waaromquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in PPC op de lange termijn dan Litecoin.
Gekocht voor 35. Ik kan mij het niet permitteren ze nu te verkopenquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:51 schreef anti-loper het volgende:
LTC blijft maar zakken.
Ach ja had ze oorspronkelijk voor 8 gekocht dus care fuck it.
Ik blijf ze lekker houden
Ik zit nu volop in PPC met 13 BTC om daar maar zoveel mogelijk coins uit te schrapen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:52 schreef QuadrupleU het volgende:
Scorpie, wat denk je ppc of ltc
Je mag je gouden tips wle sharen, de 20 mensen hier die er wat meer geld van krijgen heeft weinig invloed op de markt :$
Er zijn geen gouden tips. Hij koopt laag in, verkoopt hoog en dat met veel vermogen = cash money nigga.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:52 schreef QuadrupleU het volgende:
Scorpie, wat denk je ppc of ltc
Je mag je gouden tips wle sharen, de 20 mensen hier die er wat meer geld van krijgen heeft weinig invloed op de markt :$
Epo's verkopen nu massaal LTC vanwege PPC.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Roepen ze al de hele dag. Zakt alleen maar.
XPM heeft op 670 gestaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Veel mensen zijn ook lovend over de XPM.
Gewoon op calculate klikken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef Scorpie het volgende:
En ik zit te F5-en als een malle met die gekke PPC koers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |