Misschien ben ik een hopeloze romanticus. Maar een blik kan je zo vatten dat je ineens een leeg hoofd hebt. Heel raar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel eens heen.. maar aan de andere kant, wat heb ik daar te zoeken![]()
[..]
Ik snap dat mooie ogen nooit..
Zeg dat welquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:00 schreef Muto het volgende:
Dat slimste mens laat je wel dom voelen.
Ja als je tegen mij speelt wel jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:00 schreef Muto het volgende:
oh.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien ben ik een hopeloze romanticus. Maar een blik kan je zo vatten dat je ineens een leeg hoofd hebt. Heel raar.
Mij te slim. Ik denk soms te moeilijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:00 schreef Muto het volgende:
dat sowieso. Maar het billen-borsten is een eeuwenlang debat dat nooit stoptquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap dat één lichaamsdeel nooit. Is toch het hele plaatje? Of ben ik nou gek?
Wat, hoe kan je dat mooi vinden?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:01 schreef xcachet het volgende:
Sommige mannen vinden sleutelbeenderen ook mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Als het TE duidelijk is, vind ik ze misschien iets te dun. Maar verschilt ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:01 schreef xcachet het volgende:
magere vrouwenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het TE duidelijk is, vind ik ze misschien iets te dun. Maar verschilt ook.
Ja, maar dat heeft toch met die persoon te maken en geen kut met die ogen?! Als der andere ogen in zaten van iemand die je lelijk vond dan gebeurde 't zelfdequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien ben ik een hopeloze romanticus. Maar een blik kan je zo vatten dat je ineens een leeg hoofd hebt. Heel raar.
Jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:01 schreef xcachet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |