gn gnquote:
lapo huntenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hou een op met dat kinderachtige gedrag.
Als je dat soort bedragen bezit en je gooit zonder een backup te maken of de inhoud te controleren je hardeschijf weg verdien je het welquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zag dat ook op RTL Z nieuws![]()
Ik voelde zijn pijnDat is zoo erg
er op reageren motiveert hetquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hou een op met dat kinderachtige gedrag.
Ja misschien wel jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je dat soort bedragen bezit en je gooit zonder een backup te maken of de inhoud te controleren je hardeschijf weg verdien je het wel
Dan heb je goed geld gemaakt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Iets van 22 dollar per bc.
Ik geloof er geen zak van, maar als het waar is heb je zo'n 6000 dollar verdiend.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Je hebt nu zo`n 6000 dollar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Sta er verbaasd over hoe achteloos mensen met zulke dingen om gaanquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je dat soort bedragen bezit en je gooit zonder een backup te maken of de inhoud te controleren je hardeschijf weg verdien je het wel
De AIVD kan er ook wat van en die zouden nog voorzichtiger moeten zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap totaal niet hoe dit relevant is maar okéquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De AIVD kan er ook wat van en die zouden nog voorzichtiger moeten zijn.
Je bent zelf okéquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap totaal niet hoe dit relevant is maar oké
Indien je niet lult gewoon verkopen. Kennelijk kijk je er toch niet naar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat word pizza morgen dus.![]()
Maar, dus het ruim 1000 dollar is, word het niet te moeilijk nu?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:
The only card I need is the ace of spades
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |