Online mario bros spelen als een baasquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:47 schreef Evertjan het volgende:
ik weet nog wel dat tijdens de launch van de NES er ook allemaal van dit soort problemen waren
https://account.sonyentertainmentnetwork.comquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die 20 euro voor die 3V card steek ik nu in die 14 dagen trial en dan binnen 1 week die 35 euro kostende van Bol in de bus en dan kan die 20 euro naar spellen
Wat een waanzinquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:14 schreef Vault-Boy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ergens in de video zie je gewoon iemand helemaal onder bedolven liggen met een PS4. Iedereen probeert die gewoon af te pakken volgens mij.
Jumping Jesus on a pogo stick![]()
https://account.sonyentertainmentnetwork.comquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:39 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja echt waardeloos is dat. Ik geef PSN gewoon NIET mijn creditcard gegevens, hebben 1 keer gefaald, wat absoluut niet mag.
Het zal moeten met een code die ik in de winkel koop anders wordt het lastig voor mij om aan PS+ te komen.
Waarom rennen er best vaak vrouwen voorop?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:14 schreef Vault-Boy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ergens in de video zie je gewoon iemand helemaal onder bedolven liggen met een PS4. Iedereen probeert die gewoon af te pakken volgens mij.
Jumping Jesus on a pogo stick![]()
die zijn gemenerquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:39 schreef RRuben het volgende:
[..]
Waarom rennen er best vaak vrouwen voorop?
Je kunt ze ook beide invoeren en dan heb je gewoon 2 jaar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:43 schreef wolfrolf het volgende:
Als ik nou 2 x een 365 abbo voor PSPlus neem bij BOL? Staat er een uiterlijke invoerdatum op die dingen?
Interessant. Aangezien ik van vriend Albert Heijn ook een 2,50 korting heb gekregenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kunt ze ook beide invoeren en dan heb je gewoon 2 jaar.
Mag dat nou in godsnaam in spoilertags?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:20 schreef merino het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GAF delivering
Ja rekening houden met mobielgebruikers? Beetje auti jij of niet?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mag dat nou in godsnaam in spoilertags?
Mobiele gebruikers! Datalimieten! Denk de fuck na.
Wat bedoel je? GIFjes zijn groot en dus lurken die veel data van mensen die via hun mobiele telefoon dit topic bezoeken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:27 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja rekening houden met mobielgebruikers? Beetje auti jij of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |