SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oh ik voel mij op mijn plek gezet
Ik fiets elke dag 15 á 20 km, dus dat is goed te doenquote:
La zibidi, een weddenschap is wel even wat anders dan een toezegging vanuit een onderneming.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beloofd te betalen voor het etentje van de allereerste Turken-meet (weddenschap), maar heeft na bijna een jaar zijn belofte niet ingelost.
Daarom moet je ook al die posts waarin hij iets belooft met een korreltje zout nemen. Laatst nog 25 euro aan waardebonnen voor z'n website..
Een Turk die fietstquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik fiets elke dag 15 á 20 km, dus dat is goed te doen
Ben ik niet!quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:47 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en wat betreft asker kaçakları;, ja, dat is absoluut een no-go.
Studenten wel, maar ik ken maar weinig Turken die fietsend naar hun fulltime baan gaan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:47 schreef Bortecinem het volgende:
Hier fietsen alle Turken. Wat is daar zo raar aan?![]()
Oh en wat betreft asker kaçakları, ja, dat is absoluut een no-go.
Toen ik vroeger in NIjmegen woonde en op ons kantoor in Nijmegen werkte ging ik ook op de fiets naar m'n werk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Studenten wel, maar ik ken maar weinig Turken die fietsend naar hun fulltime baan gaan.
Ik ben niet dienstplichtig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb jij je dienstplicht gedaan dan?
In mijn ogen ben je een asker kacağı als je je dienstplicht niet hebt uitgesteld waardoor je ook wordt "gezocht". In het verleden schijnt mijn naam meerdere malen te zijn omgeroepen in het geboortedorp van mijn ouders.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat je je paspoort hebt opgegeven.Dat staat gelijk aan asker kacağı zijn in mijn fam.
Over wie heb jij het?quote:
Wie bedoel jij met 'wij' en 'jullie'?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo denken wij ook over jullie.
Ik heb het niet over jullie. Een kansloze ex-collega zat te flirten met mij. Nu heeft hij kennelijk een vriendin en gaat hij door. Geen eens uit zichzelf stoppen ofzo. Het is dat ze samen zag. Verwijt hij mij nu dat ik hem heb laten gaan. Makkelijke mannen laat ik gaan ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo denken wij ook over jullie.
Ik kan hier in Nederland overigens nog wel worden opgeroepen. De dienstplicht hier in Nederland bestaat namelijk nog wel, het is enkel opgeschort.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dedimya, hollander, maar dat vond jij al logisch.
Totaal geen aandacht aan besteden. Gaat vanzelf over.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:13 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jullie. Een kansloze ex-collega zat te flirten met mij. Nu heeft hij kennelijk een vriendin en gaat hij door. Geen eens uit zichzelf stoppen ofzo. Het is dat ze samen zag. Verwijt hij mij nu dat ik hem heb laten gaan. Makkelijke mannen laat ik gaan ja.
quote:
Ik ga geen discussievoeren met je hoe het genoemd moet worden. Weddenschap, belofte, toezegging, noem het hoe je wil noemen.quote:een weddenschap is wel even wat anders dan een toezegging vanuit een onderneming.
Alsof het een asker kacagi wat boeit dat een of andere familie hem een asker kacagi vindt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat je je paspoort hebt opgegeven.Dat staat gelijk aan asker kacağı zijn in mijn fam.
Wij hebben het hier over hoe onze families zouden reageren mochten we met een thuiskomen. Sana ne oluyorquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Alsof het een asker kacagi wat boeit dat een of andere familie hem een asker kacagi vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |