quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, die heb ik toen nog in de bioscoop gezien. Dat was de tijd dat ik daar heel vaak naartoe ging... Met vrienden een hele rij in beslag nemen bij Madagascar en meezingen met het eindlied.![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, die heb ik toen nog in de bioscoop gezien. Dat was de tijd dat ik daar heel vaak naartoe ging... Met vrienden een hele rij in beslag nemen bij Madagascar en meezingen met het eindlied.![]()
je bent grappigquote:
Dit weekend? Misschien. Maar ik ga misschien naar Ezelldorp, want verfstank in huis.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:53 schreef wietparkiet het volgende:
Ezel ben je van de week nog in de stad?
ik heb zo mijn momentenquote:
nee bedoel doordeweeks. in het weekend ben ik bijna nooit in utrechtquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit weekend? Misschien. Maar ik ga misschien naar Ezelldorp, want verfstank in huis.
[..]
ik heb zo mijn momenten
1.60quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:55 schreef AldoTheApache het volgende:
Ben benieuwd naar hoe Ezell IRL is
O zo.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee bedoel doordeweeks. in het weekend ben ik bijna nooit in utrecht
Dit klinkt niet goed.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:55 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik bedoelde het wel goedquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
O zo.Je meestal wel.
[..]
Dit klinkt niet goed.![]()
Vet groot!quote:
Klein en huppelend.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:55 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar hij is er al een tijdje. Wat doet hij nu dan?quote:
Ik als Sint, want ik ben zo lang.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan iedereen verkleed als Piet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |