komt nog wel. over 3 jaar herinner ik iedereen er elke week aan dat ik zijn eerste topic heb geopendquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:26 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb liever een rechter buitenspeler als Roy Beerens bij Ajax, maar die lijkt me onhaalbaar aangezien AZ hem nooit laat gaan.
Wat is er?quote:
Net onder Ajax, PSV of Feyenoord dus.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:53 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind Hupperts een goede speler. Denk dat ie voor Ajax te kort komt, maar hij kan zeker nog een stap omhoog maken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]Zijn gewoon feitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:26 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb liever een rechter buitenspeler als Roy Beerens bij Ajax, maar die lijkt me onhaalbaar aangezien AZ hem nooit laat gaan.
Whehe.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:26 schreef Shreyas het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Net onder Ajax, PSV of Feyenoord Twente dus.
Eindhovenquote:
wat moet je in godsnaam met beerensquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:26 schreef Shreyas het volgende:
Hetzelfde als men wil met Hupperts, rechtsbuiten, Bojan kan nietsquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:55 schreef Adames het volgende:
[..]
wat moet je in godsnaam met beerens
Beerens ook niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hetzelfde als men wil met Hupperts, rechtsbuiten, Bojan kan niets
Die werkt tenminste en draaft er lustig op lost. Bojan probeert keer op keer acties a la Messi te maken waar de spelers van IJsselmeervogels nog de slappe lach van krijgen en die acties nog beter kunnen ook.quote:
Middelmaat vervangen door middelmaat, ja, dat zal Ajax goed doen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die werkt tenminste en draaft er lustig op lost. Bojan probeert keer op keer acties a la Messi te maken waar de spelers van IJsselmeervogels nog de slappe lach van krijgen en die acties nog beter kunnen ook.
Beerensquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die werkt tenminste en draaft er lustig op lost. Bojan probeert keer op keer acties a la Messi te maken waar de spelers van IJsselmeervogels nog de slappe lach van krijgen en die acties nog beter kunnen ook.
Gewoon een goede speler hoorquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:53 schreef Micson het volgende:
[..]![]()
![]()
Lang geleden dat ik zo hard heb gelachen.
deze man is niet meer te stoppenquote:Hupperts bezorgt Roda overwinning op Club Brugge
18:59 – Roda JC heeft in Spanje een oefenwedstrijd tegen Club Brugge met een 2-1 zege afgesloten. Guus Hupperts was met twee doelpunten van grote waarde voor de equipe uit Kerkrade. Trainer Jon Dahl Tomasson won zodoende zijn eerste wedstrijd met zijn nieuwe club.
Hupperts maakte acht minuten voor tijd de 1-1 op aangeven van Mark Höcher. Diep in de blessuretijd zorgde de vleugelspeler bovendien voor de winnende treffer. Víctor Vázquez had de Belgen aan de openingsgoal geholpen.
In Marbella maakte Guy Ramos na 56 minuten zijn rentree bij Roda. De Kaapverdische verdediger is hersteld van een slepende achillespeesblessure.
quote:Hupperts: 'Niks van Ajax gehoord'
Frank de Boer gaf vlak voor de winterstop aan dat Ajax geïnteresseerd is in Guus Hupperts, maar die interesse is verre van concreet. De club deed in ieder geval nog geen poging om de aanvaller van Roda JC te benaderen, ook niet nu Ola John lastig te halen blijkt.
'Ik heb nog niks gehoord van Ajax', vertelt Hupperts, die over een aflopend contract beschikt, vrijdag aan L1. 'Ook niet van andere clubs overigens.'
Soort Rodafamilie van al dat soort kapseltjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:03 schreef Caland het volgende:
Is het eigenlijk familie van Ruud Vormer?
[ afbeelding ]
(rechts)
Echt niet. Juist jij wist mij met paar lage streken mijn Hupperts enthousiasme te onderdrukken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:57 schreef Caland het volgende:
Er is een topic
Ik ben fan. Al een tijdje (no hommo)
quote:"Zoals het er nu uitziet laat Roda Hupperts niet gaan"
17:10 – AZ hoopt zich deze winter te versterken met Guus Hupperts, maar de Alkmaarse club lijkt een streep door de naam van de 21-jarige aanvaller van Roda JC Kerkrade te kunnen zetten. "Zoals het er nu uitziet wil Roda JC hem niet laten gaan", aldus Earnest Stewart, directeur voetbalzaken van AZ, tegenover RTV Noord-Holland.
Roda JC heeft het eerste bod van AZ op Hupperts van tafel geveegd. De Noord-Hollanders bekijken nog of ze een tweede poging gaan wagen. AZ krijgt naar verluidt wel stevige concurrentie. Volgens Voetbal International hebben ook Ajax en Anderlecht interesse in de speler uit Heerlen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |