Waarom rennen er best vaak vrouwen voorop?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:14 schreef Vault-Boy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ergens in de video zie je gewoon iemand helemaal onder bedolven liggen met een PS4. Iedereen probeert die gewoon af te pakken volgens mij.
Jumping Jesus on a pogo stick![]()
die zijn gemenerquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:39 schreef RRuben het volgende:
[..]
Waarom rennen er best vaak vrouwen voorop?
Je kunt ze ook beide invoeren en dan heb je gewoon 2 jaar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:43 schreef wolfrolf het volgende:
Als ik nou 2 x een 365 abbo voor PSPlus neem bij BOL? Staat er een uiterlijke invoerdatum op die dingen?
Interessant. Aangezien ik van vriend Albert Heijn ook een 2,50 korting heb gekregenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kunt ze ook beide invoeren en dan heb je gewoon 2 jaar.
Mag dat nou in godsnaam in spoilertags?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:20 schreef merino het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GAF delivering
Ja rekening houden met mobielgebruikers? Beetje auti jij of niet?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mag dat nou in godsnaam in spoilertags?
Mobiele gebruikers! Datalimieten! Denk de fuck na.
Wat bedoel je? GIFjes zijn groot en dus lurken die veel data van mensen die via hun mobiele telefoon dit topic bezoeken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:27 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja rekening houden met mobielgebruikers? Beetje auti jij of niet?
Hoeveel KB is een gifje nou?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat bedoel je? GIFjes zijn groot en dus lurken die veel data van mensen die via hun mobiele telefoon dit topic bezoeken.
Spoilertags gebruiken. Het zijn 2 drukken op de knop, niks autistisch aan, zak hooi. Gewoon even iets beter je verstand gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |