december 2013 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Beek kan wel in de buurt komen van Bowe zoals ze vandaag reed.
SPOILER: uitslag 1000m vrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Hij heeft het al heel lang niet eigenlijkquote:Op zondag 1 december 2013 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
Hij heeft het op dit moment gewoon niet ...
jup 16 startplekkenquote:Op zondag 1 december 2013 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel startplekken zijn er voor de 10? 16?
als ik Swings was zou ik de 10km skippen voor de OSquote:Op zondag 1 december 2013 11:32 schreef Montov het volgende:
Swings en Dobbin zijn ook al zeker voor de Olympische 10km. Belgie en Nieuw-Zeeland hebben al recht op een plek, en zij hebben in hun land geen concurrentie.
Daarna is er alleen nog een ploegenachtervolging...daar hoeft hij geen energie voor te sparen.quote:Op zondag 1 december 2013 11:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als ik Swings was zou ik de 10km skippen voor de OS
maar wat heeft Swings te zoeken op de 10k hij heeft meer kansen op de 1500m en de 5kmquote:Op zondag 1 december 2013 11:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarna is er alleen nog een ploegenachtervolging...daar hoeft hij geen energie voor te sparen.
hij kan de 10 rustig meepakken en kijken hoe ver hij op die afstand komt.quote:Op zondag 1 december 2013 11:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar wat heeft Swings te zoeken op de 10k hij heeft meer kansen op de 1500m en de 5km
Waarom zou hij hem niet rijden, als de 1500 en 5km ervoor zijn?quote:Op zondag 1 december 2013 11:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar wat heeft Swings te zoeken op de 10k hij heeft meer kansen op de 1500m en de 5km
Of een Beckertje.quote:
Nee man, dit is nog enigszins relevante info.Sierd was over de oma van Bart begonnen die tijdens de tweede wereldoorlog een eigen bloembollenfabriek hadquote:Op zondag 1 december 2013 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Civiel Ingenieur.
Sierd de Vos-weetje.
Daarvoor deden ze Dancing Queenquote:
Moet die niet Contin coachen?quote:Op zondag 1 december 2013 12:10 schreef MiLalaa het volgende:
gezellig, ABBA![]()
Anema blij dat ie thuisgebleven is
oh, zou kunnen..! zo alert ben ik deze morgen nog niet.quote:
Foebele Schokkerquote:
Hij is er zelf ook:quote:Op zondag 1 december 2013 12:16 schreef Montov het volgende:
[..]
En wat BAM-jongens in de B-groep. Maar ik denk dat er een assistent is.
quote:Anema: ik heb geen keuze
Jillert Anema is wel in Astana, zij het met tegenzin. Zijn toprijders (De Jong en Bergsma) zijn op Tenerife, waar het grootste deel van de BAM-formatie een trainingskamp belegt. De wereldbeker past volgens Anema niet in het voorbereidingsschema op het olympisch kwalificatietoernooi dat eind december wordt gehouden. Anema loopt dan ook niet bepaald lachend rond in Astana.
"Dit komt absoluut niet gelegen. Maar ja, het is mijn werk. Ik heb geen keuze. Alexis Contin is hier en ik begeleid hem. Toen duidelijk werd dat Bob de Jong, Jorrit Bergsma en Rob Hadders niet gingen, waren er mogelijkheden voor Bob de Vries en Arjan Stroetinga. Dan moet je overwegen: gun je het die jongens om ervaring op te doen? Zij zijn niet eerst acht uur naar links gevlogen, dus voor hen was het niet een zware reis."
Bron: http://nos.nl/artikel/580(...)atsen-in-astana.html
Frons de Boer.quote:
2, 5, 6, en 13.quote:Op zondag 1 december 2013 12:43 schreef Mansjester het volgende:
Kuck is ook maar één wk allround goed geweest volgens mij
Dit jaquote:Op zondag 1 december 2013 12:41 schreef Remzz het volgende:
Het is te hopen dat Lee een beetje partij geeft, anders gaat Sven gewoon rustig cruisen
Beetje hetzelfde idee als Brigt Rykkje met z'n WK-brons.quote:Op zondag 1 december 2013 12:48 schreef DeeBee het volgende:
Robert Bovenhuis die hier ook gewoon nog iedereen zou kloppen behalve de Nederlanders en Lee...
Ja eigenlijk sloeg het voor de rest nergens opquote:Op zondag 1 december 2013 12:46 schreef heywoodu het volgende:
In elk geval eindelijk 2 die in staat zijn om een echt goede 10 kilometer te rijden
Pedersen was vrijdag keurig vierde op de 1500 meter, dus over hem maak ik me iig nog geen zorgen.quote:
Volgens mij was het vandaag 1.05 voor Kramerquote:Op zondag 1 december 2013 12:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is nu wachten tot het verschil 2.9 seconde wordt.
precies. Hij wil per se de snelste van de dag zijn, maar meer ook nietquote:
Mwah, als hij in topvorm is kan hij ook gewoon laag in de 13 rijden, of sneller. Het is in elk geval niet de "fluke" waarvan ik destijds dacht dat hij het wasquote:Op zondag 1 december 2013 12:56 schreef marcodej het volgende:
Lee mag Kemkers echt op zijn blote knietjes danken dat ie in Vancouver die fout maakte, want olympisch kampioen gaat ie nooit meer worden. Zo goed is ie namelijk helemaal niet.
Hiervoor was ie slechts een outsider ja.quote:
Wat een verschil met Sierd idd.quote:Op zondag 1 december 2013 13:01 schreef Evertjan het volgende:
commentator weet het allemaal wel geboeid te vertellen
er was op deze 10k dan ook geen spanningquote:Op zondag 1 december 2013 13:01 schreef Evertjan het volgende:
commentator weet het allemaal wel geboeid te vertellen
verkeerd gepiektquote:Op zondag 1 december 2013 13:04 schreef Felagund het volgende:
Wat is er met Van der Kieft gebeurd? Die reed op het NK nog een 13:04, vanochtend in de B-groep bijna 30 seconden langzamer.
Hij is buiten de top 10 van het klassement wel de tijdsnelste.quote:Op zondag 1 december 2013 14:01 schreef heywoodu het volgende:
En hij zegt dat Baumgärtner de 3e tijd heeft geschaatst met zijn 13:16, ja als je er gewoon een aantal niet mee gaat tellen kan ik ook wel de 3e tijd schaatsen
Ze heeft voor Duitsland een plek in de wacht gesleept. Ik weet verder niet de kwalificatie-voorwaarden van Duitsland zelf, dus het is goed mogelijk dat ze Pechstein en Beckert al hebben aangewezen voor de 5km.quote:Op zondag 1 december 2013 14:12 schreef heywoodu het volgende:
Stephanie Beckert heeft zich dit weekend gekwalificeerd voor Sochi op de 5km, dat wist ik nog niet.
Ze hadden het er net over, iets met A-groep en B-groep en snelste tijden enzo. Letterlijk zeiden ze dat Beckert zich had gekwalificeerd, zou kunnen dat ze nu gewoon allebei zeker zijn jaquote:Op zondag 1 december 2013 14:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze heeft voor Duitsland een plek in de wacht geslepen. Ik weet verder niet de kwalificatie-voorwaarden van Duitsland zelf, dus het is goed mogelijk dat ze Pechstein en Beckert al hebben aangewezen voor de 5km.
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef Montov het volgende:
En kennelijk is het niet helemaal koek en ei tussen Bergsma en De Jong:
http://nos.nl/video/583031-berlijn-bergsma-vs-de-jong.html
Mwah, weinig over ruzie tussen Bobgod en Bergsma, ik vind de uitspraken over de "vriendschap" tussen Bowe en Richardson leukerquote:
Hoe is hun relatie dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
ik vind de uitspraken over de "vriendschap" tussen Bowe en Richardson leuker
Geen idee, ik ken ze niet persoonlijk, maar dat Anema het er nogal duidelijk over had dat het gewoon toneel is van zequote:
Kijk nog is naar me quotequote:Op donderdag 5 december 2013 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken ze niet persoonlijk, maar dat Anema het er nogal duidelijk over had dat het gewoon toneel is van ze
Ja, ik vond die uitspraken van Anema over Bowe en Richardson leukquote:Op donderdag 5 december 2013 21:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kijk nog is naar me quoteIk bedoel je opmerking over Bowe en Richardson
Richardson heeft een relatie met Bergsma, niet met Bowe.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kijk nog is naar me quoteIk bedoel je opmerking over Bowe en Richardson
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ik vond die uitspraken van Anema over Bowe en Richardson leuk
Ik had het filmpje dus niet tot het einde goed beluisterdquote:Op donderdag 5 december 2013 22:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Richardson heeft een relatie met Bergsma, niet met Bowe.
Volgens Anema kan er geen vriendschap tussen concurrenten bestaan en is die dus gespeeld.
Dan zul je ook wel geen schaatswedstrijden langer dan 1500 meter kijken.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:11 schreef Mansjester het volgende:
Ik had het filmpje dus niet tot het einde goed beluisterd![]()
Goed verhaal van wie?quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zul je ook wel geen schaatswedstrijden langer dan 1500 meter kijken.
Verder wel goed verhaal van Adema over die zogenaamde vriendschappen tussen concurrenten.
Anema.quote:
De 5 en 10 kmquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zul je ook wel geen schaatswedstrijden langer dan 1500 meter kijken.
De Hein heeft het niet dit seizoenquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik had meer van Otterspeer verwacht.
Dus tussen Koen en Shani is ook maar toneel? Daar geloof ik helemaal niks vanquote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef Montov het volgende:
Morgen begint het om 14:50.
Wust en Ter Mors rijden niet de 1000m, ondanks eerdere berichten.
En kennelijk is het niet helemaal koek en ei tussen Bergsma en De Jong:
http://nos.nl/video/583031-berlijn-bergsma-vs-de-jong.html
Ben benieuwd of ze hiermee het podium zou hebben gehaald in de A groep, denk het welquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
en de B-groep uiteraard dik gewonnen.
weet wel zeker van welquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze hiermee het podium zou hebben gehaald in de A groep, denk het wel
Volgens mij doen er betere schaats(t)ers mee dan vorige week, of heb ik dat fout?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wordt het niet té saai, deze onthoofde WB
Jammer dat ie de vorm van vorig jaar mist.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:59 schreef DeeBee het volgende:
Greig blijft gewoon een held, als Australiër.
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:03 schreef Mansjester het volgende:
Die kut Russen gaan het goed doen op de spelen ben ik bang
Nee dus.quote:
37.35 gok ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik gok op een nieuw BR voor Lee Sang-Hwa, 37.2... Huidige BR van 37.5 staat op naam van Wolf
Mwah, brons is maximale op de 500. Op de 1000 zie ik het wel gebeuren.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:34 schreef heywoodu het volgende:
Fatkulina wint goud in Sochi trouwens, net als Kuznetsov.
Fatkulina wint goud op de 500 en 1000, Skokova verrast op de 1500 en Graf wint uit het niets goud op de 3000 en 5000. En de ploegenachtervolging wordt een eitje natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:34 schreef heywoodu het volgende:
Fatkulina wint goud in Sochi trouwens, net als Kuznetsov.
Toch wel al gauw 2 a 3 tienden achter geloof ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
weer zeer knap van Lee en jammer van Wolf, want ze leek behoorlijk in de buurt te zitten bij Lee
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Fatkulina wint goud op de 500 en 1000 brons op de 500 en goud op de 1000, Skokova verrast op de 1500 en Graf wint uit het niets goud brons op de 3000 en 5000. En de ploegenachtervolging wordt een eitje natuurlijk.
Bij de mannen pakt Kuznetsov de 500, Lobkov rijdt zijn eerste goede 1000 meter in jaren en wint en Skobrev blijkt opeens een superman te zijn met 4x goud (1500, 5000, 10000 en ploegenachtervolging). Yuskov wint de 1500, pakt ineens zilver op de 5000 en Rusland wint de ploegenachtervolging
Je weet toch hoe het gaat.
Denken dat Skobrev de 10 kilometer wintquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Fatkulina wint goud op de 500 en 1000, Skokova verrast op de 1500 en Graf wint uit het niets goud op de 3000 en 5000. En de ploegenachtervolging wordt een eitje natuurlijk.
Bij de mannen pakt Kuznetsov de 500, Lobkov rijdt zijn eerste goede 1000 meter in jaren en wint en Skobrev blijkt opeens een superman te zijn met 4x goud (1500, 5000, 10000 en ploegenachtervolging).
Je weet toch hoe het gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, en je vergeet superman Yuskov
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Nee die is Kokhanets nog aan het zoeken.quote:
Neuh, 2-3 rondjes geleden zat ze daar nog maar een seconde onder en was ze al een dikke halve seconde langzamer in de rondequote:Op vrijdag 6 december 2013 16:11 schreef franklop het volgende:
Wust lijkt wel onder de tijd van Ter Mors te gaan, of ze moet erg instorten
Ik zou me maar focussen op 1 afstand, maar ja, dat gaat zij natuurlijk toch nooit doenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wüst zal er hard aan moeten trekken om nog goud te willen pakken in Sotsji op 3km
komt wel goed lijkt mequote:Op vrijdag 6 december 2013 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wüst zal er hard aan moeten trekken om nog goud te willen pakken in Sotsji op 3km
Dat zou kunnen. Ik geef het alleen niet zo'n grote kansquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou De Jong podium kunnen rijden?
Die ene ronde ja. Voor de rest was het erg stabiel.quote:
Ja klopt. Toch knap om na een verval van 8 tienden daarna de ronden relatief vlak te rijdenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:41 schreef Montov het volgende:
[..]
Die ene ronde ja. Voor de rest was het erg stabiel.
Mooie rijdster om naar te kijken.
Die Tuitert is naar iets heel bijzonders aan het toewerken denk ik.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:08 schreef Peterselieman het volgende:
Otterspeer 4e in de B-groep met 35,66. Velema 17e en Tuitert 24e
Een race rijden zonder te vallen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die Tuitert is naar iets heel bijzonders aan het toewerken denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |