kaas, maar dan met een vleugje geitenstalquote:Op zondag 1 december 2013 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit op, waar is dat mee te vergelijken?
Geitenmestquote:Op zondag 1 december 2013 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit op, waar is dat mee te vergelijken?
Sowieso pizza's met een overkill aan kaasquote:Op zondag 1 december 2013 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Soms vind ik het lekker maar laatst had ik zo'n pizza waar ze veel geitenkaas over geflikkerd hadden en dat overheersde gewoon alles, meh
Gievvvquote:
whut?:oquote:Op zondag 1 december 2013 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
40cm pizza met alles erop wat je wilt voor 7.50
Boks, sowieso schimmelkaas.. Bahquote:Op zondag 1 december 2013 12:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Sowieso pizza's met een overkill aan kaasQuattro Formaggi vind ik dus echt niet te vreten.
Schimmelkaas kan ik in kleine hoeveelheden wel hebben, maar ga er niet vrijwillig mijn gezicht mee volstoppen.quote:Op zondag 1 december 2013 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boks, sowieso schimmelkaas.. Bah
quote:Op zondag 1 december 2013 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Adres: Stada Stores, Begane Grond, Rat Verleghstraat 4, 4815 NZ Breda
Mensen die grote hoeveelheden op een toastje duwenquote:Op zondag 1 december 2013 12:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Schimmelkaas kan ik in kleine hoeveelheden wel hebben, maar ga er niet vrijwillig mijn gezicht mee volstoppen.
Nu heb ik ook zin in pizza
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |