Niet te vertrouwen dusquote:Jij - Verander je naam hier
Goedemiddag, ik heb een vraag over de PS4.
ShopGo neemt nu deel aan deze chat
ShopGo
Ja! Vertel
Jij - Verander je naam hier
Op jullie site staat dat jullie die op voorraad hebben. Maar de enige methodes van betaling zijn ideal/overschrijving. Is er geen optie tot afhalen?
ShopGo
Afhalen is op het moment niet mogelijk, onze producten zijn alleen te bestellen
Jij - Verander je naam hier
Hoe komt het dat op jullie site een thuiswinkel waarborg certificaat is vermeld, maar op de site van thuiswinkel waarborg niks over jullie te vinden is.
ShopGo heeft deze chat verlaten
Top ga nu kijken !quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:32 schreef rdwilbrink het volgende:
zal wel 1 potje streamen voor je.
http://nl.twitch.tv/robbertnl
Disc versie is ditquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:45 schreef WhiteLightning het volgende:
strafschop lol
ziet er best goed uit dat fifa.
is dat de disc versie ? heeft de digitale versie ook nederlands commentaar ?
Ik zal je wel adden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:58 schreef videonatic het volgende:
BF4 spelers hier? PSN: TheDutchNelson
Soms krijg je te horen "keeper detected". Dan spawnt er ergens op de map een groepje enemies met groen om hen heen. Die moet je dan allemaal zo snel mogelijk doodmaken zodat er een poppetje wordt bevrijdt. De laatste van dat groepje die je doodmaakt schiet trouwens een kogel af richting de kooi van het poppetje, dan weet je welke vrij komt. Die poppetjes moet je vervolgens weer in dat groene portal stoppen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:46 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik snap nog niet helemaal de bedoeling van die mannetjes in resogun. Ja oke, je moet ze weg brengen, maar soms mis ik ze uit het niks en zijn ze al in dat hokje dood
Wel echt een heerlijk apparaat zeg! Blijf me verbazen hoe snel het allemaal gaat en werkt. Voorheen zat ik ook altijd met vrienden via Skype te gamen. Nu de PS Pulse headset in de controller, game en voice geluid over de headset en gamen maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |