De Kwis komt vanavond.quote:Op zondag 1 december 2013 18:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Er komt inderdaad geen kwis ook vanavond niet.
Ik heb gisteren volgende week gemist. Is ook wel leukquote:
over twee weken dan maar kijken.quote:Op zondag 1 december 2013 19:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb gisteren volgende week gemist. Is ook wel leuk
Die van Momo bijvoorbeeldquote:Op zondag 1 december 2013 19:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wel apart dat ik nog geen 1 lijst in dit topic heb gezien met een nummer uit de top 10 van vorig jaar.
Wie zijn dan toch die mensen die altijd op dezelfde nummers stemmen
Ik zie toch echt wel in een paar lijsten nummers uit de top 10 van 2012 hoor. Dus dan kijk je niet goedquote:Op zondag 1 december 2013 19:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wel apart dat ik nog geen 1 lijst in dit topic heb gezien met een nummer uit de top 10 van vorig jaar.
Ik heb er 3 of zoquote:Op zondag 1 december 2013 19:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is nu op ja.quote:Op zondag 1 december 2013 20:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee ik bedoel top2000 quiz dat van Paul komt dadelijk ja.
quote:Op maandag 2 december 2013 13:14 schreef BatMutsje het volgende:
Bruce Springsteen - The river
Simon & Garfunkel - Bridge over troubled water
Led Zeppelin - Stairway to heaven
The Alan Parsons Project - Old and wise
Vorig jaar hadden we de saaiste DJ ooit er nog bij, Alfred van de Wege, die is gelukkig geen DJ meer.quote:Op maandag 2 december 2013 18:58 schreef TLC het volgende:
Ik las eerst dat Gijs Staverman begint en eindigt met de Top 2000, ik ben benieuwd wie er in plaats van hem plaats heeft moeten maken
t.o.v. vorig jaarquote:Op maandag 2 december 2013 18:58 schreef TLC het volgende:
Ik las eerst dat Gijs Staverman begint en eindigt met de Top 2000, ik ben benieuwd wie er in plaats van hem plaats heeft moeten maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |