Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Nog een voordeel van sneeuw, je beleeft nog eens wat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar nam ik 1 afslagje te vroeg vlak voor het hotel en belandde met de Smart in het bos, op paadjes met een dik pak vers sneeuw, ik zag door de sneeuw niet waar het pad eindigde en het bos begon zeg maar. En ik durfde niet te stoppen, want Smart is heel licht en ik was bang dat ik dan niet meer op gang zou komenDus ik met een slakkengang doorrijden, zus bellen, die gillend van het lachen aan de foon. Daarna foto's gewhatsappt met wat ik allemaal zag en na een half uur zag ik een soort hek van een militair terrein en dat ben ik gaan volgen en toen kwam ik weer op de weg.
Dit was toen mijn uitzicht onderweg toen ik rechts het hek vond en dat ging volgen
Daar waren ook weer bandensporen gelukkig dus dat reed een stuk beter.
[ afbeelding ]
Ja, maar nu hebben ze dat militair terrein natuurlijk weggehaald.quote:Dus het voordeel als het nu weer gaat sneeuwen dat weekend:
IK WEET NU DE WEG![]()
En mijn zus maar janken van het lachen aan de foon als ik haar weer een foto stuurde van hoe diep in het bos ik zat inmiddels omdat ik niet durfde te remmenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog een voordeel van sneeuw, je beleeft nog eens wat.
[..]
Ja, maar nu hebben ze dat militair terrein natuurlijk weggehaald.
Er reed daar vorig jaar nl een dame heel verdacht langzaam langs dat hek, vast een Amerikaanse spionne van de NSA.
Alleen jarig zijn met de Elfstedentocht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:25 schreef Toekito het volgende:
Eind feb is leuk jarig zijn. Elfstedentocht
Ja, dus laten we gewoon afspreken dat we er sneeuwloos heen kunnen rijden, dat het dan heel snel valt en blijft liggen als we er zijn en dat het zondagmiddag nog ligt maar dat de snelwegen dan goed zijn. Voor dát scenario teken ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:27 schreef Laysa het volgende:
Is wel een heel mooi wandel gebied voor met hondjes![]()
In de Soesterduinen.
Ook zonder hondjes trouwens
Oh maar dat is heel makkelijk...Vanaf de oprit met het hotel achter je naar rechts...Dan de weg volgen tot aan de stoplichten, daar links...Zit je dus op de Utrechtseweg en dan gewoon rechtdoor tot aan Shabu..quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
Oh en mijn ouders zouden dan dat weekend met de trein naar Amersfoort komen en zus en ik met de auto vanuit het hotel naar Amersfoort voor Shabu.
Dus doe maar echt effe niet, die sneeuw, dat weekend*duimt*
Ja, dat vind ik eigenlijk best wel slecht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En mijn zus maar janken van het lachen aan de foon als ik haar weer een foto stuurde van hoe diep in het bos ik zat inmiddels omdat ik niet durfde te remmen![]()
merk je dat niet aan me dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alleen jarig zijn met de Elfstedentocht.
Dan ben je de laatste jaren niet veel ouder geworden, jammer genoeg.
Natuurlijk zag ik het al eerder, maar ik had de link nog niet gelegd.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Natuurlijk zag ik het al eerder, maar ik had de link nog niet gelegd.
Ah, snelwegen goed! Dát waren we vergeten te bestellen toen we er 5(!) uur over deden om 100 km af te leggen tussen weekendje Spa en thuis.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dus laten we gewoon afspreken dat we er sneeuwloos heen kunnen rijden, dat het dan heel snel valt en blijft liggen als we er zijn en dat het zondagmiddag nog ligt maar dat de snelwegen dan goed zijn. Voor dát scenario teken ik![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, snelwegen goed! Dát waren we vergeten te bestellen toen we er 5(!) uur over deden om 100 km af te leggen tussen weekendje Spa en thuis.
Ja vorig jaar glibberden we er ook heen iddquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oh maar dat is heel makkelijk...Vanaf de oprit met het hotel achter je naar rechts...Dan de weg volgen tot aan de stoplichten, daar links...Zit je dus op de Utrechtseweg en dan gewoon rechtdoor tot aan Shabu..
Astublieft Mevroi.
Nogal ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Altijd kut ja, als je dat vergeet op je bestellijst te zetten.
Oh...ja daar had ik even geen rekening mee gehoudenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja vorig jaar glibberden we er ook heen idd
Maar ik bedoelde mijn ouders met de trein, dat gaat niet goedkomen als de voorspellingen van de sneeuwstorm uitkomt. Windstoten van 120 km/u EN sneeuw, dat gaat de NS niet trekken![]()
Zou sneu zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde mijn ouders met de trein, dat gaat niet goedkomen als de voorspellingen van de sneeuwstorm uitkomt. Windstoten van 120 km/u EN sneeuw, dat gaat de NS niet trekken![]()
Maar... juist op lange rechte snelwegen is sneeuw toch geweldig?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, snelwegen goed! Dát waren we vergeten te bestellen toen we er 5(!) uur over deden om 100 km af te leggen tussen weekendje Spa en thuis.
Ik denk niet dat de stilstaande auto's voor ons dat lollig hadden gevonden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar... juist op lange rechte snelwegen is sneeuw toch geweldig?
Even goed gassen, op vaart komen, motor uitzetten en zonder brandstof te verbruiken kilometers maken. Lekker zuinig dus.
Eh, de NS trekt ook geen blaadjes, regen en (te) hoge temperaturen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Stilstaande auto'squote:Op zaterdag 30 november 2013 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de stilstaande auto's voor ons dat lollig hadden gevonden.![]()
Het zou wel een extra element aan het avontuur hebben toegevoegd: flink gas geven zonder een hand voor ogen te zien.![]()
Daar stond die brandende auto alquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Stilstaande auto's![]()
Laat ze lekker op een parkeerterrein van de sneeuw gaan genieten.
Ookeej, was dat toevallig ook in de buurt van een militair terrein, en met Greys erbij?quote:
Joahquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ookeej, was dat toevallig ook in de buurt van een militair terrein, en met Greys erbij?![]()
Maar goed, even serieus.
Er stond dus op een parkeerterrein iemand zn auto af te fikken, dus gingen die anderen stil op de weg staan, waarschijnlijk om er naar te kijken en daardoor konden jullie niet zonder te kijken plankgas door de sneeuw.
Wat een stel aso's.
Niet als dit je uitzicht door je voorruit is op de snelwegquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar... juist op lange rechte snelwegen is sneeuw toch geweldig?
Even goed gassen, op vaart komen, motor uitzetten en zonder brandstof te verbruiken kilometers maken. Lekker zuinig dus.
Het is nog niet zeker dat er volgende week sneeuw komt, je kent de weersvoorspellingen, die zitten er vaak naast. Maar ik hoop idd sowieso dat ze snel terug is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:49 schreef MissBliss het volgende:
Sneeuw? Godsamme ik hoop dat die kat dan terug is
Herkenning!quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet als dit je uitzicht door je voorruit is op de snelweg![]()
Toen was het echt echt echt niet leuk meer...
[ afbeelding ]
Loveless en Goodbye.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:54 schreef Ynske het volgende:
Wanneer zouden due sneeuwbuien komen dan?
K kan me t avontuur van greys en liveless en ? Nog goed herinneren
Livelessquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:54 schreef Ynske het volgende:
K kan me t avontuur van greys en liveless en ? Nog goed herinneren
Ze voorspellen vanaf donderdag harde wind/storm en vanaf zaterdag 7 december sneeuw.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:54 schreef Ynske het volgende:
Pootloos!quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
Binkje hield van sneeuw![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Nee nog niks. Ja gisteren dachten de buren haar gezien te hebben, om 12 uur 's nachts, dat had ik hier ook gepost. Maar ti's natuurlijk niet zeker dat zij dat was, er zitten meer zwarte katten daar. Brokjes en gourmet wordt gegeten, maar we zien vaak genoeg een andere kat erheen lopen dus ook geen idee of zij ervan eet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker dat er volgende week sneeuw komt, je kent de weersvoorspellingen, die zitten er vaak naast. Maar ik hoop idd sowieso dat ze snel terug is.
Geen enkel spoor nog? Niemand heeft haar gezien of gehoord? Is er van de brokjes gegeten?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet als dit je uitzicht door je voorruit is op de snelweg![]()
Toen was het echt echt echt niet leuk meer...
[ afbeelding ]
ahw.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
autocorrectiequote:Op zaterdag 30 november 2013 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Liveless![]()
Loveless
Goodbye was er ook. Maar die hadden we toen net thuisgebracht, dus toen op de snelweg was alleen nog Ll en ik. Toen we daarna als Jozef en OmaMaria diverse hotels afliepen om te vragen of ze nog kamers hadden in hun herberg maar dat alles vol was
ah mn winterbanden liggen er op, komt vast goed. Hoewel ik dit jaar nog niet zo aan sneeuw toe ben als eerdere jaren ivm winterdipquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze voorspellen vanaf donderdag harde wind/storm en vanaf zaterdag 7 december sneeuw.
Ze hebben het over 8-15 cm in het Zuidwesten. Maar het zal wel meevallen, hoop ik
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Nahja, wat belachelijk en zinloos nou toch weerquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:19 schreef Cat22 het volgende:
http://www.weerttv.nl/site/nwsid,900/nieuwsitem.html#.UppWSn-9KSM
crap... En een vangkooi? Mag je de hele dag in de tuin van de buren zitten?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee nog niks. Ja gisteren dachten de buren haar gezien te hebben, om 12 uur 's nachts, dat had ik hier ook gepost. Maar ti's natuurlijk niet zeker dat zij dat was, er zitten meer zwarte katten daar. Brokjes en gourmet wordt gegeten, maar we zien vaak genoeg een andere kat erheen lopen dus ook geen idee of zij ervan eet.
oh jeeeee, stond jouw koor achter een gejatte lap toevallig?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:19 schreef Cat22 het volgende:
http://www.weerttv.nl/site/nwsid,900/nieuwsitem.html#.UppWSn-9KSM
Vangkooi had ik idd al geopperd, maar er lopen teveel andere katten kennelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
crap... En een vangkooi? Mag je de hele dag in de tuin van de buren zitten?
Als ze thuis zijn wel. Vandaag grootste deel vd dag geweest, Re is er nu nog. Ze laat zich nog helemaal niet zien. Ik weet niet of een vangkooi handig is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
crap... En een vangkooi? Mag je de hele dag in de tuin van de buren zitten?
je kan t allicht vragen aan de dierenambulance, helemaal als je uitlegt dat ze zwak van gestel is, en er koud weer aan komt. En als je per ongeluk een andere kat vangt is ie zo weer los toch?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ze thuis zijn wel. Vandaag grootste deel vd dag geweest, Re is er nu nog. Ze laat zich nog helemaal niet zien. Ik weet niet of een vangkooi handig is.
Ons koor moet er een uurtje staan ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh jeeeee, stond jouw koor achter een gejatte lap toevallig?
Nee hoor, stom zinloos gedoe
Nee, want dan heeft ze nog 100 andere ontsnapopties. En we moeten haar eerst nog eens spotten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je kan t allicht vragen aan de dierenambulance, helemaal als je uitlegt dat ze zwak van gestel is, en er koud weer aan komt. En als je per ongeluk een andere kat vangt is ie zo weer los toch?
Kan je in alle tuinen eigenlijk? Kan je niet in drie tuin een 'opjager' zetten en in 1 tuin re die dr dan vangt?
Ja, maar wat we ook doen, tot nu toe geen reactie. Ik zou dolblij zijn met een teken van leven, ook al schrikt ze zich doodquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:38 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja je zou t een keer kunnen proberen met opjagen, weet je erna iig waar ze is
Ja dat van de buren is kut idd, er is geen poort ofzo waar je de sleutel van kan lenen?
Er staat wel een mandje toch buiten? Ligt daar bv een trui van jou/re in zodat ie vertrouwd ruikt? Of (klinkt stom) kattenbakkorrels uit een bak waar zij ook op geweest is ernaast? Als vertrouwde geur ook?
Jawel, maar ik moet ook weer uit de tuinen kunnen komen hèquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:40 schreef tombolafan het volgende:
Oh en ik zou de buren aan mn laars lappenjullie willen toch verhuizen?
![]()
Nee serieus, ik weet niet of zij ook dieren hebben maar sowieso snappen ze vast wel dat je t liefst 24/7 waakt?
Hebben de onderburen geen lange ladder die je tegen jullie balkon aan kan zetten? dan kan jezelf op en neer naar beneden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moet ook weer uit de tuinen kunnen komen hèals ik naar de wc moet ofzo, of eten.
Nou ja, ik hou ze te vriend zolang die kat weg is, straks mag ik niet meer in de tuin. Maar ze begrijpen het prima tot nu toe.
Ja goeie! En anders leen je ergens een blafhond om dr op te jagen mb?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hebben de onderburen geen lange ladder die je tegen jullie balkon aan kan zetten? dan kan jezelf op en neer naar beneden.
gewoon tent opzetten en proviand en plastuit meequote:Op zaterdag 30 november 2013 22:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moet ook weer uit de tuinen kunnen komen hèals ik naar de wc moet ofzo, of eten.
Nou ja, ik hou ze te vriend zolang die kat weg is, straks mag ik niet meer in de tuin. Maar ze begrijpen het prima tot nu toe.
Het is echt wel heel hoog hoor, wel 3 meter denk ik. Maar ik zal het morgen eens opperen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hebben de onderburen geen lange ladder die je tegen jullie balkon aan kan zetten? dan kan jezelf op en neer naar beneden.
je moet natuurlijk je leven niet in gevaar brengen....Maar dan heb je wel de mogelijkheid als zij niet thuis zijn om te kijken of jullie haar kunnen vangenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is echt wel heel hoog hoor, wel 3 meter denk ik. Maar ik zal het morgen eens opperen.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gewoon tent opzetten en proviand en plastuit meewedden dat er katten op af komen?
Oh ik las het verkeerdquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
je moet natuurlijk je leven niet in gevaar brengen....Maar dan heb je wel de mogelijkheid als zij niet thuis zijn om te kijken of jullie haar kunnen vangen
Tssss waar is je ondernemende instelling?quote:
Ja maar dan moet ik nog 3 balkons 'opzij' buitenom klimmen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:52 schreef Greys het volgende:
Maar 3 meter valt toch wel mee?Dat is toch iets meer dan gemiddelde plafondhoogte?
Op die hoogte lappen mensen ramen op een ladder zeg maar
Anders zo'n touw/brandladder kopen bij de bouwmarkt?
[ afbeelding ]
Ik zou voor kitty echt wel een ladder/plankenbouwwerk doen ja, levert t minst stress denk ik...quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ik las het verkeerdik dacht een ladder voor Kitty. Nee, voor mezelf gaat niet. Dan moet ik wel hele rare capriolen uithalen om op m'n eigen balkon te komen.
Kitty kon gemakkelijk een aantal balkons naar links, maar jullie kunnen dan niet over die balkons lopen, of mag dat niet van de buren?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik nog 3 balkons 'opzij' buitenom klimmen.
Gmtaquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou voor kitty echt wel een ladder/plankenbouwwerk doen ja, levert t minst stress denk ik...
hahahahaha zolang er geen enge naakte mannen binnen voor t raam staan...quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik nog 3 balkons 'opzij' buitenom klimmen.
Ik vraag me af of ze dat snapt. Maar ik zal het met Re en de buren overleggen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou voor kitty echt wel een ladder/plankenbouwwerk doen ja, levert t minst stress denk ik...
ik denk niet dat ze dat zal durven...Ze klinkt als een bang poesje en dan is dat natuurlijk super engquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze dat snapt. Maar ik zal het met Re en de buren overleggen.
Kitty is een stuk kleiner hè. Ik moet dan buitenom (want er zijn afscheidingen) klimmen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Kitty kon gemakkelijk een aantal balkons naar links, maar jullie kunnen dan niet over die balkons lopen, of mag dat niet van de buren?
tuurlijk welquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze dat snapt. Maar ik zal het met Re en de buren overleggen.
Ah ja ok ik snapquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kitty is een stuk kleiner hè. Ik moet dan buitenom (want er zijn afscheidingen) klimmen.
Dan zou ze wel tevoorschijn komen als ze ons hoort, ze is gewoon erg bang.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tuurlijk wel
Ze wil zelf ook heel graag naar huis gok ik, ze is niet gek
wat een rotbuurt, afscheidingen waar t niet handig is want dan kun jij er niet langs, en géén afscheidingen waar kitty woont, én afgesloten tuinen zonder poortquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kitty is een stuk kleiner hè. Ik moet dan buitenom (want er zijn afscheidingen) klimmen.
Er is een smal randje waarover ze loopt en de afscheidingen springt ze langs. En zij kan makkelijk op de balkons onder de hekjes door.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja ok ik snap
En puur echt voor mijn beeldvorming: hoe gaat Kitty daar langs/onder/over? Of loopt ze over de railing?
nee joh, "buiten" is altijd heel anders voor katten, ik ben er vrijwel zeker van dat ze (als ze t fysiek nog kan) echt wel naar huis komt als de mogelijkheid om t zelf te doen haar geboden wordtquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan zou ze wel tevoorschijn komen als ze ons hoort, ze is gewoon erg bang.
Ah zo, ik probeer het een beetje voor me te zienquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er is een smal randje waarover ze loopt en de afscheidingen springt ze langs. En zij kan makkelijk op de balkons onder de hekjes door.
Ja, nou dan ga ik nadenken over een plank ofzo.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee joh, "buiten" is altijd heel anders voor katten, ik ben er vrijwel zeker van dat ze (als ze t fysiek nog kan) echt wel naar huis komt als de mogelijkheid om t zelf te doen haar geboden wordt
Die klimop is niet te doen omhoog. Ik denk ook dat ze zich verkeken heeft erop (Oh, hier kan ik in klimmen! *val* )quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:01 schreef Greys het volgende:
Maar Tombo, waarom klimt ze dan niet de klimop in waarlangs ze ook naar beneden gaat?
Of is het niet een handige klim-klimop () Bliss en is naar beneden veel makkelijker dan naar boven in dit geval denk je? Of laat ze zich vallen een stuk?
het is een klimafquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:01 schreef Greys het volgende:
Maar Tombo, waarom klimt ze dan niet de klimop in waarlangs ze ook naar beneden gaat?
Of is het niet een handige klim-klimop () Bliss en is naar beneden veel makkelijker dan naar boven in dit geval denk je? Of laat ze zich vallen een stuk?
quote:
Ja, maar een gewone ladder komt ze nooit op denk ik, het moet dan eerder een plank met dwarsbalkjes zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:12 schreef Greys het volgende:
Bliss, zet anders op FB een oproep of iemand met spoed een ladder voor je te leen heeft morgen in Amsterdam? Is dat wat? Ik zou die ladder echt proberen iig op die klimop plek
Ja, nou Kitty blijkt niet slim te zijnquote:
oh cool! Hoewel dat wrs vast katten zijn die t gewend zijn, maar t is iig een poging waard denk ik?quote:
dat is echt onzin, sorryquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, nou Kitty blijkt niet slim te zijn
Anders had ze vanavond wel naar Re gekomen. Er was geen enkele andere kat en toch was ze te bang kennelijk.
Jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:18 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga morgen overleggen met de buren.
Fijne dag morgen beeb!quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:18 schreef Laysa het volgende:
Hopelijk morgen een goed dag voor Kitty.
Bedtijd voor mij, ik moet morgen al vroeg present zijn voor sinterklaas en een verjaardag
Ik vind dat geen onzin. Ze kent Re, ze kent zn stem, hij heeft daar 2,5 uur gezeten, zonder andere mensen of katten.. Spider zou zo naar je toe komen rennen, maar Kitty is kennelijk zo bang dat ze al dagen verscholen zit. Dan zie ik haar niet ineens een ladder beklimmen. Maar we zullen een poging wagen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is echt onzin, sorry
Ze is totaal uit dr gewone omgeving, dáár wil ze naar terug, en ze snapt echt wel dat ze dan naar boven moet. Dat re daar zit staat voor haar totaal los van t naar huis komen
Op de plek waar ze zit zijn geen hoge schuttingen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:20 schreef tombolafan het volgende:
En al doe je maar een plank van balkon naar een schutting, als ze daar wel op kan?
je kan dr binnen niet eens pakken toch? Dan is de vorige vangervaring supertraumatisch geweest imhoquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind dat geen onzin. Ze kent Re, ze kent zn stem, hij heeft daar 2,5 uur gezeten, zonder andere mensen of katten.. Spider zou zo naar je toe komen rennen, maar Kitty is kennelijk zo bang dat ze al dagen verscholen zit. Dan zie ik haar niet ineens een ladder beklimmen. Maar we zullen een poging wagen.
Ja, dat zou kunnen. Dat zou leuk wakker worden zijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
Ja proberen kan sws geen kwaad, mss gaat ze dan 's nachts als er niemand in de buurt is waar ze bang voor is wel naar boven!Leg voor de zekerheid dan ook een dekentje op je balkon ofzo!
Niet optillen, maar ze komt wel naar je toe en zit op schoot en slaapt in bed etcquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je kan dr binnen niet eens pakken toch? Dan is de vorige vangervaring supertraumatisch geweest imho
Zélf naar huis klimmen is een heel ander verhaal. En als ze de ladder niet snapt kan je alsnog een plank proberen, t is een kat, geen mens
ze kan langs afscheidingen springen en denkt in klimop te kunnen klimmen dus waarschijnlijk verrast ze jequote:Op zaterdag 30 november 2013 23:22 schreef MissBliss het volgende:
Ze is ook niet zo'n springer, ze komt niet eens op de rand van ons balkon, dus ik weet niet of ze op een schutting zou klimmen.
Katten buiten zijn 's nachts vaak ook heel ondernemend, dat hoor ik hier in de buurt ook en overdag zie ik nooit katten hier, maar 's nachts hoor ik ze soms welquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen. Dat zou leuk wakker worden zijn![]()
ze weet dat als ze zich laat zien ze in de houdgreep genomen wordtquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niet optillen, maar ze komt wel naar je toe en zit op schoot en slaapt in bed etc
Ik vind het zo raar dat ze zich niet eens laat zien.
Wie weetquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze kan langs afscheidingen springen en denkt in klimop te kunnen klimmen dus waarschijnlijk verrast ze je
Vorige keer hebben we haar wel overdag een paar keer gespot en uiteindelijk ook overdag gevangen. Ik snap niet waarom ze nu zo verstopt blijftquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Katten buiten zijn 's nachts vaak ook heel ondernemend, dat hoor ik hier in de buurt ook en overdag zie ik nooit katten hier, maar 's nachts hoor ik ze soms wel
Dus ik zou die poging absoluut wagen, wellicht durft ze alleen 's nachts tevoorschijn te komen als er minder 'mensengeluid' is. En dan zit er natuurlijk net niemand om haar te vangen.
Als ze die link kan leggen kan ze ook de link leggen dat ze daarna naar haar leuke warme huisje gaat, met eten en aaitjesquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze weet dat als ze zich laat zien ze in de houdgreep genomen wordtik vind t niet zo raar
Geen idee, er zijn erg veel plekjes waar ze onder/achter kan liggen. Hoewel er wel veel mensen naar haar uitkijkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
Als ze dood was had iemand haar wel gevonden in een van die tuinen, toch?
eh nee schat, een kat denkt basaalquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ze die link kan leggen kan ze ook de link leggen dat ze daarna naar haar leuke warme huisje gaat, met eten en aaitjes
Dat werkt dan weer niet zo vaak, helaasquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ze die link kan leggen kan ze ook de link leggen dat ze daarna naar haar leuke warme huisje gaat, met eten en aaitjes
Ik denk echt niet dat ze zo denkt. Thuis hebben we haar ook wel eens moeten vangen om naar de dierenarts te gaan. Bij een mislukte poging rent ze onder het bed, maar een minuut daarna loopt ze weer bij je benen. Dat vergeet ze echt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh nee schat, een kat denkt basaal
Re buiten = houdgreep
Binnen = eten en aaitjes
Dat er tussen die twee een link zit is echt te complex denken voor een kat
Ja, dat ze bang is is wel duidelijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat werkt dan weer niet zo vaak, helaas
Je hebt ook van die enorm vermagerde honden die al weken los lopen omdat ze geschrokken zijn en weggelopen. Die zouden een moord doen voor hun mand en brokken en vlees, maar toch zijn ze dan niet te vangen ineens, zelfs niet door het baasje...
Dan ineens leggen ze die link niet. Ze zijn bang en dat bang is allesoverheersend.
Ja, maar ik had al gezegd dat ik het zou overleggen met de burenquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:31 schreef Greys het volgende:
Ik zou iig morgen proberen zsm die ladder (en later als het kan idd loopplank) op de plek te hebben van de klimop.
Zelfs als het niet werkt... je hebt haar dan iig de gelegenheid gegeven om ELK moment dat ze zou willen of durven naar boven te komen. Dan hoef je niet in bed te liggen met het idee 'shit, stel nou dat het nu net vannacht een beetje rustig in d'r hoofd is, nu kan ze nergens naar boven'. Je geeft haar de mogelijkheid en dat moet voor jullie ook fijn voelen lijkt me
Sorry dat ik dram. Maar ik zou het echt echt echt echt doen
mislukte poging tot vangen in je vertrouwde omgeving is echt niet te vergelijken met pure angst en eerdere houdgreep ervaring, echt niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat ze zo denkt. Thuis hebben we haar ook wel eens moeten vangen om naar de dierenarts te gaan. Bij een mislukte poging rent ze onder het bed, maar een minuut daarna loopt ze weer bij je benen. Dat vergeet ze echt.
Maar hebben ze een ladder dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar ik had al gezegd dat ik het zou overleggen met de buren
Re heeft net zelfs al een smsje gestuurd met het plan.
Het was geen wurggreep, ging echt heel makkelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mislukte poging tot vangen in je vertrouwde omgeving is echt niet te vergelijken met pure angst en eerdere houdgreep ervaring, echt niet.
Ze is echt niet dom, ze is doodsbang en wil alleen maar naar huis, niet naar re (dat is maar een klein onderdeel van 'thuis'), alleen maar omhoog.
Je onderschat t trauma denk ik, sorry
Dat weet ik niet, maar ik wil iig eerst overleggen voor ik met een grote ladder voor hun deur sta. En desnoods koop ik er wel 1 bij een bouwmarkt ofzo.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hebben ze een ladder dan?
Ik dacht dat je alleen ging overleggen of er een ladder zou mogen staan.
Maar ik zal ophouden.
Het is in elk geval allemaal mega goed bedoeld
jaaaaaaa net noemde je dr nog domquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was geen wurggreep, ging echt heel makkelijk.
Maar dat ze bang is en naar huis wil en niet snapt dat Re de sleutel is heb ik wel door hoor.
Ja dom, dom... ze hebben iig hele kleine hersensquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaaaaaaa net noemde je dr nog dom
Ze is niet eens blond
Zal ik ff voor je bellen om te zeggen dat ze wel mogen stoppen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:41 schreef Greys het volgende:
Ik heb per ongeluk (echt echt echt) dat Jeroen vd Boom programma op staan, waarin ze bekende nummers in een ander jasje doen.
Die kerelt van De Kast gaat Roxanne in de tango uitvoering doen.
OHHHHHHH NOU ZEG wat gewaagd en origineel zegt Jeroen vd Boom.
Eh nee, dat zit gewoon kant en klaar in Moulin Rouge
En het is nog mega slecht ook, zijn uitvoering.
Ik eentje op mijn werk (dobbelspelquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:39 schreef tombolafan het volgende:
Zo, nog sint-plannen hier? Ik heb al 2 feestjes achter de rug, nog 1 te gaan
Ja, ze zijn echt gestoordquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:39 schreef Queller het volgende:
Katten zijn idioot. Geen touw aan vast te knopen. Ik heb het al helemaal opgegeven om te proberen te snappen hoe ze denken. Ze zullen best slim zijn, maar op een heel andere manier dan jij en ik.
Zo hebben wij hier Kees... Als ze bij mij op kantoor naast mijn bureaustoel staat, dan moet ik haar pakken en kroelen. Heul hard kroelen. Ik ben namelijk van haar. Naar het schijnt. Op elke andere plek op de wereld (ja echt, letterlijk) mag ik niet eens naar haar kijken. Schijtbenauwd van alles dat op twee benen loopt.
JA DAN BEL JE WEL HE???!?!quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Zal ik ff voor je bellen om te zeggen dat ze wel mogen stoppen?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:41 schreef Greys het volgende:
Ik heb per ongeluk (echt echt echt) dat Jeroen vd Boom programma op staan, waarin ze bekende nummers in een ander jasje doen.
Die kerelt van De Kast gaat Roxanne in de tango uitvoering doen.
OHHHHHHH NOU ZEG wat gewaagd en origineel zegt Jeroen vd Boom.
Eh nee, dat zit gewoon kant en klaar in Moulin Rouge
En het is nog mega slecht ook, zijn uitvoering.
Ik hoop stilletjes dat het ons huisje voorbij gaat. Vooralsnog gaat alles volgens plan en wensquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:39 schreef tombolafan het volgende:
Zo, nog sint-plannen hier? Ik heb al 2 feestjes achter de rug, nog 1 te gaan
Berget gaat nu Roxanne doen in een andere versie.quote:
SLUIT JE SCHOENEN OP IN DE KAST! ANDERS KOMEN ZE!quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:43 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik hoop stilletjes dat het ons huisje voorbij gaat. Vooralsnog gaat alles volgens plan en wens
Ik heb vast iets essentieels gemist ergens want ik weet niet eens wat DS9 isquote:
Nou-ouwwww....quote:
Je moet een rood lichie aandoen, geloof ikquote:Maar ja, want als ze voor mij zingen mag het wel ophouden idd
Ik loop de hele dag al op teenslippers! Mij krijgen ze niet gek hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SLUIT JE SCHOENEN OP IN DE KAST! ANDERS KOMEN ZE!
Ho ho... Dat is iets van een jaar of 3 geleden! Het is nu ook in Limburg doorgedrongenquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb vast iets essentieels gemist ergens want ik weet niet eens wat DS9 is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij slimmert.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:46 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik loop de hele dag al op teenslippers! Mij krijgen ze niet gek hoor
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb vast iets essentieels gemist ergens want ik weet niet eens wat DS9 is![]()
Het was het wachten waardquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:47 schreef Cat22 het volgende:
Jij slimmert.![]()
Wat zul je het koud hebben gehad langs de vangrail.Maar je moet er wat voor over hebben.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog nooit 1 minuut van Star Wars of Star Trek oid gezien and proud
Kan niet. Mijn auto is stukquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:51 schreef Cat22 het volgende:
Kom morgen op bezoek! Dan staat het laatste seizoen op de planning!
Heathen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog nooit 1 minuut van Star Wars of Star Trek oid gezien and proud
Star Wars? Nee, niet doen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:51 schreef Queller het volgende:
[..]![]()
Ik heb de beeb ooit plechtig beloofd dat ik met haar samen de box zou kijken.... Het is er nog niet van gekomen. Ik kán er niet naar kijken. Ik denk dat ik dan iets aan mijn ogen zal krijgen of zo
Muis!quote:
Van een halve Star Wars film valt je oog tussen de bitterballen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Star Wars? Nee, niet doen.![]()
![]()
Ik heb een halve film gekeken en je weet hoe het mij is vergaan.
Nou, dát bedoel ik... Straks legt de mijne ook tussen het bittergarnituurtquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Star Wars? Nee, niet doen.![]()
![]()
Ik heb een halve film gekeken en je weet hoe het mij is vergaan.
In Star Trek had ik je gewoon kunnen upbeamen. Maar dat kan niet voor ongelovigen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:52 schreef Queller het volgende:
[..]
Kan niet. Mijn auto is stuk
Daarom zei je het hè
Wie hef tuh piktsjeurs toe proef it!quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:53 schreef Greys het volgende:
Van een halve Star Wars film valt je oog tussen de bitterballen?
Ja, en dan heb je nog geluk. Het hadden er ook twee kunnen zijn, links en rechts.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Van een halve Star Wars film valt je oog tussen de bitterballen?
Scotty?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In Star Trek had ik je gewoon kunnen upbeamen. Maar dat kan niet voor ongelovigen.
Aye capt'n!quote:
Just call me James.quote:
Jean-Luc!quote:Op zondag 1 december 2013 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Just call me James.![]()
( or Jean-Luc whichever you prefer )
Star Wars.quote:Op zondag 1 december 2013 00:08 schreef Greys het volgende:
Dat met dat lichtgevende zwaard, is dat nou Star Wars of Star Trek?
Klinkt wel gheylquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In Star Trek had ik je gewoon kunnen upbeamen. Maar dat kan niet voor ongelovigen.
Uhu.quote:
Ja!quote:Op zondag 1 december 2013 00:08 schreef Greys het volgende:
Dat met dat lichtgevende zwaard, is dat nou Star Wars of Star Trek?
Good choice!quote:
Ja! Puntoren is Vulcan is Star Trek.quote:Op zondag 1 december 2013 00:14 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik weet het al veertig jaar niet.
Dat met die puntoren, is dat dan... Star Trek?
Of horen die bij het lichtgevende zwaard?
Ja, van een zwangerschapsboek van vroeger van mijn moederquote:Op zondag 1 december 2013 00:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Puntoren is Vulcan is Star Trek.
Zegt de naam Mr Spock je iets?
Ja! En heel cute onhandig met kinderen.quote:Op zondag 1 december 2013 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Good choice!![]()
Meer geschikt ook als captain.
Nee!quote:Op zondag 1 december 2013 00:14 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
Of horen die bij het lichtgevende zwaard?
Dat is Doctor Spock!quote:Op zondag 1 december 2013 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, van een zwangerschapsboek van vroeger van mijn moeder![]()
![]()
Kan jij dat ook met je vingers? Ik wel.quote:Op zondag 1 december 2013 00:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee!![]()
Dat zijn de Vulcans, jeweetwel, Spock!
[ afbeelding ]
"Live long and prosper" "the mind-melt" etc...
Niks te maken met lichtzwaarden.
quote:Op zondag 1 december 2013 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, van een zwangerschapsboek van vroeger van mijn moeder![]()
![]()
Ja!quote:Op zondag 1 december 2013 00:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! En heel cute onhandig met kinderen.
Sure can, both hands.quote:Op zondag 1 december 2013 00:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan jij dat ook met je vingers? Ik wel.
Ja, en dat zei die Vulcan dus. De vogel plagieert.quote:Op zondag 1 december 2013 00:19 schreef Greys het volgende:
Hé, dat 'and prosperrrrrrr' dat Roozjee zegt dat ken ik van....
Ja, met die kinderen was leuk.quote:Op zondag 1 december 2013 00:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Ja!
Was ook zo'n mooie aflevering dat hij met 3 kinderen vast kwam te zitten in die turbo-lift.
[..]
Sure can, both hands.
En lief voor z'n moeder is ie ook al nietquote:Op zondag 1 december 2013 00:21 schreef Queller het volgende:
Owwww, Danny de Munck![]()
Hij is vast heel lief voor zijn moeder en zo, maar ik vind hem zo eng
Wist ikquote:Op zondag 1 december 2013 00:21 schreef Greys het volgende:
En lief voor z'n moeder is ie ook al niet![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 00:22 schreef Greys het volgende:
Dus:
- Puntoren is Star... Wars TREK
- Lichtzwaard is Star Wars
Noem dan eens iets bekends uit Star TREK?
Oh dat van die kleine kinderen is me nooit opgevallen en het lijkt mij dan weer totaal geen engerd met kinderenquote:Op zondag 1 december 2013 00:23 schreef Queller het volgende:
[..]
Wist ik
Flauw hè![]()
![]()
![]()
Hij zit altijd zo nadrukkelijk aan kleine kinderen
Ik wil hem nergens van beschuldigen, maar het zit me niet lekker
Beter dan het origineel? Kweenie hoor...
Goffer Greys.quote:Op zondag 1 december 2013 00:22 schreef Greys het volgende:
Dus:
- Puntoren is Star... Wars
- Lichtzwaard is Star Wars
Noem dan eens iets bekends uit Star TREK?
Hij roept nee op de combo met het lichtgevende zwaard.quote:Op zondag 1 december 2013 00:25 schreef Greys het volgende:
Ja halloooooooo
In DEZE post vraag ik of de puntoren uit Star Trek zijn en Roozjee roept nee
Dit teken liet mijn huisarts nog aan mijn zoon zien afgelopen week toen we bij hem waren, als zijnde trucjequote:Op zondag 1 december 2013 00:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee!![]()
Dat zijn de Vulcans, jeweetwel, Spock!
[ afbeelding ]
"Live long and prosper" "the mind-melt" etc...
Niks te maken met lichtzwaarden.
Je wilt dit niet. Geloof mij nou maarquote:Op zondag 1 december 2013 00:26 schreef Greys het volgende:
Oh maar onder de foto zegt ie het weer andersom.
JA NOU ZO LEER IK HET DUS NOOIT![]()
Doe mij een puntsgewijze spoedcursus verschil tussen de twee Starsen!
Ik riep nee op die lichtzwaardenvraag!quote:Op zondag 1 december 2013 00:14 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
--->Of horen die bij het lichtgevende zwaard? <---
quote:
In de jaren '80 (en in Limburg) was dat heel hip hoorquote:Op zondag 1 december 2013 00:28 schreef Greys het volgende:
Maar dat is toch helemaal niet moeilijk zo met je vingers
Oh wattafak, dus er komen ook puntoren in de Wars voor.quote:Op zondag 1 december 2013 00:28 schreef Queller het volgende:
[..]
Je wilt dit niet. Geloof mij nou maar
Joda.... Star Wars
[ afbeelding ]
Star Wars: deernes moeten gered worden en er zijn geen puntoren.quote:Op zondag 1 december 2013 00:26 schreef Greys het volgende:
Oh maar onder de foto zegt ie het weer andersom.
JA NOU ZO LEER IK HET DUS NOOIT![]()
Doe mij een puntsgewijze spoedcursus verschil tussen de twee Starsen!
Dat. Zijn. Geen. Puntoren.quote:Op zondag 1 december 2013 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wattafak, dus er komen ook puntoren in de Wars voor.
En niet alleen in Trek.
Goed, ik geef het op.
En ze zijn groen.quote:
Ssssshhhh!quote:
Het bosquote:Op zondag 1 december 2013 00:30 schreef Greys het volgende:
En die Ewok waar Biet op lijkt, die komt uit...?
Doe es een gok?quote:Op zondag 1 december 2013 00:30 schreef Greys het volgende:
Serieus, heb je ooit een Ewok gezien in Star Trek?quote:Op zondag 1 december 2013 00:30 schreef Greys het volgende:
Dat is een moeilijke vraag als je beiden nog nooit een seconde hebt gezien...quote:Op zondag 1 december 2013 00:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Serieus, heb je ooit een Ewok gezien in Star Trek?
The force is absentquote:
Maar in dat geval is het antwoord toch per definitie nee en dus helemaal geen moeilijke vraag?quote:Op zondag 1 december 2013 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is een moeilijke vraag als je beiden nog nooit een seconde hebt gezien...
Ik kan het niet hoorquote:Op zondag 1 december 2013 00:28 schreef Greys het volgende:
Maar dat is toch helemaal niet moeilijk zo met je vingers
Star Warsquote:Op zondag 1 december 2013 00:32 schreef Greys het volgende:
En die kerel met dat zwarte masker die zo hijgt?
LUKE YOU ARE MY FATHERRRRRRRR
Of zoiets?
Darth Vader.quote:Op zondag 1 december 2013 00:32 schreef Greys het volgende:
En die kerel met dat zwarte masker die zo hijgt?
LUKE YOU ARE MY FATHERRRRRRRR
Of zoiets?
quote:Op zondag 1 december 2013 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest zo keihard lachen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo klinkt hij wel ja.quote:Op zondag 1 december 2013 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest zo keihard lachen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb al een paar keer geprobeerd al die 6 films te kijken, maar ik val altijd in slaap een half uur voor het einde van de laatste.quote:Op zondag 1 december 2013 00:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Darth Vader.
Maar je quote hem verkeerd: LUKE I AM YOUR FATHERRRRRRR!
Wat een engelse vriend die een beetje nederlands kende de uitdrukking ontlokte: 'Ah, you Dutchies knew he was his Vader all along.'(was zo'n beetje de cliffhanger van de hele zes delen aan films geloof ik)
Als Star Wars dus is met die groene met die puntoren dan zweer ik met de hand op mijn hart dat ik dat nooit gezien heb!quote:Op zondag 1 december 2013 00:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Greys, weet je zeker dat je niet stiekem heel vaak star wars hebt zitten kijken?
Ik moet bekennen dat ik 1 en 2 heb gezien (geloof ik). De laatste releases dus.quote:Op zondag 1 december 2013 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer geprobeerd al die 6 films te kijken, maar ik val altijd in slaap een half uur voor het einde van de laatste.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ?quote:Op zondag 1 december 2013 00:36 schreef Queller het volgende:
GREYSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!
Ik zie een ravioli!quote:Op zondag 1 december 2013 00:40 schreef Greys het volgende:
Oh ik bedoelde dezeEn die ken ik alleen omdat ik met Tombo ooit een filmspecial voor FOK! heb gemaakt over kale acteurs. Maar die heeft helemaal geen puntoren zie ik
Goed, dan is het bij deze officieel, het wordt nooit wat op dat vlak met me!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 december 2013 00:40 schreef Greys het volgende:
Oh ik bedoelde dezeEn die ken ik alleen omdat ik met Tombo ooit een filmspecial voor FOK! heb gemaakt over kale acteurs. Maar die heeft helemaal geen puntoren zie ik
Goed, dan is het bij deze officieel, het wordt nooit wat op dat vlak met me!
[ afbeelding ]
Aan welke ravioli dacht jij, hmmm?quote:
En al die delen zijn dan... Star TREK?quote:Op zondag 1 december 2013 00:45 schreef Laysa het volgende:
Alle 6 films gezien in de bioscoop in de enige juiste volgorde van: 4,5,6 en toen later de laatste delen uitkwamen:1,2 en 3.
Ook vele malen op video en dvd gezien.
En nu ga ik slapen
De man waarmee dit hele gesprek begon!quote:
1- Luke is nooit gespeeld door Orlando Bloom voor zover ik weet.quote:Op zondag 1 december 2013 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Star Wars dus is met die groene met die puntoren dan zweer ik met de hand op mijn hart dat ik dat nooit gezien heb!
Ik weet van het bestaan/gehoord van:
1- Die Luke (omdat ik weet dat Orlando Bloom die rol vlgs mij ooit gehad heeft) maar dus oprecht geen idee of dat in Trek of Wars is.
2- En er is een robot r2d2.
3- En er is een Ewok kennelijk.
4- En ik weet dat Whoopi Goldberg ooit in een van de twee heeft gespeeld.
5- Dat er een man met een zwart masker is in een van de twee.
6- Dat met die lichtzwaarden.
7- En die man met die puntoren Spock. Al had ik daar dus een heel ander hoofd voor me op mijn netvlies dan jouw plaatje. Dus dat zal dan wel van een nieuwere versie zijnEen kale kerel met een donkerrood pak.
Nee.quote:Op zondag 1 december 2013 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En al die delen zijn dan... Star TREK?
Slaap lekker beeb! En nogmaals veel plezier morgen!
Vermomd als Obama!quote:
Jean-Lucquote:
Ja, we kunnen er niet omheenquote:Op zondag 1 december 2013 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Greys, jee weet het nog niet, maar volgens mijn ben jij een star wars fan.
Ben bang van niet.quote:
Geen idee, maar dat vond ik dus ook een bietje raar. Er zat ook een jaar of twintig tussen de delen 4-5-6 en de delen 1-2-3 (4-5-6 werden dus eerder opgenomen en uitgezonden, waarna er jaaaaren niks gebeurdequote:Op zondag 1 december 2013 00:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar wat ik niet snap, hoe kan het bij 4 5 6 beginnen en daarna 1 2 3
(ik heb ze dus ook nog nooit gezien en heb er ook geen behoefte aan)
Maar die eerste heette echt dan starwars 4 of whut? Of is het op boeken gebaseerd ofzo
Jammer, dit.quote:
Nog steeds behoefte in Brabant geloof ik.quote:
is net te ver om het leuk te houden vrees ikquote:Op zondag 1 december 2013 00:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog steeds behoefte in Brabant geloof ik.
Logisch, ik zou het ook niet doen.quote:Op zondag 1 december 2013 00:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
is net te ver om het leuk te houden vrees ik
Aha.quote:Lucas besloot het script een wat duistere ondertoon te geven met de onthulling dat Darth Vader Lukes vader was. Deze nieuwe wending had een drastische impact op de rest van de serie. Lucas gaf Darth Vader ook een groot achtergrondverhaal over hoe hij aan de Duistere Kant was beland, en plande om dit verhaal ooit te verfilmen als een prequelfilm. Daarom schoof hij de episodenummering van de reeds gemaakte films op van 1 en 2 naar 4 en 5.
Niet direct een Piet, maar jij mag altijd langskomen hoor.quote:
JA, die dus. De beste reden om star wars 2 te kijken als je het mij vraagt.quote:Op zondag 1 december 2013 00:53 schreef Greys het volgende:
Oh dat was Orlando Bloom helemaal niet idd
[ afbeelding ]
Brabant grenst aan ZH (bofkonten, die ZH'ers)quote:Op zondag 1 december 2013 00:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
is net te ver om het leuk te houden vrees ik
En die knappe jongeling gaat later (of, als je naar uitzendjaar kijkt, eerderquote:Op zondag 1 december 2013 00:53 schreef Greys het volgende:
Oh dat was Orlando Bloom helemaal niet idd
[ afbeelding ]
En dan wordt hij dus die zwarte kerel met dat masker?quote:Op zondag 1 december 2013 00:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En die knappe jongeling gaat later (of, als je naar uitzendjaar kijkt, eerder) een zwart masker dragen en LUKE, I AM YOUR FATHERRRRRRR zeggen.
Wij horen bij de vrij normale medemenschquote:Op zondag 1 december 2013 00:56 schreef Greys het volgende:
Als je Googlet op 'het verschil tussen Star Wars en Star Trek' merk ik gelukkig dat Queller en ik niet de enigen zijn
Yups, zo gaat dat in Star Trek!quote:Op zondag 1 december 2013 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan wordt hij dus die zwarte kerel met dat masker?
Oh, ja, dat zeg je![]()
Het duurt effe, maar dan heb je hem door.quote:Op zondag 1 december 2013 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan wordt hij dus die zwarte kerel met dat masker?
Oh, ja, dat zeg je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |