tnxs, hij stond op high. nu op best.quote:
ja het is wel beter nuquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
tnxs, hij stond op high. nu op best.
en dan gaat het gewoon om pre orders?quote:
quote:
Nicequote:
ja kan ik ook niet op wachten haha nu maar mailtje van bol afwachten en anders wachten tot 11 decemberquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[..]
Nicewerkt best goed. Straks maar ff resogun doen. Grappig spel
Bizar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Nu al 2 mensen die 600 euro willen geven
Vind het ook bizar ja.quote:
Uuuh wat gebeurt hierquote:
zou ik maar snel doen voordat ze langs komenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Uuuh wat gebeurt hier
Ik ben blij dat ik hem bij BOL heb gepreordered met acceptgiro
DE manier wat mij betreft.
Ik heb het ding nu hier staan (wat een prachtig apparaat) en ik heb er NOG GEEN STUIVER voor betaald
Binnen 14 dagen, gaat goed komen dat is zekerquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:40 schreef RRuben het volgende:
[..]
zou ik maar snel doen voordat ze langs komen
En na die 14 dagen betaal je maar iets van 6 euro extra. Dan heb je nog eens 14 dagen extra om het volledige bedrag te betalenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:40 schreef wolfrolf het volgende:
De controller is wel echt geniaal.
Assassins creed oog verder wel erg last gen. Maar fuck. Die knallers komen vanzelf
[..]
Binnen 14 dagen, gaat goed komen dat is zeker
6 euro?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:41 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
En na die 14 dagen betaal je maar iets van 6 euro extra. Dan heb je nog eens 14 dagen extra om het volledige bedrag te betalen
Bol is echt heel makkelijk. Eigenlijk een beetje te makkelijk vind ik.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
6 euro?No shit? Wauw das best weinig
Maar dan staat er vast wel een minnetje bij mijn betaaltechnische betrouwbaarheid.
Grote omzet, klein aantal wanbetalers (percentage).quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:44 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Bol is echt heel makkelijk. Eigenlijk een beetje te makkelijk vind ik.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:46 schreef jhoopie het volgende:
wattefuk mn ps4geeft net een knal met rook nu doet ie niks meer
Wow damnquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:46 schreef jhoopie het volgende:
wattefuk mn ps4geeft net een knal met rook nu doet ie niks meer
WTF man lekker danquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:52 schreef jhoopie het volgende:
doe dus niet je internet kabel erin en eruit terwijl de ps4 aanstaat! dit veroorzaakt kortsluiting oid! heel mn ding is doorgebrand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |