je eerste keer op een scooter?quote:
Ik wil ook !quote:
komt eraanquote:Op zondag 1 december 2013 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook !
Met melk en suiker aub
je werd aangetrokken door de zwarte piet ?quote:
quote:
Nee, door jou natuurlijkquote:Op zondag 1 december 2013 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je werd aangetrokken door de zwarte piet ?
Neinz ik was rond fok aan het zwerven want al die nagelmensen worden oud en dus posten ze niet meer zoveel. En ik heb nog steeds geen levenquote:Op zondag 1 december 2013 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je werd aangetrokken door de zwarte piet ?
quote:Op zondag 1 december 2013 12:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het valt niet mee als je niet met je voetjes bij de grond kan
klinkt aannemelijkquote:
ah, nog steeds geen leven gevonden?quote:Op zondag 1 december 2013 12:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz ik was rond fok aan het zwerven want al die nagelmensen worden oud en dus posten ze niet meer zoveel. En ik heb nog steeds geen leven
Toen stond dit topic open terwijl ik iets anders aan het doen was en toen werd dat op mijn netvlies gebrand, fml.
Nopequote:Op zondag 1 december 2013 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt aannemelijk
[..]
ah, nog steeds geen leven gevonden?
Dank uquote:
ga hamburgers makenquote:
quote:
ik zeg niet dat jij ze moet opeten..quote:
moet je?quote:
Hamburgers maken en ze niet opeten, how about noquote:Op zondag 1 december 2013 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zeg niet dat jij ze moet opeten..
[..]
moet je?
Slavendrijver, jouw laatste slaaf is zeker doodgegaan aan het maken van hamburgersquote:Op zondag 1 december 2013 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zeg niet dat jij ze moet opeten..
[..]
moet je?
En ik altijd maar denken dat ze hun hele lichaam schminkenquote:
Uitgeput gevallen op de grill en levend verbrand, zulks een tragediequote:Op zondag 1 december 2013 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slavendrijver, jouw laatste slaaf is zeker doodgegaan aan het maken van hamburgers
dan naar mij brengenquote:Op zondag 1 december 2013 12:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hamburgers maken en ze niet opeten, how about no
ik was gisteravond in belgie. ik bestelde een bicky burger. true storyquote:Op zondag 1 december 2013 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slavendrijver, jouw laatste slaaf is zeker doodgegaan aan het maken van hamburgers
I haz a jellyquote:Op zondag 1 december 2013 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan naar mij brengen
[..]
ik was gisteravond in belgie. ik bestelde een bicky burger. true story
quote:Op zondag 1 december 2013 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb alles voor macaroni in huis. Zal ik alles wegflikkeren en het gehakt gebruiken voor hamburgers hihaho.
kunt nog steeds mac 'n cheese makenquote:Op zondag 1 december 2013 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb alles voor macaroni in huis. Zal ik alles wegflikkeren en het gehakt gebruiken voor hamburgers hihaho.
Daar zit toch geen groente in :vquote:Op zondag 1 december 2013 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kunt nog steeds mac 'n cheese maken
who cares?quote:Op zondag 1 december 2013 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar zit toch geen groente in :v
Belgiëquote:Op zondag 1 december 2013 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan naar mij brengen
[..]
ik was gisteravond in belgie. ik bestelde een bicky burger. true story
ik verstond er af en toe geen ruk van. want er was 1 vent nogal boos en die ging dan echt plat antwerps pratenquote:Op zondag 1 december 2013 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
België![]()
Brabanders die een Belgisch accent na proberen te bootsen!!!! X infinity
Ik heb een adresje waar ik mezelf volstop voor 50 euro pp en dan kan ik rollend naar huis, want auto bhohoho
Dat ziet eruit als kots ?quote:Op zondag 1 december 2013 12:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja als je op macaroni burger googlet krijg je echt interessante creaties te zien.
[ afbeelding ]
Wat is dat 'broodje' ? Iets wat gepaneerd en gefrituurd is? Ermahgerdquote:Op zondag 1 december 2013 12:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja als je op macaroni burger googlet krijg je echt interessante creaties te zien.
[ afbeelding ]
Ik versta Brabants al niet eens, laat staan Antwerps .. Das erg moeilijk te verstaan overigensquote:Op zondag 1 december 2013 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik verstond er af en toe geen ruk van. want er was 1 vent nogal boos en die ging dan echt plat antwerps praten
Ja, gefrituurde kots echt.quote:Op zondag 1 december 2013 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als kots ?
Ik hoef geen ontbijt meer
Ja lijkt op bakcamembertquote:Op zondag 1 december 2013 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is dat 'broodje' ? Iets wat gepaneerd en gefrituurd is? Ermahgerd
ewquote:Op zondag 1 december 2013 12:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, gefrituurde kots echt.
Snap ik, wel handig toch hoef je daar niet meer over na te denken.
[..]
Ja lijkt op bakcamembert
Komt zeker uit Engeland ?quote:Op zondag 1 december 2013 12:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, gefrituurde kots echt.
Snap ik, wel handig toch hoef je daar niet meer over na te denken.
[..]
Ja lijkt op bakcamembert
'Murricaquote:
Heb je die mensen ooit goed bekeken?quote:Op zondag 1 december 2013 12:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
'Murrica
Begrijp dat eten echt niet. denk dat ze het gewoon maken en dan weggooien ofzo
Haha inderdaadquote:Op zondag 1 december 2013 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt zeker uit Engeland ?![]()
Daar zouden ze idd nog kots frituren
En dank je welmorgen zelfde tijd zelfde plaats? # nooit meer ontbijten # yolo # obesitas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |