abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133770148

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133770212
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:35 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Oh ik voel mij op mijn plek gezet :')
*)
pi_133770230
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Het is een brug te ver. :')
Ik fiets elke dag 15 á 20 km, dus dat is goed te doen :D
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_133770248
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Beloofd te betalen voor het etentje van de allereerste Turken-meet (weddenschap), maar heeft na bijna een jaar zijn belofte niet ingelost.

Daarom moet je ook al die posts waarin hij iets belooft met een korreltje zout nemen. Laatst nog 25 euro aan waardebonnen voor z'n website. :').
La zibidi, een weddenschap is wel even wat anders dan een toezegging vanuit een onderneming.
pi_133770252
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:40 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ik fiets elke dag 15 á 20 km, dus dat is goed te doen :D
Een Turk die fietst :D Mag ik achterop?
pi_133770363
Hier fietsen alle Turken. Wat is daar zo raar aan? :P

Oh en wat betreft asker kaçakları, ja, dat is absoluut een no-go.
pi_133770414
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:47 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en wat betreft asker kaçakları;, ja, dat is absoluut een no-go.
Ben ik niet! ;(
pi_133770504
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:47 schreef Bortecinem het volgende:
Hier fietsen alle Turken. Wat is daar zo raar aan? :P

Oh en wat betreft asker kaçakları, ja, dat is absoluut een no-go.
Studenten wel, maar ik ken maar weinig Turken die fietsend naar hun fulltime baan gaan.
pi_133770525
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:55 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Studenten wel, maar ik ken maar weinig Turken die fietsend naar hun fulltime baan gaan.
Toen ik vroeger in NIjmegen woonde en op ons kantoor in Nijmegen werkte ging ik ook op de fiets naar m'n werk.

Ik zoek nu juist een woning in de buurt van ons kantoor in Amsterdam opdat ik weer lekker op de fiets naar m'n werk kan. *O* Ik heb dat gemist.
pi_133770619
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:50 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ben ik niet! ;(
Heb jij je dienstplicht gedaan dan?
pi_133770651
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:03 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Heb jij je dienstplicht gedaan dan?
Ik ben niet dienstplichtig. ;)
pi_133770729
Ne basit ruhlar var dünya'da.
pi_133770744
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:04 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Omdat je je paspoort hebt opgegeven. :') Dat staat gelijk aan asker kacağı zijn in mijn fam.
pi_133770772
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:08 schreef MaidensTower het volgende:
Zo denken wij ook over jullie.
pi_133770812
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:08 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Omdat je je paspoort hebt opgegeven. :') Dat staat gelijk aan asker kacağı zijn in mijn fam.
In mijn ogen ben je een asker kacağı als je je dienstplicht niet hebt uitgesteld waardoor je ook wordt "gezocht". In het verleden schijnt mijn naam meerdere malen te zijn omgeroepen in het geboortedorp van mijn ouders. _O-
pi_133770820
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:04 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dedimya, hollander, maar dat vond jij al logisch.
pi_133770831
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:08 schreef MaidensTower het volgende:
Over wie heb jij het?

quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:10 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wie bedoel jij met 'wij' en 'jullie'? :P
pi_133770844
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:10 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik heb het niet over jullie. Een kansloze ex-collega zat te flirten met mij. Nu heeft hij kennelijk een vriendin en gaat hij door. Geen eens uit zichzelf stoppen ofzo. Het is dat ze samen zag. Verwijt hij mij nu dat ik hem heb laten gaan. Makkelijke mannen laat ik gaan ja.
pi_133770848
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:11 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Dedimya, hollander, maar dat vond jij al logisch.
Ik kan hier in Nederland overigens nog wel worden opgeroepen. De dienstplicht hier in Nederland bestaat namelijk nog wel, het is enkel opgeschort. :P

Maar vertel eens, hoelang heeft jouw dienstplicht geduurd? 3 weken? 4 weken? :') Noem jij dat dienstplicht vervullen? :')
pi_133770964
Zie je een toekomst in Turkije helemaal niet zitten en heb je verder geen banden met TR, dan kan ik begrijpen waarom je je paspoort zou opgeven. Maar deze mensen zijn op de verkaastheidsschaal best ver heen en persoonlijk zou ik niet met zo'n persoon kunnen trouwen vanwege cultuurverschillen. Dit is dan ook waarom mijn familie het niet zou willen.

Vriendschappen en zulks kan prima. Maar een relatie gaat iets te ver.
pi_133771009
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:13 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Ik heb het niet over jullie. Een kansloze ex-collega zat te flirten met mij. Nu heeft hij kennelijk een vriendin en gaat hij door. Geen eens uit zichzelf stoppen ofzo. Het is dat ze samen zag. Verwijt hij mij nu dat ik hem heb laten gaan. Makkelijke mannen laat ik gaan ja.
Totaal geen aandacht aan besteden. Gaat vanzelf over.
pi_133771097
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:42 schreef xaban06 het volgende:

[..]

La zibidi,
:').

quote:
een weddenschap is wel even wat anders dan een toezegging vanuit een onderneming.
Ik ga geen discussievoeren met je hoe het genoemd moet worden. Weddenschap, belofte, toezegging, noem het hoe je wil noemen.

Feit blijft dat je na 11 maanden nog steeds niet hebt betaald. En dat je er laks over doet, ergo: geen enkele moeite om alsnog je belofte in te lossen. Er is elke keer wel wat.

Ik snap je gedrag niet, maar dat wel komen omdat het om geld gaat. Zwakke persoonlijkheid.

Grappig ook dat je commentaar hebt op de levenswijzen van anderen, terwijl jij je op deze manier gedraagt. Haha.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2013 12:25:43 ]
  zaterdag 30 november 2013 @ 12:27:33 #23
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_133771136
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:08 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Alsof het een asker kacagi wat boeit dat een of andere familie hem een asker kacagi vindt. :D
This isn't even my final form.
pi_133771186
Ik begrijp Borte wel. Syl ook. Er is een grote verschil in waarden. Er is geen goed of slecht hier. Een paar jaar terug was ik veel traditioneleren dan dat ik nu ben. Ik was bereid om bij eventuele schoonouders in te trekken, alle Turkse maaltijden te leren, respect te verdienen bij de Turkse gemeenschap. Asker is toch een trots van een Turkse man. Ik kan dat begrijpen. Vroeger kreeg je geen meisje uit mijn familie als je je plicht niet had gedaan. De eerste vragen waren: drink/rook/gok je en wat is je baan? Uit welke wijk kom je? Aan onbekenden werd er een meisje gegeven. Verder is het heel belangrijk om te letten op cultuurverschillen (hoofddoek of niet). Op basis hiervan werd er uitghuwelijkt. In mijn moeders tijd werd er nog wel gevraagd naar of ze er iets bij voelt of niet, maar een uitgebreide kennismaking bestond er niet. Ik snap het allemaal wel.

Ik hecht er alleen niet meer zoveel waarde aan omdat het mij beperkt. Ik vond het heerlijk dat een man dag in dag uit voor mij kookte en thuis bleef in plaats van andersom. Werd op den duur wel een beeeetje saai, maar als ik weer een keuze maak, kies ik weer voor zo'n soort man. Alleen hoop ik dat hij iets vaker buiten komt en meer bezigheden heeft. Dat wordt geen Turk of iemand als mijn broertje. Hij is echt een ideale Turkse man hahaha. Als hij bij zijn vriendin is rijdt hij gerust een rondje met haar paard. Verder is hij een politie agent, doet hij mega veel aan sporten en is geen softie of iets :')

[ Bericht 2% gewijzigd door MaidensTower op 30-11-2013 12:36:03 ]
pi_133771220
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:27 schreef Levolution het volgende:

[..]

Alsof het een asker kacagi wat boeit dat een of andere familie hem een asker kacagi vindt. :D
Wij hebben het hier over hoe onze families zouden reageren mochten we met een thuiskomen. Sana ne oluyor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')