abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133799622
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 12:46 schreef Beach het volgende:
Snowster O+
Bietsu mi lobi
  zondag 1 december 2013 @ 12:47:14 #252
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_133799648
quote:
17s.gif Op zondag 1 december 2013 12:46 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Hai
Alles goed?
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
pi_133799823
ik mis je :@
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_133799852
quote:
17s.gif Op zondag 1 december 2013 12:47 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

Alles goed?
Ja hoor! Op dikke oogleden en tranende ogen na :') Zou vandaag daten maar ik zie er niet uit en voel me kut _O-

Met jou dan gangster uit het oosten?
  zondag 1 december 2013 @ 12:55:44 #255
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_133799968
quote:
2s.gif Op zondag 1 december 2013 12:52 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Ja hoor! Op dikke oogleden en tranende ogen na :') Zou vandaag daten maar ik zie er niet uit en voel me kut _O-

Met jou dan gangster uit het oosten?
Awh Snowie O+ Beterschap! :*
Hopelijk kan je date het begrijpen, haha. :P

Mwah, I guess wel goed. Soms moet je alle controle verliezen om weer de controle te krijgen. :)
pi_133800146
quote:
7s.gif Op zondag 1 december 2013 12:55 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

Awh Snowie O+ Beterschap! :*
Hopelijk kan je date het begrijpen, haha. :P

Mwah, I guess wel goed. Soms moet je alle controle verliezen om weer de controle te krijgen. :)
Ja die begrijpt. O+

En die laatste zin, leg uit!
  zondag 1 december 2013 @ 13:07:57 #257
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_133800413
quote:
2s.gif Op zondag 1 december 2013 13:00 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Ja die begrijpt. O+

En die laatste zin, leg uit!
Beter! :D

Voel me gewoon heel down de laatste paar dagen, oude patronen zie ik terug in mezelf die ik ook zag toen ik best depri was (meer achter de PC, minder zin in iets, school verwaarlozen, minder rust in mijn hoofd, etc) maar aangezien ik het al eerder heb gehad vroeger, weet ik ongeveer hoe ik het moet aanpakken, gewoon meegaan met de flow en niet vechten, komt vanzelf wel goed. :) En anders even langs de huisarts als het erger wordt. Zit namelijk weer veel in over alles in mijn leven, wat er vroeger is gebeurd, hoe het is gebeurd, wat ik toen dacht, hoe ik er nu voor sta, wat ik nu denk in contrast met vroeger, patronen van vroeger in contrast met nu, de waarheden, de leugens, mijn toekomst, mijn mentale welzijn, etc.
  zondag 1 december 2013 @ 13:18:12 #258
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_133800799
Het enige waar ik echt over in zit, als alles duidelijk is, en ik eindelijk uit de situatie ben van vroeger, hoe komt het dan dat ik me nog steeds zo ongelukkig voel en nog steeds wazig ben in mijn hoofd? Tenzij ik er nog steeds midden in zit en energie heb gestoken in iets wat niet op te lossen valt omdat welke kant ik ook kies, het precies hetzelfde verhaal is. Ik moet gewoon de balans vinden in mezelf, maar dat is moeilijk als beide eindes van het spectrum negatief zijn, hoe kan het midden dan positief zijn? Fucked up. :P Met beide negatief bedoel ik mijn ma en mijn pa.
pi_133801047
log gewoon uit op fok, dat is de oplossing van velerlei problemen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 1 december 2013 @ 13:25:44 #260
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_133801063
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 13:25 schreef Beach het volgende:
log gewoon uit op fok, dat is de oplossing van velerlei problemen
:')
pi_133801519
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 13:18 schreef Unscrewed het volgende:
Het enige waar ik echt over in zit, als alles duidelijk is, en ik eindelijk uit de situatie ben van vroeger, hoe komt het dan dat ik me nog steeds zo ongelukkig voel en nog steeds wazig ben in mijn hoofd? Tenzij ik er nog steeds midden in zit en energie heb gestoken in iets wat niet op te lossen valt omdat welke kant ik ook kies, het precies hetzelfde verhaal is. Ik moet gewoon de balans vinden in mezelf, maar dat is moeilijk als beide eindes van het spectrum negatief zijn, hoe kan het midden dan positief zijn? Fucked up. :P Met beide negatief bedoel ik mijn ma en mijn pa.
Aw, vervelend. Wat is met je ma dan? :o

Je ziet het zelf tenminste allemaal, en idd ff huisarts. Misschien weer even stoppen met blowen?
pi_133801702
quote:
14s.gif Op zondag 1 december 2013 13:07 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

Beter! :D

Voel me gewoon heel down de laatste paar dagen, oude patronen zie ik terug in mezelf die ik ook zag toen ik best depri was (meer achter de PC, minder zin in iets, school verwaarlozen, minder rust in mijn hoofd, etc) maar aangezien ik het al eerder heb gehad vroeger, weet ik ongeveer hoe ik het moet aanpakken, gewoon meegaan met de flow en niet vechten, komt vanzelf wel goed. :) En anders even langs de huisarts als het erger wordt. Zit namelijk weer veel in over alles in mijn leven, wat er vroeger is gebeurd, hoe het is gebeurd, wat ik toen dacht, hoe ik er nu voor sta, wat ik nu denk in contrast met vroeger, patronen van vroeger in contrast met nu, de waarheden, de leugens, mijn toekomst, mijn mentale welzijn, etc.
gewoon bier drinken
pi_133801962
Zou vandaag met een vriend naar catching fire gaan (maanden geleden afgesproken dat we zouden gaan zodra die uitkwam maar hij had vandaag pas tijd), gisteren avond nog allemaal snapchats van hem gehad dat hij aan het drinken was met vrienden en nu ligt hij opeens in bed met "40 graden koorts" :')
pi_133802367
quote:
13s.gif Op zondag 1 december 2013 13:48 schreef krullenbolletje het volgende:
Zou vandaag met een vriend naar catching fire gaan (maanden geleden afgesproken dat we zouden gaan zodra die uitkwam maar hij had vandaag pas tijd), gisteren avond nog allemaal snapchats van hem gehad dat hij aan het drinken was met vrienden en nu ligt hij opeens in bed met "40 graden koorts" :')
Kielhalen
pi_133802835
quote:
2s.gif Op zondag 1 december 2013 13:58 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Kielhalen
Goeie, speciaal niet uitgeweest gisteren en dan flikt hij me dit :r
pi_133803498
quote:
13s.gif Op zondag 1 december 2013 13:48 schreef krullenbolletje het volgende:
40 graden? Volgens mij is dat dodelijk voor een mens (correct me if i'm wrong). Maar wat een schijtstreek van degene.
pi_133803765
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 14:30 schreef Viro het volgende:

[..]

40 graden? Volgens mij is dat dodelijk voor een mens (correct me if i'm wrong). Maar wat een schijtstreek van degene.
Ja zover ik weet is dat ziekenhuis temperatuur, zeker als je temperatuur in 8 uur van normaal naar 40 gaat+ in de ochtend zo hoog is :') Maargoed ik heb dit al zo vaak gehad met hem (op mijn verjaardag na 2 uur weggaan omdat hij "niet lekker in zijn vel zat" daarna een middagje voor mij organiseren om het goed te maken maar halverwege erachter komen dat hij zich niet heeft afgemeld voor zijn werk en weer weg moet :') ) Als het iemand anders was had ik al lang al het contact verbroken maar hij is mijn oudste vriend en ik deel(de) echt alles met hem dus het is moeilijk :{
pi_133803820
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 14:37 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Ja zover ik weet is dat ziekenhuis temperatuur, zeker als je temperatuur in 8 uur van normaal naar 40 gaat+ in de ochtend zo hoog is :') Maargoed ik heb dit al zo vaak gehad met hem (op mijn verjaardag na 2 uur weggaan omdat hij "niet lekker in zijn vel zat" daarna een middagje voor mij organiseren om het goed te maken maar halverwege erachter komen dat hij zich niet heeft afgemeld voor zijn werk en weer weg moet :') ) Als het iemand anders was had ik al lang al het contact verbroken maar hij is mijn oudste vriend en ik deel(de) echt alles met hem dus het is moeilijk :{
Op afstand houden. :r
pi_133804009
quote:
2s.gif Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Op afstand houden. :r
Ja ik heb er ATM ook even geen zin meer in, die 10 whatsappjes met "sorry" "bel me!" etc kan hij ook in zijn reet stoppen :O
  zondag 1 december 2013 @ 14:45:13 #270
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_133804135
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 14:42 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Ja ik heb er ATM ook even geen zin meer in, die 10 whatsappjes met "sorry" "bel me!" etc kan hij ook in zijn reet stoppen :O
Ik wil je wel mee uit eten nemen. Wel als jij betaald. :)
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
pi_133804176
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 14:45 schreef E.B.A.H. het volgende:

[..]

Ik wil je wel mee uit eten nemen. Wel als jij betaald. :)
:') nee dankje
  zondag 1 december 2013 @ 14:46:59 #272
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_133804201
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 14:46 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

:')
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
pi_133804277
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 14:46 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Met mij wel toch? :@
pi_133804317
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Met mij wel toch? :@
Ik betaal voor niemand heb geen geldboom :{w