Hehehe brbde klote en poker ben 25 EUR brloren gvdquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja goed goed. Nog wat leuks gedaan vanavond?
ja prima primaquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:18 schreef Amarantha het volgende:
Nee maar als ik zo door ga komt dat wel weer. Het voelt wel steeds meer weer als een relatie, ik heb van mijn fouten geleerd en hij van de zijne. Ik weet dat mensen hier hem niet moeten maar ik heb ook zoveel dingen niet verteld.. hij heeft ook echt hele goeie en lieve kanten
Hoe gaat het tussen jou en je chick?
Gaat wel lekker dusquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hehehe brbde klote en poker ben 25 EUR brloren gvdnu nog wt Sos en ff chi&lla e dan bedje want morgeb chilaaaP+
Haha wat heb je gedaan voor leuks? Wezen stappen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:21 schreef Ro-ald het volgende:
Laat die nachtbus komen G. Rare mensen bij de bushalte.
Eerst een verjaardag bij een vriend van mij drankspel gedaan. En daarna uit in de stad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha wat heb je gedaan voor leuks? Wezen stappen?
Ik was/ben irritant dronken dus maar geen chickies versierdquote:Op zaterdag 30 november 2013 04:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]Dat is fucked. Nog een chickie gescoord?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik was/ben irritant dronken dus maar geen chickies versierd
Maar wel toffe nacht gehad. Ging drinken met vrienden van de middelbareschool die ik echt lang niet gezien had.quote:
Ah dat is altijd leuk jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 04:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar wel toffe nacht gehad. Ging drinken met vrienden van de middelbareschool die ik echt lang niet gezien had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |