Ik weet niet waarom, hoe zwaar weegt u?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:34 schreef zarGon het volgende:
Waarom een BBW en niet iemand met ietwat ehm... gezond lichaam?
Omdat je de dominantie dan beter voelt?
Ow, haha. Doe maar niet nee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:37 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Verkeerde geslacht, en mis z'n 50kg.. Sorry
Ik wil ook KPDquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:38 schreef Herpdeflerp het volgende:
Anders gooi je dit in KPD? Betere plek...
Dude, dat vraag je niet aan vreemdenquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:37 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, hoe zwaar weegt u?
De mijne nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:27 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Niet nodig, de mijne is toch "klein"..
Mijn excuses Mirjam, ik moet nog leren met vrouwen overweg te gaan..quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dude, dat vraag je niet aan vreemden
Mag ik hem zien?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:43 schreef aequus het volgende:
[..]
De mijne nieten ik ben geen marokkaan
Grraauwwwquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:46 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Kom maar prive, jij tijger!
Je komt net pas kijken ofzo? dat is al langer zo hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:45 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Mijn excuses Mirjam, ik moet nog leren met vrouwen overweg te gaan..
Gelukkig, als ik iets voor u kan doen, laat mij het maar weten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Je komt net pas kijken ofzo? dat is al langer zo hoor
smoothquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:47 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Gelukkig, als ik iets voor u kan doen, laat mij het maar weten.
PS: Mooie naam heb je, zo heette mij ex ook.
Nou, nee, dank je wel, ik vroeg me gewoon af wat de afkorting betekende, that's all.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:50 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
SuperSizeBigBeautifulWoman.
Misschien eens een filmpje zien?
Geen probleem, ik sta voor u klaar!quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nou, nee, dank je wel, ik vroeg me gewoon af wat de afkorting betekende, that's all.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |