Welk genre? Of maakt dat niet uit en wil je alleen de hipster uithangen bij je matties?quote:
niet vragen maar doodgooien met de grootse herrie die je kunt vindenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Welk genre? Of maakt dat niet uit en wil je alleen de hipster uithangen bij je matties?
Wat wil je dan? Waarom moet het per se onbekend zijn?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:29 schreef boy4998 het volgende:
Het genre maakt me niet uit en nee ik wil geen hipster uithangen bij me matties
Ik heb mijn muziek hiervoor op pauze gezet, als dadelijk blijkt dat ik weer allemaal gare, schreeuwende emo's te horen krijg kom ik je opzoeken.quote:
kom pleintje danquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb mijn muziek hiervoor op pauze gezet, als dadelijk blijkt dat ik weer allemaal gare, schreeuwende emo's te horen krijg kom ik je opzoeken.
edit; Ah je hebt geluk zo te horen. Vette muziek wel.![]()
das ook zon kutemoquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:47 schreef deadprez het volgende:
Waar is Trollscience, die komt vaak met de wazigste muziek aanzetten die niemand kent.
Valt wel mee hoor.quote:
quote:
Ik ken Trollscience irl, hij is geen emo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
egwol
misschien moet ik ook ooit iets anders posten
alsof ik skinnyjeans draagquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ken Trollscience irl, hij is geen emo.
Heb ik jou ooit een emo genoemd dan?quote:
vast wel?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit een emo genoemd dan?
Volgens mij niet hoor, ik heb alleen gezegd dat je naar schreeuwende emo's luistert.quote:
veel te langzaam manquote:
doet me denken aan mn oude techno platenquote:
Van mij mag je, ik ga het in ieder geval niet aanklikken.quote:
ok gewoon omdat danquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Van mij mag je, ik ga het in ieder geval niet aanklikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |