Alles goed?quote:
Ja hoor! Op dikke oogleden en tranende ogen naquote:
Awh Snowiequote:Op zondag 1 december 2013 12:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja hoor! Op dikke oogleden en tranende ogen naZou vandaag daten maar ik zie er niet uit en voel me kut
![]()
Met jou dan gangster uit het oosten?
Ja die begrijpt.quote:Op zondag 1 december 2013 12:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Awh SnowieBeterschap!
Hopelijk kan je date het begrijpen, haha.
Mwah, I guess wel goed. Soms moet je alle controle verliezen om weer de controle te krijgen.
Beter!quote:Op zondag 1 december 2013 13:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja die begrijpt.
En die laatste zin, leg uit!
quote:Op zondag 1 december 2013 13:25 schreef Beach het volgende:
log gewoon uit op fok, dat is de oplossing van velerlei problemen
Aw, vervelend. Wat is met je ma dan?quote:Op zondag 1 december 2013 13:18 schreef Unscrewed het volgende:
Het enige waar ik echt over in zit, als alles duidelijk is, en ik eindelijk uit de situatie ben van vroeger, hoe komt het dan dat ik me nog steeds zo ongelukkig voel en nog steeds wazig ben in mijn hoofd? Tenzij ik er nog steeds midden in zit en energie heb gestoken in iets wat niet op te lossen valt omdat welke kant ik ook kies, het precies hetzelfde verhaal is. Ik moet gewoon de balans vinden in mezelf, maar dat is moeilijk als beide eindes van het spectrum negatief zijn, hoe kan het midden dan positief zijn? Fucked up.Met beide negatief bedoel ik mijn ma en mijn pa.
gewoon bier drinkenquote:Op zondag 1 december 2013 13:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Beter!
Voel me gewoon heel down de laatste paar dagen, oude patronen zie ik terug in mezelf die ik ook zag toen ik best depri was (meer achter de PC, minder zin in iets, school verwaarlozen, minder rust in mijn hoofd, etc) maar aangezien ik het al eerder heb gehad vroeger, weet ik ongeveer hoe ik het moet aanpakken, gewoon meegaan met de flow en niet vechten, komt vanzelf wel goed.En anders even langs de huisarts als het erger wordt. Zit namelijk weer veel in over alles in mijn leven, wat er vroeger is gebeurd, hoe het is gebeurd, wat ik toen dacht, hoe ik er nu voor sta, wat ik nu denk in contrast met vroeger, patronen van vroeger in contrast met nu, de waarheden, de leugens, mijn toekomst, mijn mentale welzijn, etc.
Kielhalenquote:Op zondag 1 december 2013 13:48 schreef krullenbolletje het volgende:
Zou vandaag met een vriend naar catching fire gaan (maanden geleden afgesproken dat we zouden gaan zodra die uitkwam maar hij had vandaag pas tijd), gisteren avond nog allemaal snapchats van hem gehad dat hij aan het drinken was met vrienden en nu ligt hij opeens in bed met "40 graden koorts"
40 graden? Volgens mij is dat dodelijk voor een mens (correct me if i'm wrong). Maar wat een schijtstreek van degene.quote:Op zondag 1 december 2013 13:48 schreef krullenbolletje het volgende:
Zou vandaag met een vriend naar catching fire gaan (maanden geleden afgesproken dat we zouden gaan zodra die uitkwam maar hij had vandaag pas tijd), gisteren avond nog allemaal snapchats van hem gehad dat hij aan het drinken was met vrienden en nu ligt hij opeens in bed met "40 graden koorts"
Ja zover ik weet is dat ziekenhuis temperatuur, zeker als je temperatuur in 8 uur van normaal naar 40 gaat+ in de ochtend zo hoog isquote:Op zondag 1 december 2013 14:30 schreef Viro het volgende:
[..]
40 graden? Volgens mij is dat dodelijk voor een mens (correct me if i'm wrong). Maar wat een schijtstreek van degene.
Op afstand houden.quote:Op zondag 1 december 2013 14:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja zover ik weet is dat ziekenhuis temperatuur, zeker als je temperatuur in 8 uur van normaal naar 40 gaat+ in de ochtend zo hoog isMaargoed ik heb dit al zo vaak gehad met hem (op mijn verjaardag na 2 uur weggaan omdat hij "niet lekker in zijn vel zat" daarna een middagje voor mij organiseren om het goed te maken maar halverwege erachter komen dat hij zich niet heeft afgemeld voor zijn werk en weer weg moet
) Als het iemand anders was had ik al lang al het contact verbroken maar hij is mijn oudste vriend en ik deel(de) echt alles met hem dus het is moeilijk
Ja ik heb er ATM ook even geen zin meer in, die 10 whatsappjes met "sorry" "bel me!" etc kan hij ook in zijn reet stoppenquote:
Ik wil je wel mee uit eten nemen. Wel als jij betaald.quote:Op zondag 1 december 2013 14:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik heb er ATM ook even geen zin meer in, die 10 whatsappjes met "sorry" "bel me!" etc kan hij ook in zijn reet stoppen
quote:Op zondag 1 december 2013 14:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik wil je wel mee uit eten nemen. Wel als jij betaald.
quote:
Dan betaal ik welquote:Op zondag 1 december 2013 14:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik betaal voor niemand heb geen geldboom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |