leuk he, fokkertjes opgeilenquote:Op zondag 1 december 2013 02:23 schreef MaidensTower het volgende:
Als ik nu met een geliefde was zou ik hem leegzuigen en hem de hele nacht niet met rust kunnen laten. Maar helaas...
Niet intrappen, mijn troll bel ging luid af.quote:Op zondag 1 december 2013 02:26 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
[..]
leuk he, fokkertjes opgeilen
Het heeft overduidelijk zo'n effect op jouquote:Op zondag 1 december 2013 02:26 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
[..]
leuk he, fokkertjes opgeilen
Hoeveel DM's heb je ondertussen gekregen hahahaquote:Op zondag 1 december 2013 02:23 schreef MaidensTower het volgende:
Als ik nu met een geliefde was zou ik hem leegzuigen en hem de hele nacht niet met rust kunnen laten. Maar helaas...
Niksquote:Op zondag 1 december 2013 07:17 schreef MonkeyBall het volgende:
[..]
Hoeveel DM's heb je ondertussen gekregen hahaha
Haha. Je reactie is te laat schat. Topic is van zaterdagnachtquote:Op maandag 2 december 2013 08:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oh, dus nu ovuleer je weer wel?
Vreemde cyclus heb je.
Oh ja tuurlijk, en tijdens het niet datedrama ovuleerde je ook, dus dan klopt het helemaalquote:Op maandag 2 december 2013 10:32 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Haha. Je reactie is te laat schat. Topic is van zaterdagnacht
Ja! haha!quote:Op maandag 2 december 2013 10:36 schreef MaidensTower het volgende:
Jij vindt mij fascinerend! Wat leuk haha!
Nee nee nee, zo bedoel ik het serieus niet. Als ik je een mongool zou vinden, zou ik dat wel zeggenquote:Op maandag 2 december 2013 10:49 schreef MaidensTower het volgende:
Hahahahha klinkt als: volgens mij heb jij minder chromosomen dan ik.
Je hebt helemaal gelijk en ik liep gewoon te klieren. Excusesquote:Op maandag 2 december 2013 11:12 schreef MaidensTower het volgende:
Ben gewoon een lid met ook zo haar achtergrond en daarbij komende onzekerheden. Ik gebruik(te) Fok! daar gewoon veel voor. That't it. Buiten dit alles ben ik gewoon oké haha. Nou ja, ik blijf wel gestoord enzo, maar er is nog een ander 95% van mij aanwezig. Maar dat geldt voor iedereen hier eigenlijk
*seks.quote:Op maandag 2 december 2013 11:20 schreef Speedball het volgende:
Onterechte klacht,
Zin in sex is [ afbeelding ]
En nu gaat het wel oké?quote:Op maandag 2 december 2013 11:12 schreef MaidensTower het volgende:
Ben gewoon een lid met ook zo haar achtergrond en daarbij komende onzekerheden. Ik gebruik(te) Fok! daar gewoon veel voor. That't it. Buiten dit alles ben ik gewoon oké haha. Nou ja, ik blijf wel gestoord enzo, maar er is nog een ander 95% van mij aanwezig. Maar dat geldt voor iedereen hier eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |