Al had ik het eigenlijk wel op Tjacka zijn belastinggeld moeten gooien, maar ja.quote:
Wat heb je er voor betaald? Als je niet trollt heb je er nu flink wat aan verdiend ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:53 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Heb dus begin dit jaar bitcoins gekocht. 5 of zo. Ben ik nu rijk?
Voor studentenbegrippen ben je nu rijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:53 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Heb dus begin dit jaar bitcoins gekocht. 5 of zo. Ben ik nu rijk?
Ik heb mij vandaag maar 4 en halfuur verslapenquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
flikkerIk kan jou echt niet uitlezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
desondanks kan je best liev zijnLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Begin dit jaar was het nog 20 dollar of zo?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat heb je er voor betaald? Als je niet trollt heb je er nu flink wat aan verdiend ja.
Wow.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan jou echt niet uitlezen
desondanks kan je best liev zijn
de kracht van het vrouwelijke geslachtquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LRquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral als het om belasting geld van Tjacka draait xD
Niemand kan datquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dan die gast die een hardeschijf weg heeft gegooid en nu pas bedenkt dat er voor 5,5 miljoen dollar aan bitcoins op staanquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begin dit jaar was het nog 20 dollar of zo?
Echt niet normaal als hij niet trolltNet als die Noorse vent die erachter kwam dat hij 5000 BC`s had gekocht voor 50 cent per stuk
such lievquote:
Of die man die zijn harddisk weggooide met daarop 5,5 miljoen aan bitcoins.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begin dit jaar was het nog 20 dollar of zo?
Echt niet normaal als hij niet trolltNet als die Noorse vent die erachter kwam dat hij 5000 BC`s had gekocht voor 50 cent per stuk
Ja leukquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee dan die gast die een hardeschijf weg heeft gegooid en nu pas bedenkt dat er voor 5,5 miljoen dollar aan bitcoins op staanPrachtig.
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niemand kan dat
lkkr mysterieus.
Zo kort nog maar om te slapen dusquote:
Ja ik zag dat ook op RTL Z nieuwsquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee dan die gast die een hardeschijf weg heeft gegooid en nu pas bedenkt dat er voor 5,5 miljoen dollar aan bitcoins op staanPrachtig.
Nou dan ga ik het ook neit proberenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niemand kan dat
lkkr mysterieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |