Ik heb veel liever een middenveld met Modric - Isco - Alonso dan Khedira - Alonso - Modric veel meer creativiteit en passing..quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:46 schreef Rosario het volgende:
Madrid zonder Cristiano ook zeker het bekijken waard hoor. Erg brede selectie. Ook Khedira lijken ze vooralsnog niet echt te missen.
Vind het allebei een prima middenveld. Isco inderdaad wel iets creatiever, Khedira iets stabieler en meer overzicht denk ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:51 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik heb veel liever een middenveld met Modric - Isco - Alonso dan Khedira - Alonso - Modric veel meer creativiteit en passing..
Tevens is Khedira ook de zwakke schakel in het Duitse middenveld.. We gaan Schweinsteiger - Kroos of Schweinsteiger - Gundogan zien op het WKquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:52 schreef Rosario het volgende:
[..]
Vind het allebei een prima middenveld.
Dat geld is waarschijnlijk al terug verdiend, maar hieronder de statistieken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:47 schreef Rosario het volgende:
Gelukkig dat Bale begint te scoren.. Honderd miljoen is al achterlijk, maar als het dan ook nog eens niks oplevert.
Baas.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat geld is waarschijnlijk al terug verdiend, maar hieronder de statistieken.
Primera División (564 minuten)
9 wedstrijden, 7 doelpunten, 5 assists.
Champions League (214 minuten)
4 wedstrijden, 2 doelpunten, 0 assists
Die man straalt net zoveel persoonlijkheid uit als Cocu.quote:Op zondag 1 december 2013 22:38 schreef Confetti het volgende:
Beginnersgeluk van die waardeloze, nietszeggende en niets uitstralende trainer is eindelijk op
Bekerquote:Op woensdag 4 december 2013 22:39 schreef TLC het volgende:
Waarom is er dit weekend geen competitievoetbal in Spanje ?
Copa del Rey... Maar waarom speelt Barca met rouwbanden ...? Mandela ... ? Het moet niet gekker worden ... Wat had Barca met Mandela ?quote:
Tis over 2 wedstrijden ... (return de 17e in Madrid)quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:28 schreef macca728 het volgende:
Real nog steeds 0-0 tegen een derdeklasser
Ja weet ik, toch wel slecht.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis over 2 wedstrijden ... (return de 17e in Madrid)
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:25 schreef tompsv18 het volgende:
Osasuna speelt Real eigenlijk weg in de tweede helft. De 3-1 zit er eerder aan te komen dan de 2-2
Toch nog een punt voor Real Madrid, jammer, ze hadden moeten verliezenquote:
Niet zo'n rare conclusie hoor als je zat te kijken. Real had tussen de 45e en 70e minuut niks in te brengen. Daarna niet meer gekeken.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:44 schreef Confetti het volgende:
Hoeveelste rode kaart is dit wel niet van hem?![]()
twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 16:52:55De rode kaart van Sergio Ramos was zijn 13e in de Primera División en zijn 18e in totaal voor Real Madrid. #osarma reageer retweet
Dit is niet Barcelona thuis; is Getafe - Barcaquote:Op zondag 22 december 2013 17:33 schreef OverRated het volgende:
Waarom zijn de tribunes zo leeg?Barcelona thuis moet een van de mooiste wedstrijden zijn toch?
maar voor Getafe is het Barcelona thuis. Dus mooie wedstrijd.quote:Op zondag 22 december 2013 17:34 schreef lionella het volgende:
[..]
Dit is niet Barcelona thuis; is Getafe - Barca
Ja, precies.quote:Op zondag 22 december 2013 17:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
maar voor Getafe is het Barcelona thuis. Dus mooie wedstrijd.
Zeker een mooie wedstrijdquote:Op zondag 22 december 2013 17:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
maar voor Getafe is het Barcelona thuis. Dus mooie wedstrijd.
Jammer, op één of andere manier weet Real deze wedstrijden toch steeds weer winnend over de streep te trekkenquote:
Gelukkig zou ik eerder zeggen....quote:Op zondag 22 december 2013 22:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jammer, op één of andere manier weet Real deze wedstrijden toch steeds weer winnend over de streep te trekken
Dus? Wil je dat het Atletico wordt danquote:Op zondag 22 december 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig zou ik eerder zeggen....
Barca speelt dit seizoen ook nog geen sterren van de hemel
Geen BArca iigquote:Op zondag 22 december 2013 23:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus? Wil je dat het Atletico wordt dan
Oh God, ben je er zo eentje.quote:
Ik wel, al was het al voor Sierdquote:Op zondag 22 december 2013 23:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus? Wil je dat het Atletico wordt dan
Dat siert je nietquote:
Uhquote:Op woensdag 25 december 2013 04:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vandaag was er een programma over Christiano op Sky Sports 1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tribune ? Dacht dat Messi vandaag al op de bank zou zitten.quote:
Hij mag in copa minuten maken en dan volgende week tegen Atleticoquote:Op zondag 5 januari 2014 16:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tribune ? Dacht dat Messi vandaag al op de bank zou zitten.
Ok. Zal volgende week hooguit een helft gaan worden denk ik. Atletico komt net één week te vroeg voor 'm.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:28 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Hij mag in copa minuten maken en dan volgende week tegen Atletico
Ze moeten gewoon echt effe voorzichtig zijn met Messi. Is volgens mij erg kwetsbaar momenteel...quote:Op zondag 5 januari 2014 16:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ok. Zal volgende week hooguit een helft gaan worden denk ik. Atletico komt net één week te vroeg voor 'm.
Heb het idee dat ie nu echt hersteld is. Hij is er ook een maand of 2 uitgeweest en intensief behandeld.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon echt effe voorzichtig zijn met Messi. Is volgens mij erg kwetsbaar momenteel...
Slecht spelen en er alsnog 2 scoren. Dat is wat de beste van de rest onderscheidt.quote:
Hij was denk ik geilquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:50 schreef wolfrolf het volgende:
Angel dimaria greep naar zijn zak!!!!1!!11111 SCHANDALIG GEBAAR!!!!!!!11111EINZEINZ
Alsnog 1-0 via Benzema.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:49 schreef Drxx het volgende:
Haha, wat een schijnvertoning net van de scheidsrechter bij Real Madrid.
Geeft een penalty aan Real, grensrechter overrulet hem, dús geeft de scheidsrechter dan maar geel aan Real voor schwalbe
Logica.
Ik heb voorlopig mn hoop gevestigd op een stream van PD show ofzo, maar die zenden nu nog PL uit. Weet niet eens of die straks barca gaan uitzenden dus ik kijk rijkhalzen uit naar een dm van jouquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga ook een stream zoeken met Elsierd, als ik een goede heb stuur ik zo wel een dm.
Doe mij dan maar ook 1.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga ook een stream zoeken met Elsierd, als ik een goede heb stuur ik zo wel een dm.
Die 2 er niet vanaf het begin er bij... dan is atl.Madrid voor mij nu de favoriet. Verder scheids staat er om bekend om veel toe te laten, en dat speelt atletico gewoon in de kaart.quote:
Hij hapert nu al, maar dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:52 schreef opreis het volgende:
Bedankt heren van wie ik een link heb ontvangen, jullie hebben een speciaal plekje in mijn hart.
Sport1 link ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij hapert nu al, maar dat geheel terzijde.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:52 schreef opreis het volgende:
Bedankt heren van wie ik een link heb ontvangen, jullie hebben een speciaal plekje in mijn hart.
twitter:arnovermeulen twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 20:01:49Zit vol verwachting klaar voor Atletico Madrid -Barcelona . #atlbar reageer retweet
Beetje een nichtenkapsel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een helden introductie weer
En een helden duo
[ afbeelding ]
Wel een talentje ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit moeten we opzoeken van Sierd
[ afbeelding ]
Nee niet wickedmen hierquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:49 schreef wickedmen het volgende:
Familie van Iniesta gevonden aan de arbitrage kant.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:03 schreef Doublepain het volgende:
Daar heb je hem hoor, meest overschatte speler ooit.
Messi of Neymar?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:03 schreef Doublepain het volgende:
Daar heb je hem hoor, meest overschatte speler ooit.
Nee. lijkt er op dat ie toch weer wat mankeert.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Messi doet niks meer sinds dat moment.
Ze apen Van Bommel na.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:21 schreef DaggerOne het volgende:
Wat zitten ze nou allemaal te praten met die hand voor de mond? Wat is dat?!
What's new ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:23 schreef DaggerOne het volgende:
Aad praat op een alleswetende toon altijd
Aad weet ook letterlijk alles.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:23 schreef DaggerOne het volgende:
Aad praat op een alleswetende toon altijd
Jij hebt duidelijk niet gemerkt hoe intens het was. Aad gaat het er maandag in het theehuis over hebben.quote:
Zie ze morgen niet makkelijk winnen bij Espagnol.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:55 schreef chufi het volgende:
Kansen voor Real om weer wat dichterbij te komen...
quote:Op zondag 12 januari 2014 01:07 schreef Vermecelli het volgende:
Primera Division is de saaiste competitie die er is, het is alleen leuk om naar Atletico, Real en Barca te kijken. Al die andere teams
quote:Op zondag 12 januari 2014 01:07 schreef Vermecelli het volgende:
Primera Division is de saaiste competitie die er is, het is alleen leuk om naar Atletico, Real en Barca te kijken. Al die andere teams
Hier verder.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:07 schreef Vermecelli het volgende:
Net zoals de Bundesligaquote:Op zondag 12 januari 2014 01:07 schreef Vermecelli het volgende:
Ok, maar ze deden net ook zijn sok uit. Waarom zou je dst doen als het zijn knie is?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:24 schreef Rosario het volgende:
[..]
"Rodillas", aldus de Spaanse TV.
Oh, nu kan het ook weer "tobillo" zijn. Dat weten de commentatoren zelf ook nog niet dus.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ok, maar ze deden net ook zijn sok uit. Waarom zou je dst doen als het zijn knie is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |