Neequote:Op vrijdag 29 november 2013 20:16 schreef tuut-chips het volgende:
Hadden jullie wel een 14 dagen PS+ kaartje in de doos zitten? Hier niks
jawohlquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:18 schreef Massief het volgende:
Hoort dat witte licht boven op de ps als je speelt?
Daar ligt het zeker aan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:21 schreef Lastpost het volgende:
Krijg het niet voor elkaar om m'n +-abonnement te activeren via code. Gaat gewoon weer naar het hoofdmenu toe en gebeurt verder niets.
Iemand een idee of komt het door de instabiliteit op dit moment?
Okay dan hou ik het gewoon nog even bij offline gaming.quote:
Inmiddels 12 gb gedownload en 3 games geinstalleerd binnen 45 minuten en dat op releasedag!!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef xminator het volgende:
Ben nu 12 gb aan games aan het downloaden via mijn draadloos netwerk. Binnen 1 uur en 20 minuten heb ik ze binnen, best snel nog voor een releasedag.
PS home knop indrukken (die ronde in het midden met het logo)quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:25 schreef Massief het volgende:
Hoe kan je status opladen van je controller weten?
Sorry voor de noob vragen. Ben altijd xbox owner geweest. Was in het begin oen ik fifa erin wilde doen ook een cd lade aan het zoeken die uit de console zou komen
Thnxquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:26 schreef VulpX het volgende:
[..]
PS home knop indrukken (die ronde in het midden met het logo)
Ahaa! was ik toch niet de enige, ik dacht dat hij constant blauw moest zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:18 schreef Massief het volgende:
Hoort dat witte licht boven op de ps als je speelt?
Nee wel ff de AC4BF 1080p patch gedownload via USA account.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ook al een game gedownload en via een EU account gespeeld?
Die is handig! Dacht dat hij constant blauw moest zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:30 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Ahaa! was ik toch niet de enige, ik dacht dat hij constant blauw moest zijn.
Klikt
moet je wel je credit card opgeven beetje jammerquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:43 schreef VulpX het volgende:
Eindelijk erin!
Voor de mensen die de 14 dagen proefabo van PS+ zoeken: deze staat op de eerste pagina van de Store zodra je die opstart. Daar kun je hem opeisen.
Jep, werkt prima, AC4 voor 45 euro ofzoquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ook al een game gedownload en via een EU account gespeeld?
Lagen er hier in Rotterdam echt stapels bij BS en GM.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:46 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Heb bij Bart Smit en Intertoys geprobeerd FIFA 14 te kopen, helaas overal uitverkocht.![]()
Is het de moeite waard om morgen/overmorgen nog eens langs te gaan, in de hoop dat ze FIFA dan wel hebben? Anders kan ik alleen nog via internet bestellen, en dat gaat 3-5 werkdagen duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |