quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:07 schreef Dehelerambam het volgende:
Je had de bugs wel uit je eigen brief/boekrelease mogen halen. Het zal me niet verbazen als nu de computer van de ontvanger crasht
Origin is ook klachtwaardig. Ze hebben op hun website staan dat er 25 miljoen Origin gebruikers zijn. Dus is iedereen er blij mee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:03 schreef switchboy het volgende:
Valve games nooit problemen!![]()
If it ain't on steam, it ain't worth my time.
Origin
Origin is altijd duurder dan gewoon in de winkel of op webshops. Steam heeft concurerende prijzen. De helft van de tijd werkt origin niet. Steam doet t bijna altijd.
Daily weekend en holyday specials, do i need to say more?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aware?quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:25 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dan moeten ze het maar later release of er meer man op zetten. Je verkoopt een product. Dat hoort te werken.
En natuurlijk heeft niet iedereen last van dezelfde bugs.
Maar brb 3 moorden plegen. Brb 3 vrouwen verkrachten.
Dat het spel ieder 5 minuten crashte.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:27 schreef Fushia2 het volgende:
Wat een pauper klachtenmail. Helemaal geen structuur![]()
Wat is het probleem eigenlijk TS?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:19 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik hoop dat ze terugsturen dat ze de mail eventueel lezen als je 5 euro overmaakt.
Diablo 3 sowieso. GTA V Online eigenlijk elk spel bij releasequote:Op zaterdag 30 november 2013 04:00 schreef Roadtrip het volgende:
Maar even serieus als je gaat nadenken welk stuk software heeft zoveel problemen als battlefield 4? Ik kan er geen bedenken.
Maar het kan niet aan je PC liggen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:15 schreef Roadtrip het volgende:
Het wordt alleen maar eger. Ik dacht ik ga het vandaag opnieuw proberen.
Nu elke 2 minuten een crash. Als ik uberhaupt kan joinen.
Nee. ..quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar het kan niet aan je PC liggen?
Kon ik uberhaupt maar gequickscoped worden. Ik krijg nu bij het eerste schot al meteen een crashquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:18 schreef BozeHaas het volgende:
TS is gequickscoped door een 12 jarige en gaat daarom zeiken bij EA
Ze weten van je FOK! bestaan af en willen KLB besparen van nog meer Roadtrip topicsquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:25 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Kon ik uberhaupt maar gequickscoped worden. Ik krijg nu bij het eerste schot al meteen een crash
Dan kunnen ze het beter werkend houden. Dan hoef ik hier niet te posten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ze weten van je FOK! bestaan af en willen KLB besparen van nog meer Roadtrip topics
True, ik hoop dat het snel gefixed wordtquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:37 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het beter werkend houden. Dan hoef ik hier niet te posten.
Ik hoop het ook. Maar EA is eerst even een DLC van ¤20 aan het ontwikkelen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
True, ik hoop dat het snel gefixed wordt
Nah, da's van dat soort "BEGIN IN JE SOLLICITATIEBRIEF NOOIT EEN ZIN MET 'IK'" onzin waardoor je hele zinnen gaat verkrachten om ik maar niet aan het begin te hoeven hebben staanquote:
da's nogal de moeitequote:Op zaterdag 30 november 2013 15:59 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Maar EA is eerst even een DLC van ¤20 aan het ontwikkelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |