Ohja, ofcourse. Sorryquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
De laatste 11 dagen van dit jaar ben ik in NL en dan begin ik als ik terugkom
Ik ook maar ik zou het zo kunnen noemenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, ofcourse. Sorry.
Dacht dat dat gewoon een voornemen is maar dat vind ik zelf alitjd maar raar
Denk niet dat ik er snel vrienden mee zou worden. Maar heb wel een brede vrienden groep denk ik zo.quote:
Bedankt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee, vandaar dat blauwe kleurtje.
en dan nog een eigen voetbalclub?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:39 schreef Tjacka het volgende:
Willem II was homo omg omg dat wist ik niet.
Als je binnen de maatschappelijke gedragsnormen valt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van normaal dan?
Ik ben inspiratieloos maar wellicht blijk jij creatiever dan ikquote:
Het was eigenlijk sarcasme, ik bedoel dat wist iedereen toch al lang.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan nog een eigen voetbalclub?
Ik heb ook niet zoveel met schapenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:41 schreef Muto het volgende:
Ik heb liever iemand die een beetje raar (eigenzinnig) is, dan iemand die met de menigte meegaat.
Eens.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:41 schreef Muto het volgende:
Ik heb liever iemand die een beetje raar (eigenzinnig) is, dan iemand die met de menigte meegaat.
Nee, dit is om praktische redenen dat is wat andersquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook maar ik zou het zo kunnen noemen
Zeker.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:41 schreef Muto het volgende:
Ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:41 schreef Muto het volgende:
ik verdiep me nooit zo in de royaltiesquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het was eigenlijk sarcasme, ik bedoel dat wist iedereen toch al lang.
Dat is waarquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dit is om praktische redenen dat is wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |