ik ga die ene halen van de weekquote:Op zondag 1 december 2013 13:50 schreef Diconnected het volgende:
ze hebben echt heel veel leuke uggs nu ermahgerd
ja die zijn erg tof iddquote:Op zondag 1 december 2013 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga die ene halen van de weeken dan ook die nieuwe 3ds en dan die mouseflats als ze mijn maat hebben dus rip mijn bankrekening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2013 14:36:02 ]
hmz ik vind het donkere bij de bovenste meh en die onderste kleur niet zoquote:Op zondag 1 december 2013 13:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja die zijn erg tof iddvind zelf deze heel tof:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 december 2013 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Reageren met "prima, nemen jullie het hoofdgerecht mee?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Verwachte reactie: haha grapjas.quote:[ img]http://i.fokzine.net/p/17s.gif[/img] Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Reageren met "prima, nemen jullie het hoofdgerecht mee?"?
Als ik dan niet in Boxtel ben dan moet ik de trein betalen, dus dat is matigquote:Op zondag 1 december 2013 14:39 schreef Incantrix het volgende:
Zeggen dat jij niet komt/kan komen eten?
Dan reageer jij dat je dan liever pas na het eten af wilt spreken? Oid?quote:Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Verwachte reactie: haha grapjas.
Ik weet ,met 98% zekerheid dat dat het antwoord is dan. Serieus
Dan vraagt ze het aan mama en dan zegt zij wel ja en dan is het weer hetzelfde probleemquote:Op zondag 1 december 2013 14:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan reageer jij dat je dan liever pas na het eten af wilt spreken? Oid?
Ja dan is de optie om friet te halen, maar dan moet iedereen meedokken anders dan kost het mama weer weet ik het hoeveelquote:Op zondag 1 december 2013 14:40 schreef Diconnected het volgende:
Dan ga je toch gewoon eten halen ergens?
Nou dan zeg je dat toch. 'Dan halen we wel friet maar iedereen op eigen kosten'. Zo raar is dat niet hoorquote:Op zondag 1 december 2013 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dan is de optie om friet te halen, maar dan moet iedereen meedokken anders dan kost het mama weer weet ik het hoeveelen het is niet alsof ze geld teveel eheft ofzo
want chinees lust die niet, en pizza die weer niet en bla
Mijn familiequote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou dan zeg je dat toch. 'Dan halen we wel friet maar iedereen op eigen kosten'. Zo raar is dat niet hoor
+1quote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou dan zeg je dat toch. 'Dan halen we wel friet maar iedereen op eigen kosten'. Zo raar is dat niet hoor
Nee want dan moet ik weer koken en dat wil ik nietquote:Op zondag 1 december 2013 14:44 schreef Diconnected het volgende:
Of je maakt een grote pan nasi/spaghetti/kippenprut/boerenkool/whatever
Dan bak je zelf de frietquote:Op zondag 1 december 2013 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn familie![]()
Dan zeggen 'ja mama kan toch friet bakken'. En dan zijn brum en ik de enige 2 die dat niet willen
Dus dan mag diegene ook Brum lenen?quote:Op zondag 1 december 2013 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie een optie, iemand van hier doet alsof ze mij is en dan kan ik vluchten? nee?
Nee brum wil meevluchten gok ikquote:Op zondag 1 december 2013 14:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dus dan mag diegene ook Brum lenen?
Loller, nee, ik doe uit principe geen vruchtbare mannen meerquote:Op zondag 1 december 2013 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee brum wil meevluchten gok ikhoewel je m wel een andere avond mag lenen dan
zelf bakken kan, maar het is zoveel dat het in 100 etappes moet en snacks en ik heb er helemaal geen zin in want dan zit je nooit tegelijk te etenquote:Op zondag 1 december 2013 14:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan bak je zelf de friet![]()
Maar als je het allemaal velen gedoe vind zeg je dat toch gewoon, of van 'dan maak ik dit en dat en als je dat niet lekker vind is het jammer dan eet je maar een boterham'
Wel echt dikke crap dat het altijd zo moetquote:Op zondag 1 december 2013 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon dat ze oprotten, hihaho.
En met kerst ook. Ik ben benieuwd wat we dan eten, ik heb er nog niemand over gehoord.
Als we weer friet eten ga ik wel 2 dagen naar mn schoonouders![]()
Zoals ik het zei, 'ja dan halen we wel friet want anders stinkt het huis, dan betaald ieder voor zich en dan is iedereen blijquote:Op zondag 1 december 2013 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Friet HALEN is wel een goeden, nu even bedenken hoe ik dat ga brengen
Ja snap ik, jouw familie is echtquote:Op zondag 1 december 2013 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon dat ze oprotten, hihaho.
En met kerst ook. Ik ben benieuwd wat we dan eten, ik heb er nog niemand over gehoord.
Als we weer friet eten ga ik wel 2 dagen naar mn schoonouders![]()
Hoe is het contact nu eigenlijk met je schoonmam? Die was geflipt toch?quote:Op zondag 1 december 2013 14:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja snap ik, jouw familie is echt![]()
Ik moet 2e kerstdag werken dus geen gezeik met familiebezoek yay![]()
En eerste kerstdag gourmetten bij mama ermnerm
Gourmetschotels halen, zelf kip marineren en wat groenters snijdenquote:Op zondag 1 december 2013 14:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil eigenlijk ook niet gourmetten met kerst want als ik dan iets fatsoenlijks wil moet ik alsnog alles zelf doen
gourmetschotels is de helft faal en 2e optie is spees die alles doetquote:Op zondag 1 december 2013 14:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gourmetschotels halen, zelf kip marineren en wat groenters snijden
Er kan ook echt niemand anders een poot uitsteken naar het snijden van wat dingen voor gourmet?quote:Op zondag 1 december 2013 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
gourmetschotels is de helft faal en 2e optie is spees die alles doet
Het is niet superveel werk maar het is nu gewoon een principekwestie aan het worden, ik wil het gewoon niet meer
Ja die is nu weer rustig hoorde ik van de broer van Sjon, maar nog steeds geen contact. Waarschijnlijk wilt Sjon pas in het nieuwe jaar contact gaan opnemen met der enzo.quote:Op zondag 1 december 2013 14:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hoe is het contact nu eigenlijk met je schoonmam? Die was geflipt toch?
jaquote:Op zondag 1 december 2013 14:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Er kan ook echt niemand anders een poot uitsteken naar het snijden van wat dingen voor gourmet?tering, ik denk dat ik de feestdagen daar gewoon compleet over zou slaan
ohquote:Op zondag 1 december 2013 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
gourmetschotels is de helft faal en 2e optie is spees die alles doet
Het is niet superveel werk maar het is nu gewoon een principekwestie aan het worden, ik wil het gewoon niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |