Omg, die vind ik leuk.quote:
met ons zelf?quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
beetje chillen en kastelen maken
Maak je geen zorgen, je bent niet eens een zandkorrel!quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weiger door te gaan als zandkorrel. Ik ben een organisme opgebouwd uit het stof van een lang geleden opgeblazen ster ja!
Die is zo tofquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omg, die vind ik leuk.![]()
film nooit gezien, maar who cares
quote:
Lang geleden gezien, is het einde niet tamelijk waardeloos?quote:
Met je hoofdquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, je bent niet eens een zandkorrel!
Ja dat welquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lang geleden gezien, is het einde niet tamelijk waardeloos?
[..]
Met je hoofd
ohhh dus mark is een kleuter? eh ehquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zijn wel kleuters die ons overal heen gooien, maar is gezellig
quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga gewoon dat stukje anderhalf uur lang kijken.
[..]
Welk hoofd?
hihahoquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ohhh dus mark is een kleuter? eh eh
ff luisterenquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
hier heb je het origineel
(vanaf 1:00)
markutquote:
Ja was niet best neequote:Op zaterdag 30 november 2013 11:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
heb zo het gevoel dat jij het heel kut gaat vinden
Mijn testosterongehalte is weer met 30% afgenomen maar afgekeken, niks mis mee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
hier heb je het origineel
(vanaf 1:00)
The Book of Mormon?quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja was niet best nee![]()
Moet je deze eens luisterenEn dan die tekst
![]()
West Side Story is leukquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn testosterongehalte is weer met 30% afgenomen maar afgekeken, niks mis mee.
Makers South Parkquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
The Book of Mormon?
[..]
West Side Story is leuk
focking vetquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
The Book of Mormon?
[..]
West Side Story is leuk
Ik vind Mamma Mia zo kut, maar ik heb dat ook totaal niks met ABBA. Heb je Saturday Night Fever gezien? Dat is ook al zo'n domper.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Makers South Park
Laatst Mamma Mia moeten afkijken, daarnaast is waarschijnlijk elke musical geweldig.
Wel meegezongen vanzelfsprekend.
Ik moest eerst aan een aflevering South Park denken, eentje over Mormonen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
focking vetVan de makers van South Park
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |