Ik heb veel liever een middenveld met Modric - Isco - Alonso dan Khedira - Alonso - Modric veel meer creativiteit en passing..quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:46 schreef Rosario het volgende:
Madrid zonder Cristiano ook zeker het bekijken waard hoor. Erg brede selectie. Ook Khedira lijken ze vooralsnog niet echt te missen.
Vind het allebei een prima middenveld. Isco inderdaad wel iets creatiever, Khedira iets stabieler en meer overzicht denk ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:51 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik heb veel liever een middenveld met Modric - Isco - Alonso dan Khedira - Alonso - Modric veel meer creativiteit en passing..
Tevens is Khedira ook de zwakke schakel in het Duitse middenveld.. We gaan Schweinsteiger - Kroos of Schweinsteiger - Gundogan zien op het WKquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:52 schreef Rosario het volgende:
[..]
Vind het allebei een prima middenveld.
Dat geld is waarschijnlijk al terug verdiend, maar hieronder de statistieken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:47 schreef Rosario het volgende:
Gelukkig dat Bale begint te scoren.. Honderd miljoen is al achterlijk, maar als het dan ook nog eens niks oplevert.
Baas.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat geld is waarschijnlijk al terug verdiend, maar hieronder de statistieken.
Primera División (564 minuten)
9 wedstrijden, 7 doelpunten, 5 assists.
Champions League (214 minuten)
4 wedstrijden, 2 doelpunten, 0 assists
Die man straalt net zoveel persoonlijkheid uit als Cocu.quote:Op zondag 1 december 2013 22:38 schreef Confetti het volgende:
Beginnersgeluk van die waardeloze, nietszeggende en niets uitstralende trainer is eindelijk op
Bekerquote:Op woensdag 4 december 2013 22:39 schreef TLC het volgende:
Waarom is er dit weekend geen competitievoetbal in Spanje ?
Copa del Rey... Maar waarom speelt Barca met rouwbanden ...? Mandela ... ? Het moet niet gekker worden ... Wat had Barca met Mandela ?quote:
Tis over 2 wedstrijden ... (return de 17e in Madrid)quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:28 schreef macca728 het volgende:
Real nog steeds 0-0 tegen een derdeklasser
Ja weet ik, toch wel slecht.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis over 2 wedstrijden ... (return de 17e in Madrid)
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:25 schreef tompsv18 het volgende:
Osasuna speelt Real eigenlijk weg in de tweede helft. De 3-1 zit er eerder aan te komen dan de 2-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |