Hij was lullig, ja.quote:
Borsten boeien me ook niet zo, billen daarentegenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:56 schreef Ezell het volgende:
Ik snap niet wat er zo leuk is aan billen. Of borsten.
ohquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet die van jou, die ken ik niet eens. Het is een verwijzing naar een niet bestaand persoon
Dan snap ik nog steeds niet waarom?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Borsten boeien me ook niet zo, billen daarentegen
Nee, die ken ik niet. Het enige leuke aan haar vond ik haar regenpakquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh
niet treinmeisje dus
Als ze er niet zijn word je ook niet vrolijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Borsten boeien me ook niet zo, billen daarentegen
Wij hebben iets moois waar mannen gewoon hartstikke jaloers op zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
Maar misschien wil ik het antwoord niet eens weten.
Pf, dat weet ik nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haar borsten zijn toch letterlijk en figuurlijk ontploft?
De kans is groot dat dit niet rullevant is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat de amerikanen nu meelezen?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet. Het enige leuke aan haar vond ik haar regenpak
is dat mbo niveau.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:58 schreef xcachet het volgende:
Vandaag ook "Welke trein reis je zo?" "Ja die blauw gele"![]()
kookkunsten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Er is iets belangrijkers dan bil en borst.
Ik wil er ook wel eens heen.. maar aan de andere kant, wat heb ik daar te zoekenquote:
Ik snap dat mooie ogen nooitquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zeggen dat slimmere mannen eerder voor billen kiezen.
Maar nu kan ik heel zoetsappig zeggen dat een mooi paar ogen veel meer kan doen, maarja
Aandachtstrekkerij. Ja toch.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tevens kwam ik er vandaag achter dat treinmeisje bi is.
Ja dat kan je niet uitleggenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan snap ik nog steeds niet waarom?
Mensen uitlachen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel eens heen.. maar aan de andere kant, wat heb ik daar te zoeken![]()
[..]
Ik snap dat mooie ogen nooit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |