slechter dan die Jan Mulder bij DWDD pas dat kan niet. Robert ten Brink is wel een goede die zag ik pas ergens. in een serieuze rol bedoel ik. Toen met Paul de Leeuw was gewoon leuke comedy.quote:Op zondag 1 december 2013 19:12 schreef Laysa het volgende:
Wat een Sssssssssssssssslechte sinterklaas zeg
Wilbert Gieske is normaal de vaste sinterklaas van Rtl, maar geloof me Henny is echt echt echt heel slechtquote:Op zondag 1 december 2013 19:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
slechter dan die Jan Mulder bij DWDD pas dat kan niet. Robert ten Brink is wel een goede die zag ik pas ergens. in een serieuze rol bedoel ik. Toen met Paul de Leeuw was gewoon leuke comedy.
Maak je idd wel foto's...kunnen we gelijk je jongste spruit bekijkenquote:
Daar ga ik wel van uitquote:Op zondag 1 december 2013 19:21 schreef Greys het volgende:
Heeft het gevonden katje geen chip dan?
Hij wordt toch wel eerst als gevonden opgegeven, toch, toch?
Indaha kennende... Tuulk! Maar tot dat geregeld is en baasjes gevonden kunnen worden is een terrorkatvrij huis wel zo fijn.quote:Op zondag 1 december 2013 19:21 schreef Greys het volgende:
Heeft het gevonden katje geen chip dan?
Hij wordt toch wel eerst als gevonden opgegeven, toch, toch?
Een dag vol hoogtepuntenquote:Op zondag 1 december 2013 19:21 schreef Laysa het volgende:
En mijn oudste nichtje heeft vandaag haar B diploma gehaald
quote:Op zondag 1 december 2013 19:21 schreef Laysa het volgende:
En mijn oudste nichtje heeft vandaag haar B diploma gehaald
Welke kat ga je inpakken?quote:Op zondag 1 december 2013 19:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Groot gelijk
Voor E. hebben we ook niets gekocht namens Sint; die is 2,5 en snapt het nog niet half.
Ik geef altijd wel een geldbedragje voor op haar spaarrekening en dit jaar komen ze 2e kerstdag hier; dan vind ik het wel leuk om ff een kleinigheidje onder de boom te leggen voor haar, zodat ze er direct mee kan spelen in ons kind-onvriendelijke huis
Wijvenfilm!quote:Op zondag 1 december 2013 19:24 schreef Greys het volgende:
QWEAAAAAAAAAAAA er komt een leuke wijvenfilm op tv vanavond.
"What's your number".
Nou het was ook een erg verdrietige dag voor ons volwassenen...Daarom ben ik ook gegaan toen al die visite kwamquote:
Ja volgens mij lopen ze gelijk op, want zij had dr a ook in september gehaaldquote:Op zondag 1 december 2013 19:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Bij mij gisteren ook eentje! In een week of acht na haar A diploma.
OMG Ingetje2quote:Op zondag 1 december 2013 19:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
Indaha heeft een nieuwe kat!![]()
/veeltevoorbarigjompelalert
Ja, alweer een "eerste keer" natuurlijkquote:Op zondag 1 december 2013 19:24 schreef Laysa het volgende:
Nou het was ook een erg verdrietige dag voor ons volwassenen...Daarom ben ik ook gegaan toen al die visite kwam![]()
Maar ben wel heel trots op mijn nichtje dat ze nu al A en B heeft
Ja precies!quote:Op zondag 1 december 2013 19:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, alweer een "eerste keer" natuurlijk
Knap van je nichtje!
Snelle chickiesquote:Op zondag 1 december 2013 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja volgens mij lopen ze gelijk op, want zij had dr a ook in september gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |