abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134585012
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:06 schreef borbit het volgende:
Er was een winkel in het winkelcentrum bij mijn ouders die echt nog tot ergens rond 2007 bandjes verkocht. Heel bizar terwijl de meeste mensen hun mp3 speler in aan het ruilen waren voor een smart/ feuture telefoon. Had hij bakken vol bandjes. Officieele voorgedrukte bandjes met cover art en soms zelfs een boekje. Bij de ingang had ie wel een een stuk of 20 cd's staan maar voor de rest alleen maar bandjes.
Ik was van het voorjaar op vakantie in Japan, daar verkochten ze nog lege cassettebandjes en draagbare radio`s waar ook cassette`s in konden.
En dat was niet in een of ander obscuur achteraf zaakje ofzo, nee gewoon in meerdere warenhuizen en electronicazaken.
pi_134677532
Apetrots was ik op die tweedehands Nakamichi 480 die ik van mijn krantewijk had gekocht. Daar zijn heel wat radioprogramma's mee opgenomen.

Pas vrij laat een walkman gekocht, maar wel een met microfoon zodat ik op vakantie straatinterviews kon opnemen. Was alleen wat te optimistisch over die eerste generatie oplaadbare batterijen.
Ooit met nieuwe batterijen in dat ding op een vrijdag naar Hilversum getreind en in Het gebouw aan Cor Galis gevraagd of hij een tekst voor mijn antwoordapparaat wilde inspreken. Hij had er wel lol in, geloof ik. Prachtstem.
Farts are jazz to assholes
  woensdag 25 december 2013 @ 05:47:53 #78
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_134677533
Nakamichi ... Van je krantenwijk..

Held haha Nice!
  woensdag 25 december 2013 @ 07:24:34 #79
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_134677609
Cor Galis _O_ _O_ _O_

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Trouwste user 2022 woensdag 25 december 2013 @ 15:16:50 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_134686894
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 07:24 schreef Hyperdude het volgende:
Cor Galis _O_ _O_ _O_

_O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_134926052
:o Geweldig! Die stem herken je uit duizenden net zo als de stem van het ouderwetse Polygoon journaal. En van de radio natuurlijk die van Hans Hogendoorn in het programma Met het Oog op Morgen die altijd dezelfde riedel had.

"...Buiten is het 9 graden, binnen zit ..... " :)

En als je dan in je bed lag en het sneeuwde of regende buiten was dit een heerlijk moment om dan even via je oude transistorradiootje het laatste nieuws te beluisteren alvorens je je omdraaide en in slaap viel voor de volgende dag en school.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')