Ik heb er ook geen kunnen krijgen, ik wacht wel tot maart. Dan komen er een beetje leuke games uit, BF4 heb ik al op de PC en AC4 is voor mij het enigste leuke launch spel wat er is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit is wel erg ja. 800 is wel erg veel om te vragen.
Ik heb zelf 2 mensen die er 600 euro voor willen geven, maar nu ik zie dat eindelijk de chauffeur onderweg is. Eigenlijk twijfel ik nu wel of het moet doen. Heb hem straks dan ook eindelijk thuis en dan zou het jammer zijn als ik hem meteen weer verkoop met 200 euro winst. Het is wel lekker hoor, maar dan zit ik vervolgens weer een paar maanden te wachten tot de PS4 normaal te verkrijgen is. Want bijna iedere winkel geeft aan dat het echt 5 a 7 weken kan duren voordat er weer nieuwe zijn.
Nee ik hou hem gewoon. Heb er nu al zolang op gewacht
quote:
Bij mij is het ook een beetje een dubbel gevoel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:18 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen kunnen krijgen, ik wacht wel tot maart. Dan komen er een beetje leuke games uit, BF4 heb ik al op de PC en AC4 is voor mij het enigste leuke launch spel wat er is.
Steam heeft nu sale, dus heb ik daar maar een paar leuke spellen aangeschaft
Je hand voor je ogen doen en de robots zien je opeens niet meer. Zwaaien en ze zwaaien terug, etc etcquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:21 schreef HostiHawaii het volgende:
Mijn zoontje zit nu Playroom te doen met robotjes.
Je lacht je dood!
Je kan robotjes uit de controller swipen en dan staan ze in je huiskamer. Geef ze een zwiep en ze knallen tegen het beeldscherm etc.
Je kan ook in je controller kijken, dat is dan een nightclub voor de robotjes die er nog inzitten.
Met de d-pad doe je bass, cymbals etc en met de X,O en die andere 2 bedien je de stagelights. De robots gaan dan dansen
Kantel je de controller, ga klapt de hele massa robots tegen de muur en hoor je ze door de controller schreeuwen.
PS3 hierquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:35 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Komt dit doordat PSN eruit ligt? Want ik heb 35 euro maar kan niks kopen..
Wat zien PS3 gebruikers eigenlijk als jij online komt en een spel speelt?
Ik kon vanochtend wel kopen, heb maar een Plus abbo gekocht, de code die ik nog heb voor 3 maanden voer ik later wel in.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:35 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Komt dit doordat PSN eruit ligt? Want ik heb 35 euro maar kan niks kopen..
Wat zien PS3 gebruikers eigenlijk als jij online komt en een spel speelt?
Echt niet normaal dit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:47 schreef Dutchguy het volgende:
Gisteren in Duitsland:
[ afbeelding ]
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:06 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Echt niet normaal dit.
Je wordt gewoon omver gelopen man. Zelfs die Mediamarkt mannetjes die je als eerste ziet rennen al meteen weg.
Maar met Creitcard gegevens?quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kon vanochtend wel kopen, heb maar een Plus abbo gekocht, de code die ik nog heb voor 3 maanden voer ik later wel in.
Ja, maar bij mij is het een melding dat ik geen geld heb terwijl ik 35 euro in mijn account heb..quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:16 schreef StateOfMind het volgende:
PlayStation Network mededeling:
We zijn ons ervan bewust dat gebruikers op dit moment problemen ervaren op PSN. Om het ongemak te verminderen hebben we de “codes inwisselen” functie uitgeschakeld terwijl we verder gaan met onderzoek. Helaas betekent dit dat PSN kaarten, product vouchers, PlayStation Plus vouchers, PS3-PS4 upgrade vouchers en andere vouchers voor digitale content niet kunnen worden ingewisseld op dit moment. Andere PSN features, zoals inloggen, online multi-player gamen, PlayStation Plus trial, PS Store (exclusief code inwisselen), trophies, berichten, vrienden, etc. allemaal beschikbaar zijn.
Onze excuses voor het ongemak en we komen zo snel mogelijk met een update.
http://community.eu.plays(...)/m-p/20233891#M37364
Je zou je de Playstation Support eens kunnen bellen: 0495-574817quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij is het een melding dat ik geen geld heb terwijl ik 35 euro in mijn account heb..
komt allemaal door de vertraging.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij is het een melding dat ik geen geld heb terwijl ik 35 euro in mijn account heb..
Nope, heb met Paypal 15 eu op mijn account gezet en daarvan 3 maanden Plus gekocht via de PS4.quote:
ik ook paypal. zit een zieke vertraging op. had ze net aan de telefoonquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nope, heb met Paypal 15 eu op mijn account gezet en daarvan 3 maanden Plus gekocht via de PS4.
https://account.sonyentertainmentnetwork.com/quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:27 schreef Vault-Boy het volgende:
Vind trouwens wel jammer dat je perse een cc moet hebben om je psplus trial te activeren.
Hoop dat je wel gewoon via iDeal een psplus abbo kan kopen op psn.
Bol.com Bol bestelling staan maar duurt 3-5 dagen door de populariteitquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS+ kost bij Bol en Gamenania slechts 37,50 voor een jaar
Ook bij Intertoys en Bart Smit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah wel nice dat je via iDeal ook je portemonnee kan vullen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:28 schreef Roypsv het volgende:
[..]
https://account.sonyentertainmentnetwork.com/
kan je storten
Bart Smit ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
ja ik ben niet zo van het digitaal kopen moet ik zeggen. Als je nu echt niks meer met een spel doet kan je hem nog voor30 euro weg doenquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ah wel nice dat je via iDeal ook je portemonnee kan vullen.
Jammer dat die digitale games zo duur zijn. Zou ze best digitaal willen kopen als ze ietsje goedkoper waren. Heb mezelf nu echt voorgenomen om deze generatie geen 1 game te verkopen. Wil gewoon nu echt een collectie opbouwen in plaats van telkens weer verkopen.
Met deze code 35 euro bij Bol.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Koop ze in de USA store dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ah wel nice dat je via iDeal ook je portemonnee kan vullen.
Jammer dat die digitale games zo duur zijn. Zou ze best digitaal willen kopen als ze ietsje goedkoper waren. Heb mezelf nu echt voorgenomen om deze generatie geen 1 game te verkopen. Wil gewoon nu echt een collectie opbouwen in plaats van telkens weer verkopen.
Erg tof iddquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:50 schreef Rossdale het volgende:
Dat streamen via twitch is echt briljantdie functie leek me echt totaal nutteloos, maar nu al plezier aan beleefd
lekkere goal tegen krijg je netquote:
heb me geluid uit staan :pquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lekkere goal tegen krijg je neten zet NL commentaar uit joh
neenquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:59 schreef YouriNL het volgende:
Godverdomme, kun je alweer codes inwisselen?
zou van volgend jaar uitgaan..quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:09 schreef Laser. het volgende:
Je zal maar 800 Euro betalen via Marktplaats en dan een defecte PS4 ontvangen.![]()
Heb 'm gisteren bij Coolblue besteld, zie wel wanneer hij komt.
Dat doe ik zeker. Hopelijk deze maand nog, maar ik verwacht begin 2014.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:10 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
zou van volgend jaar uitgaan..
Ik was net finale fifa 14 aan het streamen maar werdt genadeloos afgeslacht :p stream straks wel wat AC / fifaquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:15 schreef BraboMeneer het volgende:
Is niemand meer aan het streamen?
Pics!quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:52 schreef jhoopie het volgende:
doe dus niet je internet kabel erin en eruit terwijl de ps4 aanstaat! dit veroorzaakt kortsluiting oid! heel mn ding is doorgebrand
hoe duur zijn ze daar dan? en als ik daar wil komen moet ik dan in mijn ps4 de taal op usa/engels zetten ofzo of de tijdzonequote:Op zaterdag 30 november 2013 14:42 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Koop ze in de USA store dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |