Maakt me niet minder zoetsappig, maar achquote:
alleen de middelbare school hoef ik dan weer niet zo nodig over te doenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me veel leuker dan de huidige periode waarin we leven
Wat vind jij nauwelijks borsten dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
nauwelijks bosten en billen vind ik gewoon lelijk
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier Beckham tijdens een basketbalwedstrijd.
Dat ventje links moet naar de wc.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou ik best over willen doenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen de middelbare school hoef ik dan weer niet zo nodig over te doen
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb altijd het idee dat mannen die zeggen "weinig borsten" lelijk te vinden en daarbij een cup-maat noemen echt geen idee hebben wat ze zeggen![]()
.
Hahhahahahahahahah ja, je moet sporten op het mbo hoorde ik vandaag.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:07 schreef xcachet het volgende:
oh, ik moet ook weer basketbal clinics volgen op school komende maanden
Dit klopt, ik vind cup-maten ook een waardeloos ingewikkeld systeem.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb altijd het idee dat mannen die zeggen "weinig borsten" lelijk te vinden en daarbij een cup-maat noemen echt geen idee hebben wat ze zeggen![]()
.
Jep. Best leuk bij mij op schoolquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hahhahahahahahahah ja, je moet sporten op het mbo hoorde ik vandaag.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind jij nauwelijks borsten dan?
Een cupmaat kan best ruim genomen worden volgens mij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:08 schreef Crack_ het volgende:
.
Ik snap het niet eens en ik ben een meisje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit klopt, ik vind cup-maten ook een waardeloos ingewikkeld systeem.
Dat is uberhaupt te weinig lichaamquote:
Hm, twijfelgevalletjequote:
ik zou m'n hond er nog aftrappenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, twijfelgevalletjeWel lelijk uitstekende jukbeenderen.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gvd wat een baas ik moet even fappen
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gvd wat een baas ik moet even fappen
Die 2 jongens gaan naar Wetherbyquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Echt raar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jep. Best leuk bij mij op school
Kan je ook echt blijven zitten op sport dan?quote:
Duidelijk anorexiaquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, twijfelgevalletjeWel lelijk uitstekende jukbeenderen.
Maar nu in maten: Wat vindt jij amper borsten?quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad
Sommige mannen vinden cup B al geen borsten
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit klopt, ik vind cup-maten ook een waardeloos ingewikkeld systeem.
Dat vind ik raar, Ezell. Van Inso snap ik 't nog wel ergensquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap het niet eens en ik ben een meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |