Haha denk het wel, het is hier 4 graden buiten. Brrrquote:Op zaterdag 30 november 2013 04:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het is opzich niet zo heel erg koud maar dat zal wel door de drank komen.
Aight. Vanavond even lezen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
DIT
Half FOK! aan de panterjas geholpen, geniale filmpjes gemaakt, sinterklaas surprise actie begonnen.
HELD
quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha denk het wel, het is hier 4 graden buiten. Brrr
Hoe lang sta je in het rood dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan maar elke maand 10 euro betalen terwijl ik 1000 in het rood sta ?![]()
Eerder 0.9% dan
quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:26 schreef aadspagaat het volgende:
korte vloei gekutdan rook ik liever niet
heel vroeger toen ik nog 16 was ofzo en geen vloei had,een sigaret leegmaken, mixen met wiet, en dan weer vullen. na 6 hijsen ofzo was die op
jawel, filter kan je er uithalen met een draaiende beweging en dan een dikke tip erinquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]dat gaat toch niet werken met die filter
oh jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:32 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
jawel, filter kan je er uithalen met een draaiende beweging en dan een dikke tip erin
want?? je rookt blunts met filter?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja
doen wij ook altijd met blunts
neequote:Op zaterdag 30 november 2013 12:35 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
want?? je rookt blunts met filter?![]()
aha zoquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee![]()
gewoon sigaartje uithollen en dan tipje en wiet erin doen
nicequote:Op zaterdag 30 november 2013 12:37 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
aha zo
ik koop altijd gewoon losse blunts:
[ afbeelding ]
Bluntvloei volstoppen met wiet en dan lekker smokenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:37 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
aha zo
[ afbeelding ]
Watermeloen blunt icm lemon/silverhaze isquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:37 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
aha zo
[ afbeelding ]
ik ga kneiterhard dan altijd, rook al heel lang zelf geen wiet meer, alleen maar hasj, dus als ik weleens een bluntje meerook vlieg ik gelijk naar de hemelquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:09 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Bluntvloei volstoppen met wiet en dan lekker smoken![]()
![]()
Tijd niet op... Binnenkort maar weer eens een draaien en blazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |