Nee, ben alweer terugquote:Op zondag 1 december 2013 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je nog in de wachtkamer zat, sorry![]()
Waar kwam het nou van? Maw waar is dat Tavegil voor?

quote:Op zondag 1 december 2013 13:20 schreef Greys het volgende:
Oh da's wel een dikke lip ja.
Ik zou hem houden, het is een sexy pruil!

quote:Op zondag 1 december 2013 13:20 schreef Greys het volgende:
Oh da's wel een dikke lip ja.
Ik zou hem houden, het is een sexy pruil!

Hij is kei sexy. Ik heb de hele tijd aan mijn dikke lip gevoeld / gezeten. Echt, kei hornyquote:

Lek je ook een beetje? Of ben je juist extra waterdicht?quote:Op zondag 1 december 2013 13:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij is kei sexy. Ik heb de hele tijd aan mijn dikke lip gevoeld / gezeten. Echt, kei horny

Allergische reactie?quote:Op zondag 1 december 2013 13:10 schreef Qwea het volgende:
Mogguh.
Leuk man, je bed in gaan gisteren avond met een half dichtgeknepen strot en amper kunnen slikken en eruit komen met een opgezette kop, dikke lippen, amper kunnen praten, benauwd en amper kunnen slikken.
De SEH is op zondag ochtend iig onwijs leeg

Een beetje zo'n "maar mag ik het dan niet nog een keertje overdoen??? NOU!!!!" pruil-lip!quote:

Het is dweilen met de kraan open joh!quote:Op zondag 1 december 2013 13:37 schreef Queller het volgende:
[..]
Lek je ook een beetje? Of ben je juist extra waterdicht?

quote:Op zondag 1 december 2013 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Een beetje zo'n "maar mag ik het dan niet nog een keertje overdoen??? NOU!!!!" pruil-lip!

Psiesquote:Op zondag 1 december 2013 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Een beetje zo'n "maar mag ik het dan niet nog een keertje overdoen??? NOU!!!!" pruil-lip!

Er zal bij jou eens iets gewoon goed gaan hè?quote:

aah joh, shit happens. Ben er nu vrijwel vanafquote:Op zondag 1 december 2013 13:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er zal bij jou eens iets gewoon goed gaan hè?
Hoe is het met Boe vandaag?

Dat hoop ik ook!quote:Op zondag 1 december 2013 13:41 schreef Rewimo het volgende:
Hopelijk helpen de spuiten en de fysio en gaat hij weer beter lopen.

quote:

Dat komt er wel denk ik, maar dan uitgerekend volgende weekend als ik het niet wilquote:

quote:Op zondag 1 december 2013 13:57 schreef Greys het volgende:
Maar goed, zus en ik hebben het hotel nog niet betaald, begreep ik vanmorgen van zus
Dus in het ergste geval gaan we in februari als ze weer terug is uit Ghana.

Als de sneeuw dik genoeg ligt red je het met winterbanden ook niet.quote:Op zondag 1 december 2013 14:03 schreef Greys het volgende:
Ja we hoefden pas bij vertrek te betalen
Zou wel leuk zijn ergens... 10 cm sneeuw in Nederland
En zolang de wegen goed zijn gaan we gewoon hoor, want het is overdag heen en overdag terug.
Zij heeft winterbanden en ik leen dan S zijn auto met winterbanden.

Veel mensen denken dat je met winterbanden in de sneeuw net zo kunt rijden als met zomerbanden op droge wegenquote:Op zondag 1 december 2013 14:22 schreef Cat22 het volgende:
Als de sneeuw dik genoeg ligt red je het met winterbanden ook niet.[/ervaring]

Ja, als de sneeuw is weggeschoven wil het wel.quote:Op zondag 1 december 2013 14:28 schreef Greys het volgende:
Dat denk ik niet hoor
Vorig jaar tijdens datzelfde hotelweekend lag er ook veel sneeuw, maar op de wegen was het meer dan prima te doen met winterbanden. Omdat de wegen bewerkt/geschoven waren. Dat, dus
En ik ben ook toen er veel sneeuw lag naar mijn werk gegaan (uur heen, uur terug) de dagen er na toen, gewoon met de Smart. Want de snelwegen waren mega goed begaanbaar en de laatste kleine weggetjes gewoon rustig aan.

Ja, we waren ook niet boos hoor. Alleen zo stom, want hij had het braaf aangegeven. Maar ik dacht nog "ooh, hij wil alleen ff kijken buiten. Kom over 30 min wel"quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef Greys het volgende:
Ahh dat is sneu idd, vooral als ie het eigenlijk netjes had aangegeven.
Ing, ik duim voor een beetje sneeuw voor je

quote:Op zondag 1 december 2013 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt er wel denk ik, maar dan uitgerekend volgende weekend als ik het niet wil![]()
Zaterdag volgens een aantal voorspellers (dus niet maar eentje) in een groot deel van Europa sneeuw:
[ afbeelding ]

Thanks!quote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef Barbaaf het volgende:
Sterkte Indaha, Qw, MB (Kitty moet terugkomen!) en anderen die het nodig hebben
[..]![]()
Kan het niet een weekendje later, en dan wel (vooral) in en rond Parijs?

Wouw, dat is echt superlang! Tof dat ie weer terugkwam!quote:Op zondag 1 december 2013 16:46 schreef IrishBastard het volgende:
Onze kat is wel eens vier weken van huis geweest, tot 'ie op een gegeven moment weer terecht was, niets aan het handje

Ja, wij (Ik en mn ouders) hebben ook eens zo'n oude kat gehad die iets van een week weg is geweest, toen dachten we ook dat ze dood was. Hoewel ze niet ziek was, maar wel heel oud al dus. Maar die kwam ook weer terugquote:Op zondag 1 december 2013 16:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Met onze kat bedoeld IB dus kat van toen hij nog bij zijn ouders woonde
Verder is de gezondheid van Kitty wss anders als jullie kat toen.

Aw, niet de hoop opgeven!!quote:Op zondag 1 december 2013 16:45 schreef MissBliss het volgende:
We zijn naar de Gamma geweest en hebben planken gehaald. Daar wordt nu een trappetje van gemaakt (of het is al af). Nu maar hopen dat zij het snapt en durft en dat andere katten niet ook met zn allen naar boven klimmen.
Ik ben nog in wat tuinen geweest (o.a. bij het vieste huis van Nederland) maar geen teken van leven ofzo.. Ik heb eigenlijk niet zoveel hoop meer

Nee, ze zou helemaal door een huis moeten om uit de tuinen te komen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze kan de tuinen toch niet uit MB?
Succes met de ladder, hopelijk krijst ze heel snel bij de balkondeur
Thanksquote:Op zondag 1 december 2013 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw, niet de hoop opgeven!!
Vorige keer duurde het ook een paar dagen... (ok jullie zagen haar toen wel eerder, maar niet heel vaak, het kan echt dat ze zich nu wat meer verstopt heeft en jullie haar steeds net mislopen qua zien).
Wat goed dat er een trappetje wordt gemaakt![]()
Hoop dat het snel geplaatst kan worden en dat het een wondertje op gaat leveren. Ik duim.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |