dat je zo een brief durft te beginnenquote:
Kunstmest?quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:07 schreef Roadtrip het volgende:
Chrome, de op één na mest gebruikte
Daar houdt ik zo van! van die nette informatieve crashesquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:07 schreef Roadtrip het volgende:
Ook geen nette, informatieve, crashes.
Alsof jou vriendenkring (2 mensen incl. je huiskat) representatief isquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:07 schreef Roadtrip het volgende:
In mijn vriendenkring is er NIEMAND
Ja is dat het aller triest? Domme keus, dat sowieso. Baseer je brief daar dan op.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:07 schreef Roadtrip het volgende:
Het meest trieste is dat ik ook Sim City 5 bij jullie heb gekocht. Voor ¤80.
Mooie vergelijkingquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:07 schreef Roadtrip het volgende:
Een tuf in het gezicht van de gamer.
Yeah Right! verwachtingenquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:07 schreef Roadtrip het volgende:
Ik verwacht daarom drie dingen van EA:
En de dingen die je van ze verwacht dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:07 schreef Roadtrip het volgende:
EA, sterf! Je maakt iedereen er blij mee.
Oh well dan ga ik het hogerop spelen.quote:Op zondag 1 december 2013 00:06 schreef hoink581 het volgende:
Ik gok dat je bij EA dezelfde reactie krijgt als hier op Fok: "Niet gelezen"
Aller triestquote:Op zondag 1 december 2013 00:11 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
dat je zo een brief durft te beginnen
zet er dan LS boven.
[..]
Kunstmest?
[..]
Daar houdt ik zo van! van die nette informatieve crashes
[..]
Alsof jou vriendenkring (2 mensen incl. je huiskat) representatief is
[..]
Ja is dat het aller triest? Domme keus, dat sowieso. Baseer je brief daar dan op.
[..]
Mooie vergelijkingzo'n groene klodder?
[..]
Yeah Right! verwachtingen
[..]
En de dingen die je van ze verwacht dan?
Wat een zaad brief! duidelijk emotioneel geschreven. Zoek zelf een leven en ga geen game ontwikkelaars lastig vallen met jou crap!
Zowiezo blijft het trouwens beter geschreven dan het antwoord van EA.quote:Op zondag 1 december 2013 00:11 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
dat je zo een brief durft te beginnen
zet er dan LS boven.
[..]
Kunstmest?
[..]
Daar houdt ik zo van! van die nette informatieve crashes
[..]
Alsof jou vriendenkring (2 mensen incl. je huiskat) representatief is
[..]
Ja is dat het aller triest? Domme keus, dat sowieso. Baseer je brief daar dan op.
[..]
Mooie vergelijkingzo'n groene klodder?
[..]
Yeah Right! verwachtingen
[..]
En de dingen die je van ze verwacht dan?
Wat een zaad brief! duidelijk emotioneel geschreven. Zoek zelf een leven en ga geen game ontwikkelaars lastig vallen met jou crap!
al gehad dan? topic terug lezen is zo veel werkquote:Op zondag 1 december 2013 00:15 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Zowiezo blijft het trouwens beter geschreven dan het antwoord van EA.
lijkt me sterk, en anders kiezen die werknemers daar zelf voor.quote:Op zondag 1 december 2013 00:13 schreef Roadtrip het volgende:
Ze kopen ook echt andere bedrijven op, om vervolgens alle werknemers te ontslaan.
quote:Op zondag 1 december 2013 00:11 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Oh well dan ga ik het hogerop spelen.
1 wijze les in het leven is dat je geen problemen met mij moet krijgen. Ik bedoel nu hou ik het braaf bij mailtjes, maar dat kan anders.
Op welke manier kies je er zelf voor als je bedrijf een hostile takeover krijgt?quote:Op zondag 1 december 2013 00:16 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
lijkt me sterk, en anders kiezen die werknemers daar zelf voor.
Als ze zich beter zouden verdiepen zouden ze meer zekerheid kiezen in plaats van een dik salaris.
Daar ben ik ook benieuwd naar. Als de oplossing simpel was hadden ze hem al uitgevoerd toch?quote:Op zondag 1 december 2013 00:22 schreef hugecooll het volgende:
het tweede mailtje is al beter, maar ik vraag me af of en hoe ze gaan helpen
Succesquote:Op zondag 1 december 2013 00:11 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Oh well dan ga ik het hogerop spelen.
1 wijze les in het leven is dat je geen problemen met mij moet krijgen. Ik bedoel nu hou ik het braaf bij mailtjes, maar dat kan anders.
Het irritante is dat EA een te groot bedrijf aan het worden is met vieze acties en eindeloze hostile takovers.quote:Op zondag 1 december 2013 01:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Succes
Maar TS, als je niet tevreden bent met de producten en diensten van een bedrijf, weet je wat je dan het beste kan doen? Hun producten niet meer aanschaffen.
Ga jezelf snijden dikke kankernerd.quote:Op zondag 1 december 2013 01:33 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het irritante is dat EA een te groot bedrijf aan het worden is met vieze acties en eindeloze hostile takovers.
Stel je voor Apple zou Sony, HTC, LG en Nokia opkopen. Dat zou toch een enorme naaistreek zijn?
EA het precies hetzelfde.
Waarvoor is dat nou weer nodig...quote:Op zondag 1 december 2013 01:36 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Ga jezelf snijden dikke kankernerd.
Misschien moet iemand jou over het randje duwen.quote:Op zondag 1 december 2013 02:07 schreef Trebo het volgende:
[..]
Alhoewel die opmerking wat over het randje is, deel ik toch wel zijn mening.
quote:Op zondag 1 december 2013 02:16 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Misschien moet iemand jou over het randje duwen.
quote:
Oh, nu gaat meneer opeens jankenquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:51 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Heb je kinderen? Ik hoop dat die aangereden worden. Hard genoeg dat ze viervoudig verlamd worden, maar nog wel kunnen knipperen. Hersenschade zou een bonus zijn. Dan gaan ze op jou lijken.
Daar was aanleiding voor.quote:Op zondag 1 december 2013 02:18 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Oh, nu gaat meneer opeens janken. Vuil joch dat je bent.
[..]
quote:
Tot nu toe heb je hier op Fok! nog geen enkel verbaal conflict gewonnen met je grootspraak.quote:Op zondag 1 december 2013 02:23 schreef Roadtrip het volgende:
Ruzie met mij maken is je eigen doodvonnis tekenen. Ik speel hard, vies, onverwachts en met een lange adem. In mijn hele leven heeft nog nooit iemand een conflict met mij gewonnen. Fysiek, verbaal, prive, professioneel; ik vecht totdat de ander in foetushouding op de grond ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |